Ielogoties
Reklāma

Iemetīšu jaunu tēmu, varbūt tauta pamodīsies / 100

08/02/2010 21:21 | Diskusija lasīta 16108 reizes
Tēmu nošpikoju no Delfiem, bet mani ieinteresēja ne tik daudz mūžīgā tēma par sānsoļiem laulībā, cik kādas sievietes komentārs. Iekopēju:
Varbūt kādai no Jums, mīļās sievietes, noder šis mans modelis: Mūsu laulība ilgusi 30.gadus. Ar daudzām klizmām utt. bet mans moto visās draņķīgajās un arī jaukajās laulības situācijās ir bijis:
1. kaut arī mans vīrs nav to pelnījis, ka būtu viņam uzticīga, es esmu uzticīga savam dotajam solījumam Dievam pie altāra. Ja es to lauzīšu, cietīs mani 3 bērni un viņu nākotne un dzīve.Šī mana pārliecība mani ir pasargājusi kā arī saglabājusi manu laulību.
2. Esmu bijusi iemīlējusies arī citos vīriešos, taču, neesmu sev ļāvusi kļūt fiziski neuzticīgai vīram. Un ziniet, tās mīlestības ārpus laulības (platoniskās) beigu galā pāriet...
3. Neklausīties draudzeņu (arī mammas) padomos, attiecībā uz manu ģimeni.Kā es jūtu, tā daru.
Lai mums visām veicas un ir pacietība saglabāt savas ģimenes! (c)

Un tātad mans jautājums - vai tas ir to vērts, ziedot sevi nelaimīgai laulībai, saglabāt uzticību cilvēkam, kurš to nav pelnījis? Es nerunāju par šķiršanos, kas viennozīmīgi ietekmē bērnus. Mani pārsteidza tieši šie vārdi - es neesmu ļāvusi sev kļūt neuzticīgai. Vai šī sieviete ir laimīga? Es domāju, ka nē. Kā domājat jūs?
Atbildes (273)
1...345 6789...14
09/02/2010 10:59
Uzticība ir MANA izvēle, brīvība, vērtība, attieksme partneri!!    Ja kādai ir vēlme... hmm... nesaukšu šo procesu rupjā vārdā, kas sākas ar M... tad tā ir viņas dzīve- prieki vai problēmas...          
0 0
09/02/2010 11:14
Skumjākais, ka pasaule pilna ar pareizām, bet nelaimīgām sievietēm... tādas aukstas, citus saprast nespējīgas, aiz savas pareizības bruņām paslēpušās    
0 0
09/02/2010 11:16
piekrītu Lia,    kadu brīd varbūt pacietīgs    un nez kas vel tur, bet vadzis lūzt, un labi ka lūzt...       
0 0
09/02/2010 11:23
Bet ir arī labā ziņa. Ir pasaulē tikpat daudz, ja ne vēl vairāk nepareizu sieviešu ( bet vai tāpēc kaut drusku laimīgāku? Šaubos.. ) kuras savas kaut kādas iedomātas laimes vārdā padir... šas visu savu vērtību skalu. Kurām vairs nav svarīgi jēdzieni uzticība, ģimeniskums, atbilldība. Attiecīgi viņas audzina arī savus bērnus. Un pēc tamm skaļi spļaudās npar mūsdienu jaunatni   
0 0

Tēmas: 10
Ziņas: 2356

09/02/2010 11:26
Nez kādu mammas padomu viņa ignorēja? Krāpt vīru?          

Man šito gabalu izlasot tikai viena doma radās - vīrieša sapnis par ideālu sievu.
Parfrāzējot:
1) bīsties dieva, dzīvo bērniem
2) jūsmo klusiņām, cik gribi, tikai nekļūsti neuzticīga fiziski
3) neklausies mammu, tā maita visu saprot...

         
0 0
09/02/2010 11:34
Nezinu gan, man nav draudzeņu, kas ļaujas instinktiem kā kādas trusenes, kuras iedvesmo gadījuma rakstura sexiņš karjerai , izaugsmei, garastāvoklim... vai kam tur vēl... , bet ciena savus vīrus, palīdz viņiem darbā, audzina bērnus! Lai sper sānsoņus un pārtiek no gadījuma sakariem tās, kuras tas vajadzīgs vai viņu vīri ir samierinājušies ar statusu "Lieli ragi"! Brīva izvēle!   
0 0
09/02/2010 11:35
Veieglāk iznāk sevi pārliecināt,ka tā darīt ir pareizi,nevis atzīties sev,ka ir izdarīta kļūda un kaut kas savā dzīvē ir jāmaina,varbūt pat viss. Jo vairāk gadi paiet,jo drūtāk tas kļūst... Ļoti daudziem tā arī nepietiek tam drosmes.
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

09/02/2010 11:42
Lasot šo diskusiju, ienāca prātā divas filmas - "Dziedoņi ērkšķu krūmā" un "Minesotas apgabala tilti".    Domāju, šī sieviete, kas pieminēta pieteikumā, uztver ļoti nopietni laulību kā tādu. To jau iespaido vide, audzināšana, apkārtējā pieredze, ticība Dievam. Iespējams, viņa vēl aizvien mīl to cilvēku, ar kuru devās pie altāra, ne to, kas izveidojās pēc tam. Sadalīt šos cilvēkus ne katrai izdodas, lai pieņemtu kādus radikālus lēmumus. Kaut ko mainīt?   Izskatās, ka viņai pilnīgi pietika ar platonisko iemīlēšanos, lai turpinātu ierasto dzīvi. Un neviens jau nezin kāda būtu izveidojusies dzīve, ja izšķirtos. Ja šādi dzīvo ilgstoši, tad pie tā pierod. Lai kaut ko pa īstam mainītu, jāmainās pašai un tas nav viegli. Citādi, arī nākamais vīrietis izrādītos tāds, kas "nodrošinātu" tādu dzīvi, pie kādas viņa jau ir pieradusi, citādi nemaz neprot dzīvot.
0 0
09/02/2010 11:43
Versij, laime nav atkarīga no pareizuma vai nepareizuma... laikam galvenais būt godīgai pret sevi    Kas nemaz nav viegli    
0 0
09/02/2010 11:45
Tik-tak - mazs labojums: tie tilti bij Medisonā    
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

09/02/2010 11:49
Oi, jā, sorry.   
0 0
09/02/2010 11:49
cik viss ir relatīvs...
pareizi/nepareizi...
laulība/nelaulība...
ar Dievu/vai bez viņa...
krāpj viens otru cilvēki virtuāli vai kā savādāk...
laimīgi/nelaimīgi...
            
0 0
09/02/2010 11:50
Un godīgai pret citiem. Kas nemaz nav viegli.
Vai tad ne tā?

Tad sanāk, ka tās dubulto attiecību kopējas iet vieglākās pretestības ceļu... tādas pavieglākas...    
0 0
09/02/2010 11:56
   vai tas tik viegli, bet katram sava vērtību skala un dzīves barjeru augstuma lēciena... rekordi   
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

09/02/2010 12:11
Nepiekrītu Versijai.
Godīgai pret citiem. Sviests. Ja tā kā galvenā prioritāte dzīvē, tad arī sanāk, ka dzīvo citiem un priekš sevis godīgums tik cik pinkšķēšana spilvenā. Tad kur te vispār ir godīgums???
Nedomāju, ka izšķirties par šo soli sievietei ir vienkārši. Kādas sajūtas pēc tam... Var muldēt, ka tā pašas izvēle, bet ne jau no labas dzīves to dara.
Ja sajūtas dzīvojot dubultdzīvi, cilvēkam ir ok., tad ok., bet domāju ir tādas, kas to nespēj sev piedot. Tātad, atkal jau, katram tas ir citādi.
0 0
09/02/2010 12:13
Kā var būt godīgs pret citiem,bet nebūt godīgs pret sevi... ?
0 0
09/02/2010 12:14
Patiesībā jau te nav runa par maukošanos un likšanos gultā ar katru pretimnācēju, te ir runa par to, ka sieviete labprātīgi izvēlas palikt uzticīga cilvēkam, kurš to nav pelnījis, aizliedzot sev mīlestības piepildījumu ar kādu citu vīrieti Dieva vārdā. Nevajag likt vienlīdzības zīmi starp prastām ’emmām’, kādu noteikti netrūkst visapkārt, bet par laulības pārkāpšanu mīlestības vārdā, pat ja reāla kopdzīve ar mīļoto cilvēku tādu vai citādu iemeslu dēļ nav iespējama (un patiesībā ne vienmēr to vajag).
0 0
09/02/2010 12:16
   prastām emmām...          
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

09/02/2010 12:18
Junona... vai būs tas mīlestības piepildījums ar citu. Tas arī ir jautājums...       
0 0
09/02/2010 12:19
Nu gan pati izlasīju un sapratu, ka drusku samudžinājos    Bet jūs sapratāt    
0 0
1...345 6789...14
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas