Ielogoties
Reklāma

Par veikaliem, apkalpošanu un citām ar to saistītām lietām / 40

11/11/2010 16:01 | Diskusija lasīta 11807 reizes
Parunāsim, ieteiksim, aizkavēsim un vienkārši dalīsimies pieredzē, kas notiek mūsu veikalos un lielveikalos... Par pārdevēju darbu, pienākumiem un pieredzi. Domāju svarīgs ik katra viedoklis, gan tiem kas dosies iepirkties, kas iepērkas un kas apkalpo..
Atbildes (199)
12 3456...10
11/11/2010 17:40
nuu, es tikai par to, ka mazpilsētās ir vēl pietiekami daudz vietu, kur es pie labākās gribas nevaru ar karti samaksāt..jo redzi-man to kāpostu pagrabā nav!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 17:41
edgaronis

Nevar nepamanīt, kādēļ tu atvēri šādu tēmu un prasi cilvēkiem atbildes!!!!!!
Tu startē uz kādu darbu veikala sfērā:)) Tā ir?
Un tagad centies ievākt vairāk info, lai sekmīgāka būtu darba intervija:)))))
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 17:42
Nekas slikts jau tur nav:)) Malacis:)
0 0
11/11/2010 17:43
Den-
nepareizi. - esmu jau diezgan kompetents pārdevējs un vienkārši interesē viedokļi, ne tikai par manu tiešo sfēru, jo par to šeit pagaidām vispār netiek runāts - viens laikam ļoti minimāli aizskāra to tēmu - tas arī8 viss.. - vienkārši apmierinu savu ziņkāri un arī dalos ar Jums visiem pieredzē un lietās kas svarīgas ikvienam
0 0
11/11/2010 17:46
Sol! Tēmas kontekstā es tikai īsi un konkrēti paudu savējo paradumu. Nekur taču nebija didaktikas, ka tā būtu jādara visiem vai kādam konkrēti.

Un jā, esmu patiesi izbrīnīta un pārsteigta par tādu negatīvu un naidīgu vispārējo attieksmi pret norēķinu karšu lietotājiem. Hmmmmm...
0 0
11/11/2010 17:49
Ja godīgi tad arī es esmu pārsteigts lasot jūsu diskusiju tieši par norēķinu kartēm.. Tā vien šķiet ka neuzticaties banku sistēmām un modernizācijai kā tādām...
0 0
11/11/2010 18:02
Kad pirku veļas automātu-pārdevējiem smaids uz lūpām,attieksme OK.
Kad tas štrunts pēc 4 mēn.izlaida garu-aizgādāju to uz veikalu un pateicu lai ātrā šeibā gādā naudu atpakaļ:P

Un tad sākās cirks:D
Piedāvāja garantijas remontu.apmainīt pret citu...

Beigu beigās naudu atdeva,bet neapmierināti bija nejēgā:)

Vot šitas besī.
Ka kas jāpārdod,tad uz uraa.A kad garantija,tad ģīmi šķībi;P
0 0
11/11/2010 18:05
es, labrāt norēķinos ar karti un daru to, bet vienmēr kādu lieku piečuku makā turu, lai nesanāk pārpratumi, kad jāmaksā skaidrā naudā, a automāts tā patālāk, tad labāk atmetu ar roku un nemaz nepērku iecerēto...
0 0
11/11/2010 18:12
Satan

Nu šitais komentārs bija nevietā..
Pirmkārt visai tehnikai ir garantija, un garantiju apkalpo sertificēts serviss, nevis veikals. Piemēram: Samsung - savs serviss, Philips - savs, AEG, Electrolux, un citas atkal savs. Tādēļ ir garantijas talons, kur vienmēr ir servisa centru adreses un telefona numuri. Un ja tā ir lielā tehnika (veļas mašīnas, gāzes plītis, ledusskapji, utt.) serviss brauc pie klienta, klientam nav jādomā kur un kā viņam tagad kas jāved vai jādara. kas attiecas uz veikaliem. veikals drīkst naudu atgriezt, mainīt preci, vai ko citu darīt tikai un vienīgi pēc servisa sastādīta akta, kurā ir norādīts aparāta veiktās ekspertīzes slēdziens.

Tā kā nevajag te lēkt no biksēm laukā kad nezini kas ir jādara.. - Veikals nav serviss, bet gan tirdzniecības vieta, kur pārdevējs pārdod preci, nevis labo veļas mašīnas un veic ekspertīzes..
0 0
11/11/2010 18:12
Man patiik ar karteem un ir gadiijies kaa te iepriekss jau teica - uz kartes 3,-, bet man maize jaanopeerk. Taa siicene man makaa jaatur, lai no sava miesta ar transportu ldz galvaspilseetai tiktu. ZZeel, ka vilcienos un autobusos nevar noreekinaaties ar karti...
0 0
11/11/2010 18:13
es nezinaju ,ka norekinasanas ar karti ir kaut kas tik "kruts" un ja to nedara tad ir atpalikoji
man sita viena pazinja "krutojas" laika kad tas kartes tiiko paradijas
ja un tiesam vinju pamanija..
no ta ka muzigi kaveja citus
tagad gan pardeveji ar visu apguvusi..fiksi iet ar kartem ari..
bet gadas aizkersana ,ja cilveks nav pagarinajis kartes deriguma termiju..vai vispar kaut kas sistema nenostrada
nesen taads gadijums man acu prieska bija..kundze dabuja skriet uz banku ,lai tiktu pie savam piena pudeleem
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 18:15
edgaronis

Nu ..vecīt:))
Tā vajadzēja pateikt uzreiz, ka esi pārdevējs!!!!!!!!!!
Manā atmiņā ir tikai viena pārdevēja kurpju veikalā kādā Latvijas mazpilsētā... Viņa prata ieturēt pauzi un saprata veikalā ienākušo cilvēku:)))
Neūzbāzās ar piedāvājumiem, bet..laipni pasmaidīja:))))))
0 0
11/11/2010 18:15
Nu ar tehnikām un garantijām man nav nekādas darīšanas bijušas, priekš tam ir veči Es reiz nesu apmainīt topiņu, kuram bija diegi izvilkušies un ko es pērkot nebiju pamanījusi, nekādu problēmu.
0 0
11/11/2010 18:16
un es tapat ka sole ieperkos ari tirgu ,gadatirgos ..tur nu vajag skaidru naudinju..
0 0
11/11/2010 18:17
Ar lupatām ir savādāk... :D
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/11/2010 18:21
edgaronis

Tur jau ir tā bēda un stulbums, ka garantiju uzņemas ne jau veikals, kurā es nopērku preci..
Ziniet, ja..jums kaut kas gadīsies..tad..griežaties tur un tur... !!!!
Pie velna!! Esmu pircis preci pie jums!!!! Un man nebūtu jāskraida pa pasauli, taisnību meklējot!!!!!!!!
Kas tādā gadījumā ir veikals? Pārdod preci un..ATĀ?:)))
0 0
11/11/2010 18:23
Neparastā , nevelc, Mildiņ, uz kašķi. Par "krutumu" jau tikai 1xtraks izteicās. Norēķinu kartes ir vienkārša ikdiena. Ērtība. Un atpalikoņi, ja Tu vēlreiz pārlasīsi manu komentu, bija domāti un bija pateikti pārdevēji, kuriem nav terminālu. Un nevis "ja to nedara" pilsoņi.

0 0
11/11/2010 18:24
edgarainis!

Nu šitais komentārs bija nevietā..
Pirmkārt visai tehnikai ir garantija, un garantiju apkalpo sertificēts serviss


Nu ko Tu muldi niekus?

Vai maz esi lasījis Patērētāju tiesību aizsardzības likumus?

Līdz 6 mēn no preces iegādes brīža,ja precei ir aizgājusi pie dieviem,pan ir tiesības pieprasīt naudu ATPAKAĻ

Kāds man vēl serviss ir vajadzīgs.

Bez minētā gadījuma es to esmu darījis vēl divas reizes.

Es tos likumus esmu pastudējis.Taks što ņe nado man te biešu lapas bāzst ausī:)
0 0
11/11/2010 18:25
versij , atvainosanu laikam paarpratu..
tik man ar tas gadijums ar kundziti bija maaciiba..ka kartes deriguma termijs jauzpase..
0 0
11/11/2010 18:28
Nu ne gluži.. - redzi kā ir.. ja gala patērētājs pats griežas servisā ar problēmsituāciju, tas pasākums notiek stipri ātrāk un viņš tiek vai nu pie jaunas iekārtas vai tās pašas (pēc remonta) ātrāk, nekā griežoties veikalā. Arī veikalā var noformēt garantijas dokumentus bet lēmumu veikals nevar pieņemt bez servisa akta. Tātad veikals pats paņem iekārtu no klienta, sūta uz servisu (kad iet mašīna), serviss veic nepieciešamos pasākumus (ekspertīzi kad grafiks brīvs, un tikai tad vēl kad mašīna iet ceļā ved atpakaļ uz veikalu. tad veikals informē klientu, ka saņēmis atpakaļ iekārtu un klients ierodas veikalā. Šāds process aizņem ļoti daudz laika, bet klientam pašam ierodoties servisā - servisam tā ir prioritāra lieta (protams kā kuram bet vairumā gadījumu zinu ka tā ir, jo daudz ko serviss remontē pēc tam klientam iedodot jaunu un tai pašā dienā.

Lūk tev atšķirība.. viss atkarīgs cik ātri savu mantu gribi atpakaļ...
0 0
12 3456...10
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas