Junon, esi nu iecietīgāka pret tiem meitentiņiem... , -- tagad, it sevišķi Rīgā, daudzi skopi bodnieki slēdz līgumu ar diletantiskām, brutālām -- pārdošanu tehniku it kā konsultējošam un uzlabojošām, kontrolējošām -- firmelēm. Pēc līguma noslēgšanas uz tādiem tirdzniecības punktiem tiek trenkti "mākslīgie pircēji". Faktiski tie bieži ir neprofesionāli, gadījuma rakstura un lēti pirkti "stukači", kas, kā nu māk, saraksta atskaites par to, kā šie apkalpoti: vai pārdevējs sasveicinājies, ko ieteicis papildus klienta prasītajam utt. Ja šo darbu darītu profesionāli un godprātīgi, kaitējuma nebūtu, bet latvijiešu versijā šo procesu pārvērš par brutālu diktātu, kas, kam un kā jāsaka, -- bez cenšanās atšķirt tirgotāju/pārdevēju uzvedības modeļus, motivāciju utt. Galvenais ir saimniekam gūt it kā trešo personu apstiprinātu liecību, par savu darbinieku profesionālajām kļumēm, lai jebkuriem līdzekļiem nogrieztu algas utml. Tā nu mierīgi "panesu", ja -- Narvesen un citu firmu, kur attieksme no īpašnieku puses pret darbiniekiem ir izteikti šakāliska -- meitenes un puiši, pasniedzot prasīto avīzi, žurnālu, noteikti prasa, vai škiltavas nevajag... :)
0
0