Uzskats, ka atbildīgs ir skolotājs jau no padlaikiem.
Toreiz arī pie visām ķibelēm vainoja skolu.
Šodienas skolas rīcībā nav līdzekļu no represīvās daļas, ar ko skolēnus mācīties PIESPIEST.
Tāpēc ir pietiekama daļa skolēnu, kas NEGRIB mācīties, bet tā kā mums ir OBLIGĀTĀ 9 klašu izglītība, notiek process, ko par izglītības APGŪŠANAS procesu nez vai var nosaukt.
Ir sociāls jautājums, ko darīt ar tiem, kas NEGRIB mācīties, un šī problēma ir uzkrauta skolai, kam nav citu, kā tikai reklamējoši līdzekļi ( lasi, runāšana, runāšana, runāšana...
), kas reizumis der, reizumis ne.
Lai mācībās būtu rezultāts ir vienam JĀGRIB mācīt, otram JĀGRIB mācīties.
Un no šī brīža var runāt par efektīvu mācīšanu. Ar burtnīcā, datoriem, hipnozi un vellsviņzin ko vēl, bet jābūt REZULTĀTAM kam ir fiksēti pārbaudes kritēriji un korus izpildot var iegūt attiecīgu vērtējumu.
Kā pilnīgas šausmas uzskatu, ka centralizētā eksāmenā vērtēšanā bazējas uz tai gadā sasniegto atbilžu skaitu un līmeni, nepieļaujot pat iespēju, ka VISI šā gada absolventi noteiktā priekšmetā iegūst piem. A līmeni.
Un visbeidzot par skolotājiem - saka, ka skolotājs, tā ir diagnoze...
tomēr esmu piedzīvojis kontaktus ar skolotājiem( ām),kurus nedrīkstētu pat tuvumā laist skolēniem... diemžēl
Un ir tik mīļi un jauki skolotāji( as), kurus bērni dievina, bet parunājot par viņa mācību priekšmetu, skaidrs, ka neko daudz viņš(a) iemācīt nespēs vis... arī diemžēl