Ielogoties
Reklāma

Par veikaliem, apkalpošanu un citām ar to saistītām lietām / 180

11/11/2010 16:01 | Diskusija lasīta 11808 reizes
Parunāsim, ieteiksim, aizkavēsim un vienkārši dalīsimies pieredzē, kas notiek mūsu veikalos un lielveikalos... Par pārdevēju darbu, pienākumiem un pieredzi. Domāju svarīgs ik katra viedoklis, gan tiem kas dosies iepirkties, kas iepērkas un kas apkalpo..
Atbildes (199)
1...789 10
25/08/2011 19:51
Latvijā apkalpošanas līmenis krogos un viesnīcās ir viens no augstākajiem pasaulē... ne es to izdomāju - tā saka citvalstnieki, kam ir ar ko salīdzināt... drusku švakāk lietas sastāv veikalos un medicīnas iestādēs un vēl švakāk taxi pakalpojumos, kuros gan baltic taxi cenšas pacelt kopējo līmeni.. lai gan, piemēram, Dānijā ir vēl sliktāk - tur taxi vispār labāk neizmantot - 99 % taksistu ir pakistāņi un indusi ar nenoslēpjamu sejas izteiksmi par vēlmēm apčakarēt klientu... Grieķijā, Francijā, Itālijā - viesnīcās un krogos haoss un nevērība pret klientiem, Zviedrijā nenormālā ierēdņu birokrātija un gausums... utis var visurkur meklēt un atrast
0 0
25/08/2011 20:08
Nu i zapizdelsa!!!Visi ārzemnieki saka ka tik zems līmenis krogos nav sastopams pat Āfrikas aborgēnu ciltīs un taxšos Latvijā vispār nedrīgst kāpt jo 5 km viņi pārvērtīs 500 km, es to zinu jo mans darbs ir tāds ka pastāvīgi strādāju ar ārzemniekiem un mani radi strādā ārzemēs krogos par bārmeņiem..:) Nu i ķiploks, ņe bojs pats bārā par sētnieku rukā..:))
0 0
25/08/2011 22:23
Maigoni, te jau katram kāds rada gadals ir ārzemnieks un katram sava pieredze. Tā ka ņe ļaļakai... un nav te šai jomā tik traki gan.
0 0
25/08/2011 23:16
maigon - tu tak esi tups kā āmurs - par to te visi pārliecinājušies... un kārtējo reizi pats to pierādīji piesaukdams radus, kuri citam nekam neder kā par oberiem krogos... tāpēc jau laikam par britu krogiem sūdīgas atsauksmes ka tur pilns ar maigoņa radiem..

mans darbs ir tāds ka pastāvīgi strādāju ar ārzemniekiem
tualetes mazgā lidostā, vai ?
0 0

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

26/08/2011 10:26
Nopirku elektroniskos svarus... kuri rāda ko grib, pat cukura paciņu sverot... un ziniet neizdevās atdot atpakaļ... veikals paņēma.., bet pēc 2 nedēļām tos pašus atdeva atpakaļ... ar ļooti izsmeļosu pavadvēstuli... un kasīties tālāk 10 latu dēļ negribējās..
0 0

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

26/08/2011 10:28
Bet par sabiedrisko ēdināsanu - pastāv uzskats, ka tik lēti un garšīgi kā pie mums nekur citur paēst nevarot... to esmu dzirdējusi no angļiem, norvēģiem un holandiešiem, par citiem nezinu..
0 0
26/08/2011 11:38
pienen... bezpridjels Tas nu gan pie mūsu tirgoņiem sit augstu vilni... Cūcība!
0 0
26/08/2011 12:51
pienene47 | 26.08.2011. - 10:26:50

Nopirku elektroniskos svarus... kuri rāda ko grib, pat cukura paciņu sverot... un ziniet neizdevās atdot atpakaļ... veikals paņēma.., bet pēc 2 nedēļām tos pašus atdeva atpakaļ... ar ļooti izsmeļosu pavadvēstuli... un kasīties tālāk 10 latu dēļ negribējās..


Nu dura kas dura:))(daļēji joks)

Vot dēļ šitādiem variantiem alkatīgie izplatītāji čakarē patērētājus.

Pienen!
Vis kas tev bija jādara ir, aiznest preci atpakaļ uz veikalu, uzrādīt čeku un uzprasīt lai samaina vai atdod naudu.
Viss. NEKĀDI garantijas remonti! NEKĀDI!

Ja sāk buksēt, tad veikala vadītāju.Ja grib veikt ekspertīzi, tad pieprasīt neatkarīgo no savas puses.(viņu ekspertus zārkā redzu)
Tur pat veikalā palūgt lai sastāda aktu, par atteikšanos atgriezt naudu vai samainīt preci(6 kalendāru mēnešu laikā pēc likuma tas ir jādara)
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

26/08/2011 12:52
Pareizi- ja uz pirmo pārdevējs nereaģē- sauc vadītāju. Sāk dirsties - lai raksta atteikumu. Un, tad uz PTAC.
0 0
26/08/2011 13:34
da nu- ja kas salūzis, pat garantijas laikā- diemžēl (vairums gadījumos) jāmet ārā... :)) par ekspertīzēm... -paziņu lokā salūza tv... garantija pateica, ka ar ūdeni tv salējuši... neko tur pierādīt nevarēja, tik garastāvokli sabojāt; iepērkoties pie kases reiz dzidēju, ka pircējiem atteica garantijas remonti fotoaparātam- tipa smiltis iekšā esot... un pircēji dievojās, ka fotoaparāts nekad nav smiltīs ticis... darbabiedrenei jaunam mobilajam pirmajā nedēļā telefons nelādējās, - veikals "salika" vainu uz lādētāja... un paziņoja, ka uz lādētāju garantija neattiecas... :)))
p.s. pašai gan nekas nav salūzis, jo mūsu ģimene Latvijā nevar atļauties iepirkties; tikai ārzemēs... :(
0 0
26/08/2011 14:54
tādi piemēri, kā austeres sarakstītajā, ir regulāra prakse visur pasaulē, kur vien ir veikali... garantiju dod nevis veikals, bet ražotājs, tomēr nevienā valstī neviens veikalnieks negrib par velti ķēpāties un papīrus formēt, preci sūtīt ražotājam u.t.t. ... runā, ka vienīgi antarktīdā ar garantijām esot vienkāršāk, tur tās nefunkcionējošās preces vienkārši izliek ārā aiz ārdurvīm un iesaldē uz kādu pusgadu, kamēr nākamie ledlauži neatved jaunas

vienam nīderlandē dzīvojošam paziņam nojuka tikko pirkts kruts mobilais... sūtīja viņu no viena kantora citu 3 reizes... pēc 2 nedēļu staigāšanas pa tukšo šamais atmeta ar roku...
0 0
26/08/2011 17:15
nu nekādi nevaru piekrist, ka Latvijā ir labākais apkalpošanas līmenis
0 0
26/08/2011 18:17
shokolade - neviens jau nav apgalvojis, ka labākais ... labāko vari nosaukt pati un tici man - atradīsies vismaz 1000 ļaužu, kas apstrīdēs tavu izvēli ...
0 0
26/08/2011 18:33
siipol, es labpraat gribeetu, lai LV buutu apkalpošanas liimenis augsts, un cilveeki, kuri miil savu darbu uz to iet.taču pie mums izteikti dala, biezais, tam visa laipniba, citiem, ai nu gan jau kautkā.nav tās sirsnibas, kura noverojama, piem. parastajā Zviedrijas vai UK krodziņā, kura tevisagaidis kā savejo, vienalga, cik iztereji.Riigā ir dažas tikpat jaukas vietas, vēl zinu Liepajā
0 0
26/08/2011 18:53
nu es nepiekrītu shokolādei. reizēm vērtējums nav objektīvs subjektīvu iemslu dēļ... nevienā valstī oberi neizjūt sirsnību pret klientu... ja šamie izjustu sirsnību pret jebkuru klientu, tad kaut kas nebūtu kārtībā ar šamo psihi... shokolaade - paraadi man kaut vienu krogu tevis minētajās UK vai S, kur priecājas par 1 tējas dzērāju pusdienas ilgumā... iespaids tāds, ka shokolāde, dzīvojot nelatvijā, vietējos krogus vispār neapmeklē
0 0
26/08/2011 19:05
Atkal jūs nodarbojieties ar vispārināšanu Latvijā apkalpošanas līmenis ir ļoti dažāds, ticiet man, es tos krogus gandrīz visus zinu, vismaz Vecrīgā jau nu noteikti. Šodien pat es biju spiesta aizrādīt restorānā "Provansa", ja grib apkalpot tūristu grupas, tad ir jāzina katras tautas paradumi, un tamlīdzīgi. Mūs apkalpoja nenormāli ilgi, kaut arī ēdiens bija tiešām garšīgs, bet tas viss bija simtreiz par lēnu. Turpretim es zinu restorānus, kur 50 cilvēki paēd stundas laikā, oficianti ir smaidīgi un laipni. Un es esmu ļoti štruntīgi apkalpota Francijā, un lieliski apkalpota citā krogā turpat tajā pašā Francijas pilsētā, tā kā visur pasaulē ir tieši tāpat kā pie mums, ir gan labi, gan slikti
0 0
26/08/2011 19:08
visticamāk šokolāde grib šeit rast atbalstu savam lēmumam dzīvot ārpus latvijas... vispār jau vienalga, kur dzīvot - zviedrijā, armēnijā vai urugvajā... emigrantiem ir grūti... tiešām smagi...

no manis ekonomiskajiem emigrantiem atbalstu nesagaidīt - lai paši kuļas kā prot, laimes zemes meklētāji ...
0 0
26/08/2011 19:57
Latvija, Zviedrija...
0 0

Tēmas: 2
Ziņas: 1199

26/08/2011 23:44
Mja, cik viegli ir aplikt pardevejus, ka ivniem jabut laipniem, a tsaucigiem, pretimnakosiem, zinosiem a vini tadi ne vienemr ir!FUIJ!Visi mes esam cilveki!Nevaram but vienmer mili un atsaucigi!Ir reizes, kad vienkarsi esam dusmigi un tas ir normali!Pirms cakli kritizejam citu darbus, vajadzetu pasiem ta citigak uz sevi paskatities no malas, ka mes stradajam katrs sava darba vieta! Ja esam engeli, t ad drosi un ar tiru sirdsapzinu varam citus macit stradat!Bet diemzel nedomaju, ka mes visi esam engeli!
0 0
1...789 10
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas