Ielogoties
Reklāma

Par veikaliem, apkalpošanu un citām ar to saistītām lietām / 80

11/11/2010 16:01 | Diskusija lasīta 11811 reizes
Parunāsim, ieteiksim, aizkavēsim un vienkārši dalīsimies pieredzē, kas notiek mūsu veikalos un lielveikalos... Par pārdevēju darbu, pienākumiem un pieredzi. Domāju svarīgs ik katra viedoklis, gan tiem kas dosies iepirkties, kas iepērkas un kas apkalpo..
Atbildes (199)
1234 5678...10
11/11/2010 19:12
edgaroni!

Es jau citos ieklausos.
Vienkārši mēs ar tevi te bišķi padiskutējam:P
Nekā slikta tur neredzu;)
0 0
11/11/2010 19:13
rdezi tād’’el serviss arī to teiksim mianītu bet ja tas būtu Bosch, vai Philips piemēram, veikalā samainīt pret jaunu, nu neviens serviss neiesaka.. saproti.. veikalam vajag to aktu ka serviss akcep’te, bet ja servisā griežas klients tas klients laimīgs tai pašā dienā dodas mājās ar jaunu no turienes . nav jēgas neatkarīgai ekspertīzei jo jāmaksā būs abām pusēm, tād’’el serviss uzņemas garantēt ka viņš arī to var veikt jebšu samainit neveicot.. izmaksas mazākas un arī bojāto nervu šunas.. :D
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 19:16
edgaronis

Kā pusē tad īsti esi"?
Pircēja vai savā?:))
Neatklāšu sevi, bet..man ir liela ietekme uz visu izrunāto...
Esi uzmanīgs ar mēli!!!!!
0 0
11/11/2010 19:20
dens:DDD


edgaroni!

Nu Tu tak saproti,ka manā sādžā tādu servisu naff,un nebūs;(
Tas ir viens no mazpilsētu mīnusiem.
0 0
11/11/2010 19:21
Kā redzi Den - katrs izsakās pa savam bet izrādās ka domā līdzīgi.. - jebkurā gadījumā es esmu pārdevējs un situācijas kuras pats nevaru atrisināt, pieaicinu zinošākus, ja tas nepieciešams - no augstāk stāvošiem posteņiem.
Kas attiecas uz mēlēm - katram ir tiesības uz viedokli... un pie abpusēja risinājuma nevar tikt ja nediskutē...
0 0
11/11/2010 19:22
Tagad kad redzu no kurienes esi - man viss skaidrs... Tas ir vēl viens pierādījums ka katra situācija ir bieži vien (lielākoties) individuāla
0 0
11/11/2010 19:38
Šis nebūs par tēmu. Šis būs par dzīvi kā tādu.
Un tā nu satiekas uz laipiņas divi... viens, kurš te nesen, be gana īsts, gana patiess, ne labs, ne slikts bet cilvēks kā jau visi cilvēki. Un otrs- bezbildis. Kurš ilgu laiku te sevi pozicionē kā augsti kulturālu, kā cilvēku, kuram garīgums ņem virsroku pār materiālo. Kurš nereti metas pamācīt citus, kuri viņaprāt tādi nav. Kurš tipa augsti godā principus, godīgumu...

Un nesakot skaļi, ko es par to otro līdz šim domāju... šodien es te lasu... hmmm... tizli un zemiski. Ja nebūtu smieklīgi. Un kaut kā nu ļooooooti neprofesionāli, Den
0 0
11/11/2010 19:58
ko nu neizprotu, to neizprotu...
nezinot valodu nekad nav sanācis nenopirkt kāroto preci... un šnabi jau nu pilnīgi noteikti.(krēslus pirkt nav sanācis)
man vajag nopirkt un pārdevējam vajag pārdot.
un vienalga vai tas horvāts, itālis/pat jautrāk / polis, vāciets vai kāds cits.
0 0
11/11/2010 20:08
Vienreiz jau par šito diskutējām:

http://www.youtube.com/watch?v=Z3vty_...ure=relate d

Jācer ka pie mums kas tam līdzīgs nenotiek O_O
0 0
11/11/2010 20:08
Pārdevējam ir jārunā klienta izvēlētā valodā, kaut lauztā, bet viņa valodā... - un man daudzi ārzemnieki teikuši paldies par apkalpošanu viņu valodā (pārsvarā gan Angļu, jo Vācu zinu pamatlīmenī)
0 0
11/11/2010 23:54
Maza piebilde par kartēm. Rūpnīcā pārgāja uz algu izmaksu caur kartēm - rezultātā veči vairs algas dienas vietējā alus krogā vairs nevarēja nosvinēt. Visa sistēma sabruka
0 0
12/11/2010 05:28
Edgaroni... :) Ne velti savulaik zagļiem un tirgotājiem bija viens un tas pats mītiskais aizstāvis -- Merkurijs! Diemžēl, tie laiki tādās mazatīstītās un koruptīvās zemītēs kā mūsējā nav beigušies. Protams, šī muļķīgā kārtība nav atkarīga no vien atsevišķa pārdevēja, -- viss viens, laba vai slikta. Valsts līmenī sačakarētas turpinās targašu un upuru attiecības, un izskatās, ka atbildīgas tirgotāju un klinetu attiecības mums te ilgi nebūs. Valsts regulējumu ir sačakarējuši nepelnīti vareno targašu, sociāli kroplo tirgotāju, lobiji, -- tajā brīdī, kad valsts kā regulators pieļāva tirgotāja/izplatītāja atbildības atvieglojumus. PTAC šobrīd vairāk ir ķeksīša, ne jēgas dēļ: skaitās, -- iedarbība, ietekme nepietiekama.
Ziepes sākās kopš tā laika, kad tika pieļauta labi sāktas prakses atvieglināšana. Sākotnēji daudziem lielajiem mazumtirdzniecības spēlētājiem -- Electrolux sadzīves tehnikā, Ecco apavos, Elkor sadzīves elektronikā -- bija pašiem savi servisi, kas sistēmas iekšpusē pārdevējus disciplinēja, spieda uzturēt kvalifikāciju un atbildību. Tad uzbiezējušie primitīvtirgoņi panāca, ka ieguva tiesības arī brendu tirdzniecību no servisiem atdalīt un -- momentā ar lielu atvieglojumu, paralēli šmugulēšanās iespēju palielinājumam, ieguva iespēju spiest pārdevējus rūpēties tikai par klienta atnaudošanu, nu jau vēl amorālākiem paņēmieniem nekā ieprieks, un -- arī trenkāt apčakarēto klientu starp bodi un servisu. Atbildība par štrunta izplatīšanu tika samazināta, -- iespējams, ka lobijus iedvesmoja Gerkene tipa lieltirgotāji, kas uzvārījās, te tirgojot šmotes, kas izslaucītas no Vecās Eiropas, maskājot tonnās -- par noliktavu atbrīvošanu no pārproducētiem hlamiem. Protams, targaši turpina uzvārīties nepelnīti, bet prātīgākie klienti, kam naudas rezerves maliet stiprākas, tagad brauc šopingos uz Vāciju, Nīderlandi utml., kur tik atklāti un prasti tirgotāji neatļaujas iesmērēt da jebko, bet mazkustīgos patērētājus pārdošanas neandertālieši turpina čakarēt.
0 0
12/11/2010 07:31
par noliktavu atbrīvošanu no pārproducētiem hlamiem. Protams, targaši turpina uzvārīties nepelnīti, bet prātīgākie klienti, kam naudas rezerves maliet stiprākas, tagad brauc šopingos uz Vāciju, Nīderlandi utml., kur tik atklāti un prasti tirgotāji neatļaujas iesmērēt da jebko, bet mazkustīgos patērētājus pārdošanas neandertālieši turpina čakarēt.

Taisnība.Nav ko iebilst.
Nu nevar jau iestāstīt tam parastam pircējam,ka pirms lielāka pirkuma ir septiņreiz jānomēra un vienreiz jānogriež.Ir tak tagad netā pieejami forumi kur vari par konkrēto preci uzzināt ko vairāk,kā tikai sauso specifikāciju.Bet šo iespēju izmanto ļoti mazs procents pircēju.Protams,ka mūsu veikalos štrunti ir nopērkami biezā slānī(servisiem vismaz ir darbs:)),bet sīkāk paintresēties nekad nav par skādi.
0 0
12/11/2010 09:44
Sadzīves tehnikas veikalos es neuzticos pārdevēja kompetencei, jo viņiem ir tikai savs viedoklis, kas nebūt nav kompetence! Ja jāpērk man maz pazīstama prece vai pakalpojums parasti izlasu visu par šo preci internetā, par tehnisko parametru svaigumu uzprasu dēlam vai vīram!! Pēdējo reizi viena pati pirku Tv treknajos gados... Mans sievišķīgais jautājums pārdevējiem dažādos veikalos bija -plazma vai LCD... Nu i ko?!- vienā- pārdevējs ar putām uz lūpām centās pārliecināt par plazmu, citā-par LCD. Viņu argumenti bija vienkārši smieklīgi!! Neviens man neuzprasīja, ko es izmantoju vai taisos izmantot- ciparu sakarus, kabeli, šķīvi, nepiebilda, ka veikalā ir labāks signāls, kā man, iespējams mājās... !
0 0
12/11/2010 09:51
Visinteresantākais notiek, kad mēs ar māsīcu, kura skolā arī pasniedz amatu mācību un savai profesionālajai izaugsmei abonē visādus žurnālus, piem- Dari pats... utt. un ļoti daudz zina par materiāliem, krāsām... Parasti atnāk pašpārleicināts pārdevējs, kas nu tagad ieteiks, tb. iesmērēs, divām blondīnēm ar gēla nadziņiem preces par kurām pašam tāda sajēga, ko izlasījis uz bundžas... Aiziet, protams, asti nolaidis, jo kompetence ir 25 %... Es saprotu, ka tas ir akmens darba devēja lauciņā, jo, iespējams, darbiniekam ir maza motivācija kaut ko apgūt nestabilā, maz atalgotā darba vietā!!
0 0
12/11/2010 10:04
Austerre, -- to visu piedzīvoji tādēļ, ka veikalā strādāja brutāli targāsi, nevis īsti/profesionāli pārdevēji. Darba devējiem bieži vien pārdevējs ir pircēju atnaudotājs/klientu naudas inkasators, nevis uzticības rosinātājs, lai iegūtu stabilu uzņēmuma klientūru.
Arī Edgaronis dažbrīd te vakar izteicies vairāk kā tagdējo laiku targašs, nevis izglītots un profesionākls pārdevējs, -- it īpaši pamājot karšu apspriešanā visiem šejienes konservatīvajā pieredzē uzmanīgajiem -- tā, paprasti un demagoģiski: a kas jums, slabō moderniem būt? Var jau, protams izlikties nezinām, -- vai vēl sliktāk -- nezināt, -- par ķezām un ķibelēm, kas var trāpīt karšu labticīgajiem lietotājiem mūszemē.
0 0
12/11/2010 10:15
reizēm tā vīzdegunīgā pārdevēja lepnā veikalā neaizdomājas,ka ar savu niecīgo aldziņu nav ne ar ko labāka par to pircēju,kurš ienācis un tiek apveltīts ar supernicinošu-iznīdējošu no zemes virsmas skatienu,drīzāk gan otrādi
Ja kāds atceras stāstu par tantuku,kas nevarēdams izturēt Audi darbinieku nievājošo attieksmi,apgriezās un aizgāja pie BMW dīleriem un nopirka tur BMW .. tā kā der gan atcerēties,ka ne viss ir zelts,kas spīd,ne katrs nabags pēc skata ir arī nabags
Tomēr es nevaru sūdzēties,ka veikalos būtu slikta attieksme,parasti pārdevējas ir ļoti izpalīdzīgas un laipnas. Apsargu attieksmi varētu vēlēties labāku,jo daudzi savu darbu neprot darīt profesionāli.Pēdējā laikā gan cilvēki neklusē un aizrāda..Neprasmīgi apsargi riskē zaudēt darbu...
Tas,kas nepatīk -šīs akcijas visās malās,es nevaru to izturēt.Tā vien šķiet,ka uz tām ķeras supermuļķi,kas nerēķina līdz,neaizdomājas,ka pēc akcijas beigām nebūs prece dārgāka,bet ja būs tad par pāris santīmiem:)Principā Stockman trakajās dienās uz māju braucu pa citu pusi,riebjas ’’aitas’’,ko tik veikli apstrādā cirpēji...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 331

12/11/2010 11:48
edgaronis... man ir tāda situācija, pirms remonta nopirku horizontālo ūdens sildītāju, pagājuši divi mēneši, sildītājs, kā nācis no veikala iepakojumā, tā arī stāv ar visiem čekiem, meistars ieteica, ka labāk ja būtu vertikālais, tas būtu priekš telpas izdevīgāks, tāpēc nolēmu tai pašā veikalā apmainīt... nepieņēma, taica, ka tas esot bijis jāizdara 10 dienu laikā
... ko tagad lai dara?... nekādas pretimnākšanas no veikala puses
0 0
12/11/2010 12:02
bāc, versija, lasīju Tavu 19:38:57, un līdz pēdējam vārdam biju pārliecināta, ka to "bezbildi" Tu par mariinu..
nesapratu, kas ar tevi noticis. tfuuuu, viss kārtībā.
0 0
12/11/2010 12:47
negribu!

Nu šoreiz tev veikals točna neko nemainīs.Par tām 10 dienām taisnība.

Vēl ko varu ieteikt.
Ļoti vēlams,lai to ūdens sildītāju tev uzstāda atiecīgā servisa speciālists(tas vēlāk var atsaukties uz garabtijas remontu,ja tāds būs nepieciešams)
Ja veikals tādu nevar nodrošināt,tad sertificēts meistars dodas uz veikalu(kur pirki preci)un tālāk vienojas.

Ar šāda veida preču(gāzes/elektriskās plītis,duškabīnes,boileri... )uzstādīšanu nevajag pārseigties.
Protas ka nav vajadzīgs meistars no pārdevēja,ja pirsi TV.

Un vēlreiz palasi:

http://www.ptac.gov.lv/page/234

Neviens man neuzprasīja, ko es izmantoju vai taisos izmantot- ciparu sakarus, kabeli, šķīvi, nepiebilda, ka veikalā ir labāks signāls, kā man, iespējams mājās... !

austerre!

Cepuri nost tavā priekšā:)

Pērkot LCD,plazmu ir ļoti svarīgi no kā ņemsi TV signālu(kabelis,sat,interaktīvā,viszemes vai varbūt blu-ray diskus gribi izmantot)+vēl 16:9 formāts:)





0 0
1234 5678...10
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas