mani mācīja kā mācīt konkrēto mācību priekšmetu, vecumposmu psiholoģiju, jā, arī pirmo palīdzību.varu, murminator, teikt tikai vienu:teorija ir bāze, uz kuras balstās prakse.manā audzināmajā klasē ir 21 bērns.ļoooti sarežģīta klase no problemātiskām ģimenēm. manā kā klases audzinātājas darbā palīdz vien tas, ka zinu attiecīgā vecumposma uzvedības īpatnības vispārīgi, viss pārējais, ar kādu psihisko/emocionālo bagāžu nāk, tas jau ir ģimenes "nopelns", un tad nu man ir "jāieslēdz"intuīcija un pieredze, lai ar problēmu max korekti tiktu galā
Neesmu specs, protams, bet Lizettte, vai tas ir normāli, ja cilvēkam, kurš ir 4 (?) gadus mācījies, darbā ir jāiztiek ar intuīciju? Tieši tāpat sievai savulaik BD grupā patrāpījās viens tāds čalītis - varēja savos 4 gados aizsūtīt BD vadītāju nah**. Visus jautājumus risināja, braucot ar dūri ģīmī, utt. A ko BD vadība? "Tev ir diploms, Tev tas ir jāzina ... " Metodiķe neko jēdzīgu pateikt nevar, nekādu ieteikumu, kā rīkoties. Un ko? Vēl papildus pie visa (kā PSRS laikos armijā) nedrīkst tak’ vadība ierādīt priekšniecībai tādus nesmukumus, ka ar vienu sīci galā nevar tikt! A augstskolā neko tādu NEMĀCA. Viena pasniedzēja lekcijās regulāri dalās savos ceļojumu iespaidos, cita - vēl ko citu ... Rezultātā pārējie vecāki iesniedza kolektīvu sūdzību (par ko vēl sieva dabūja pa galvu kā tipa kūdītāja) y grupā parādījās malā sēdošs un vērojošs speciālists, kurš pēc nepilnas nedēļas deva slēdzienu, ka džekiņš ir jāpārceļ uz citurieni.
0
0