Mice54!
Precīzi.
Šais laikos modē nākusi it kā paradoksāli negatīvo jaunatklājumu maksimāli publiska izteikšana: cenšanās pēc publiskās atpazīstamības iegūšanas ar tikpat publisku nekaunību, -- tā, manuprāt, i par kapusvētkiem, i par dziesmu un/vai deju svētkiem.
Normālgaumīgā, bez pārspīlējumiem, kapiņu uzkopšanā nav itin nekā slikta, -- kamēr nesākas pārspīlējumi. Tikko/šopavasar nācās palīdzēt vienu paziņu, kam vīrs nesen miris atrunāt no pieminekļa vispār un melnā -- bazalta -- kapakmeņa. Līdzēja frāze: pižonisko bandītu stils. Atraitne samierinājās un palika pie iesarkana granīta laukakmeniskas plāksnes apmalētas kopiņas vietā: var pietrūkt veselības un iespējas regulāri to dobi pucēt, -- saprata, piekrita. Priekš kam pieminekli, ja dzīvu visulaik trenkāja kā Sidorova kazu? Tikpat mietpilsoniska izrādīšanās ar ppieminēto līķa bučāšanu atvērtā zārkā, -- pa pate diez vai atceras, kas pēdējoreiz bučāja dzīvu? Toties kapiņu sakopšana un uzturēšana, tikšanās kapusvētkos, radu lokā parunāšanās = arī izdevība daudz ko par dzimtas vēsturi dažādos laikos uzzināt, jo pašu zinātāju skaits sarūk: tas, protams, attiecas vienīgi uz tiem, kam tadas vēstures kaut cik saistošas.