Ielogoties
Reklāma

Par veikaliem, apkalpošanu un citām ar to saistītām lietām / 60

11/11/2010 16:01 | Diskusija lasīta 11809 reizes
Parunāsim, ieteiksim, aizkavēsim un vienkārši dalīsimies pieredzē, kas notiek mūsu veikalos un lielveikalos... Par pārdevēju darbu, pienākumiem un pieredzi. Domāju svarīgs ik katra viedoklis, gan tiem kas dosies iepirkties, kas iepērkas un kas apkalpo..
Atbildes (199)
123 4567...10
11/11/2010 18:31
Satan - parādi man to likumu... un tad mēs runāsim.. - 14 dienas bez paskaidrošanas lūdzu, bet ne jau pusgads.. - un veikals nevar pierādīt ka tā ir klienta vaina, bet serviss to izvērtē.. - tā kā nevajag te muldēt tukši.. es arī māku veļas mašīnu saplēst piektā mēneša 30-ajā dienā un aiziet uz veikalu lai katru pusgadu mazgātu veļu jaunā..
0 0
11/11/2010 18:33
edgaroni, struntc par tam bodeem..
uz randinju biji???vai ka
0 0
11/11/2010 18:35
Par šo tēmu varētu mēs divatā apspriest, ja vēlies.. ;) - Bet saki vai man nav taisnība? ;)
0 0
11/11/2010 18:35
Gadījumi katram savi. Man gadījums, kad tieši tirgū izzaga maku ar prāvāku summu. Mācība.

Bez tam... es mazliet esmu bijusi saskarē ar to.. nu.. otru pusi. Skaidras naudas inkasācija, nervozēšana, vai viss sakrīt, baile vakaros vēlu vienatnē strādājot pie kases, kurā padaudz naudiņas, skriešana uz banku... Jā, arī tā ir mazpilsētas ikdiena. Žēl man bij to meiteņu.

Un par gadatirgiem īpašs stāsts. Man dzelžaina pārliecība, ka visu tur dabonamo iespējams nopirkt arī ikdienā, bez drūzmas, bez ņigu ņegu un bez obligātās pārmaksāšanas. Gadatirgus neatzīstu kā sugu.
0 0
11/11/2010 18:37
Likums nosaka, ka „Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam ”.

Es te runāju par tiem sasodītajiem 6 mēn.
Manā gadījumā pārdevējs ir veikals.
Veikalā sastādām aktu,un no kasītes smuki tiek atmaksāta naudiņa(ar nīgru veikalnieka sejas izteiksmi)
Nekas nav mainījies ne vakar ne aizvakar.
Protams,ja pircējs piekrīt garantijas remontam-lūdzu.(parasti pārdevēji spekulē uz pircēja likumu nezināšanu,un piedāvā garantijas remontu)
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 18:43
Cik pats tādus garantētus gadījumus zini?:)))))))))))))))))))))
0 0
11/11/2010 18:45
garantijas remontu piedāvā serviss... - un pircējam ir tiesības atteikties no garantijas remonta servisa centram to atzīmējot prasījuma pieteikumā kas tiek iesniegts servisa centrā no klienta puses vai veikala puses, ja klients to aizpildījis veikala telpās. Arī patērētāju tiesību asociācija viennozīmīgi nestāv par klientiem starp citu, arī viņi strīdus risina veicot ekspertīzi un nosakot vai klients pats nav vainīgs minētās iekārtas nepareizas vai vispārējas nefunkcionēšanās situācijā.

Aizmirsti šo sarunu jo jebkurā gadījumā netiekot pie rezultāta pārdevējs izsauc veikala vadību, un veikala vadība, lielākoties uzsver uz prasījum pieteikuma aizpildīšanu un iekārtas sūtīšanu uz servisu - tā tad tas ilgais ceļš, kā klients tiks pie sava aparāta.. :D
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 18:48
Zinot, ka pārdevējs ir tikai maza nots somfonijā..tad pieklusēsim...
0 0
11/11/2010 18:48
0 0
11/11/2010 18:49
Satans vienkārši Den negrib ne par ko maksāt, tādēļ visu lauž pēdējā garantijas dienā un cer ka to samainīs un tiks pie jaunas iekārtas na haļavu
0 0
11/11/2010 18:52
dens!

Es trīs reizes esmu prasījis naudu atpakaļ.
Pēdējo reizi lielveikalā"Rimi"
Nosprāga kafijas automāts(28 ls).Atlika tikai uzrādīt pirkuma čeku,un laipni tika atgriesta nauda.(6 kalendāra mēneši nebija pagājuši)

+vēl paziņa pāris reizes ir prasījis naudu atpakaļ.Abas veiksmīgi.
0 0
11/11/2010 18:53
Tā Satan - mīļo cilvēk - iemācies lasīt loģiski.
pats iedziļinājies tajā kas rakstīts lillavajā lodziņā... - Tie ir varianti un katrai tehnikai kurai ir savs serviss, tiek veikta ekspertīze, pēc kuras tad attiecīgi pieņemts lēmums, ja defekts ir nelabojams, tad maina, vai atgriež vērtību, ja labojams, salabo vai atlīdzina daļēju vērtību utt.
Jā patērētājam ir tiesības pieprasīt vienu no variantiem, bet lēmumu pieņem serviss, izvērtējot bojājumu nevis veikals kurš nav kompetents šajā jautājumā. Punkts un āmen draugs
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 18:54

edgaronis

Dens tā nedara, jo ir tava veikala apsargs, kurš redz visu:))
Piesargies, vecīt:))
0 0
11/11/2010 18:56
Ja attiecīgā prece ir tā saucamā bezbrenda prece ko importē pats veikals tad tur nebūs problēmu to naudu tev atdot, bet prece kuru importē un kurai ir sava pārstāvniecība, bez viņu servisu un pārstāvniecības ziņas veikalam nav tiesību atgriezt naudu - izņemot gadījumus kad veikals to preci vēlas norakstīt un zaudēt finansiāli, jebšu kā es saku, ja kāds no pārdevējiem vēlas iegādāties bojāto preci pats
0 0
11/11/2010 18:57
edgaroni!

Ja tu ko nedaudz jēdz no tehnikas,tad tev ir jāzin zelta likums:

-Tehnika mēdz bojāties.-

Es neko nelaužu.Taks što nevajag.Ja tehnika kalpo,tad viņa arī kalpos.
Bet ja gļuki sākās jau pašā sākumā,tad viņu labāk mainīt/pirt..citu(iz pieredzes)
Pārdevējiem galvanais pārdot,bet patērētājs ir ieintresēts lai viņā strādātu:P
0 0
11/11/2010 18:58
vot ta tauta ..vajag pirkt bezbrendus
0 0
11/11/2010 18:58
tad atklāj man savas foto Den ja esam pazīstami un es jau neteicu ka tu tā dari, bet gan Sātans - pārlasi vēl manis rakstīto tai komentārā.
0 0
11/11/2010 19:01
Jā patērētājam ir tiesības pieprasīt vienu no variantiem, bet lēmumu pieņem serviss, izvērtējot bojājumu nevis veikals kurš nav kompetents šajā jautājumā. Punkts un āmen draugs

Manā gadījumā tā bija neatkarīga ekspertīze.

Kas Tu te mož domā ka es tukšus salmus kuļu?

Es to saku no pieredzes.Un ja tas ir nostrādājis,tad tā viņš ir.

Beidz traktēt likumus pēc sava prāta:P
0 0
11/11/2010 19:04
lūk pareizi pateici.. neatkarīga ekspertīze no PTAC, jo strīdu savādāk nevarēji atrisināt.. - bet ekspertīze bija šā vai tā un nav svarīgi kas to veica.. Viņa bija jo ir jānoskaidro kā bojājums ir radies un vai tas nav pircēja pašrocīgi ietekmēts.
Ņemot vērā ka kopsaucēju atradām tad nomierinies OK. Un pieņemu ka taisnība daļēji tev ir, vienīgais ieklausies arī citos, jo to pašu ko tu te runāji citi arī runā tikai saviem vārdiem... :D
0 0
11/11/2010 19:10
edgaronis:)))

No pircēja puses(ja esi pārliecināts par savu taisnību)drošāk veikt neatkarīgo ekspertīzi;)))

Nezinu gan no cik lielas preces cenas prasās ekspertīze,bet par tādiem sīkumiem kā kafijas automāts~28 ls,točna ekspertīzi neprasa.Pieļauju ka ekspertīzes izmaksas pārsniegs verķa vērtību.
0 0
123 4567...10
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas