Ielogoties
Reklāma

par audzināsanu vai ne audzināšanu / 180

27/06/2016 17:42 | Diskusija lasīta 17510 reizes
vakar vēroju ainiņu, jaunās paaudzes vecāki un bērnelis 4-5 gadu vecs.

kafejnīcā pie ezara, skaista, sakopta vide, skan jauka mūzika,  
jaunā ģimenīte vakariņo, bērns ar kājām pa galdu staigā!!!!
vēlāk māmiņa ar mazuli pieveic saldējumu sēžot krastā,  
kā jūs domājat kur paliek saldējuma iepakojums?
varat minēt...
Atbildes (338)
1...789 10111213...17

Tēmas: 24
Ziņas: 6738

10/07/2016 21:21
Visas situācijas nav iespējams iemācīt. Reaģēt uz nešablona mirkli jāprot gan pedagogam ar augstskolas izglītību ( ko paģēr Valsts ), gan vecākam bez ģimeniskas izglītības. Jo ģimenes institūcija sabiedrībā sašķobījusies un degradējusies. Es piemēra uzskatu, ka daudzus variantus agrāk ģimenē vienkārši izmodelēja un izdzīvoja. Tagadējiem jau nav pieredzes. Tagad jebkurš tāds ir nestandarta gadījums.
0 0
10/07/2016 21:53
lanadeinai gribas piekrist..ir arī tā...
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11832

10/07/2016 22:58
Vienu gan var pamanīt, kopumā, pamatmassa degradējas. Novienkāršojas, kļūst primitīvāka. Neņem nu ļaunā, bet Tava ticība, kura sāk plesties plašumā, arī liecina par to. Ja jauni vīrieši par savas nācijas galveno vērtību uzskata spēju vairoties, tad nu... skumji.
Jeb, ienāk prātā iznīcināt vēstures liecības. Un tikai tāpēc, ka to uzskata par sev nevajadzīgu.

Ai, Beata! Vait’ jūs, latvieši, ar tām vēstures liecībām nerīkojaties tāpat? Vai varbūt Ļeņins vēl aizvien Elizabetes un Brīvības stūrī stāv? Un muzejs Cēsu ielā? Jeb varbūt tās nav mūsu pašu vēstures liecības? Kā ir ar to? A par ticību šeit nerunāsim - aizies viss atkal beztēmā. Man ir tikai īsa atbilde, - viss nav tik melnbalti, kā Tev izskatās.
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11832

10/07/2016 23:09
Latviešu kultūrā, audzināšanā, pamatā ir darbs. Un stipras ģimenes un paaudžu saites. Un tur jau tā audzināšana notiek.

Vot, šeit piekrītu, tikai kā mums šodien ir ar to darba prieku? Vai kkas nav pazaudēts šai ziņā?
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22643

10/07/2016 23:11
Nu melnbalti tiešām nav. Bet to jau vairāk Tev sev pašam būtu jāsaka
Murminator, nejauc vadoņu pieminekļus ar kultūras liecībām.
Vai redzi atšķirību(piemēram) - muzejs un vadoņa piemineklis. Ja kas, tam piemineklim varētu būt vieta kādā specializētā muzejā, kā laika lieciniekam vai kāda autora darbam. Tam gan es piekrītu.
Bet ne vietā, kur kādreiz, ja kas, nemaz tāda nebija. Ja runājam par vēsturi.
Man arī ir īsa replika uz Tavu komentāru:
Tev ļoti patīk putrot dažādas lietas. Un šis nebija veiksmīgs piemērs un salīdzinājums.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22643

10/07/2016 23:13
murminators | 10.07.2016. - 23:09:37

Ja kas, Tu nemaz nevari atļauties šim piekrist. Citādi, viss Tevis iepriekš sludinātais var tikt apšaubīts
P.S. Vispār, es Tavos jums un mums esmu mazliet apmaldījusies
Bet, ja uztver burtiski, tad, nezinu, kā jums, bet mums viss ir kārtībā. Viss procesā
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11832

10/07/2016 23:20
Murminator, nejauc vadoņu pieminekļus ar kultūras liecībām.
Vai redzi atšķirību(piemēram) - muzejs un vadoņa piemineklis. Ja kas, tam piemineklim varētu būt vietā kādā specializētā muzejā, kā laika lieciniekam vai kāda autora darbam. Tam gan es piekrītu.
Bet ne vietā, kur kādreiz, ja kas, nemaz tāda nebija. Ja runājam par vēsturi.
Man arī ir īsa replika uz Tavu komentāru:
Tev ļoti patīk putrot dažādas lietas. Un šis nebija veiksmīgs piemērs un salīdzinājums.

Stop, stop, Tavā pirmajā tekstā bija runa par VĒSTURES liecībām. Un, lai nu tā būtu. Tad kurā muzejā tagad tas mūsu Ļeņins ir apskatāms? Nav? Nu, redzi, piemērs un salīdzinājums ir tieši vietā ... Vai mēs runājam par kkādām tur budistu skulptūrām Afganistānā vai par Ļeņinu pie mums, tad lai vai kā, tomēr kāda perioda kultūras (vai nekultūras) sastāvdaļa tas ir un paliek, tomēr apskatīt to murminatoram nav iespēju, y viņa bērniem - ne tik. Tas pats - ar Pētera 1. skulptūru, kuru Gombergs (?) savulaik gribēja atjaunotu uzstādīt Esplanādē (?). Pēdējo reizi to redzēju pirms gadiem 7 "Teikas namu" pagalmā Brīvības ielā. Nu, kāpēc toreiz neļāva uzstādīt laikmeta liecību, vēl jo vairāk, ka tā tur kādreiz bija atradusies? Nē, es lietas neputroju, vnk es norādu uz citām lietām, uz kurām, ja esam konsekventi, ir jāattiecas tiem pašiem principiem. Citādi iznāk kas? Visi dara precīzi to pašu, bet nez’ kāpēc talībi ir vienīgie briesmoņi.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22643

10/07/2016 23:25
Jā, piedod, neprecīzi izteicos. Domāju vienu, bet uzrakstīju tā, ka var pārprast.
Bet es tagad pauzēju, jo dārzs jāpiebeidz.
Zemi klanos un atvainojos
Ļoti gribējās piebilst pēdējam teikumam - Talibi IR briesmoņi, neskatoties uz to, ka Ļeņina pieminekli muzejā neielika
0 0
11/07/2016 09:13
Ak, jel... ko var ņemties ap to ļeņinekli? Kāds tam sakars ar bērnu audzināšanu? Tos pavisam noteikti var audzināt bez viņa.;) Elementāras lietas- pieklājīgu uzvedību, sabiedrībā dzīvojot, var iemācīt katrs vecāks... ja vien viņš pats to ir apguvis.
Kaut kur bija video, kur veikalā māmiņa nokrita gar zemi un ārdījās kā viņas bērnelis. Tad gan šis pārstāja, bija šokā... Novēloti... bet varbūt tā arī ir metode... Daudzās valstīs bērnelim ir tikai jāsāk raudāt, kad policija ir klāt un soda vecākus. Bērneļi to izmanto. (Ja atradīšu, ielikšu.)
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16827

11/07/2016 13:15
jā, pasaulē atzītas pedagoģiskās skolas LV nav.jā, izglītības SISTĒMĀ šobrīd ir bardaks, no kura primāri cieš skolotāji-lai cik tas dīvaini neskanētu
0 0

Tēmas: 47
Ziņas: 11832

11/07/2016 15:51
Paldies par atbildi Lizettte. Uz Pasauli man nospļauties, bet nu, vismaz LV atzīta pedagoģijas skola ta eksistē? Jeb katrs skolotājs ar savu personisko intuīciju ... "Kā māku, tā maunu"?
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 16712

11/07/2016 17:16
pēclabākās sirdsapziņas ar moto... ko varu, to daru!!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16827

11/07/2016 20:15
Anspaks, J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: Izdevniecība RaKa, 2003.
Ķestere, I.
Pedagoģijas vēsture. Skola, skolotājs, skolēns. Rīga: Zvaigzne ABC, 2005.

Rubene, Z. Kritiskā domāšana studiju procesā. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2008

...
slinkums rakties
piekrītu erotika
0 0
12/07/2016 12:18
lanadeila - tad jāiet no mājas ārā bez bērniem,  
mazajiem razbainiekiem piekomandēt kādu radagabalu 
jo tas ir viņu, ne sabiedrības,  pienākums paciest radu bērnu kaprīzes,
un vecākiem, tā noteikti būs kvalitatīvāka atpūta nekā visai apkārtnei demonstrēt savu pofigismu
un citiem cilvēkiem likt justies neērti
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 18301

12/07/2016 12:33
Ja divu līdz piecu gadu vecumā bērns paliek par galīgu mežoni, tad rodās jautājums, kur viņš līdz tiem diviem gadiem atradies, vai arī audzināts, lai arī mazs, vai tikai audzis.Es te nedomāju kādus pāris niķus, kas ikvienam var gadīties.Un par mūsdienu pārgurušajām māmiņām bija mums pirms kāda laika saruna draugu lokā.:)Protams atkal ne par visām māmiņām un ne visiem bērniem:)Ja mūsdienu māmiņas ir ar pēcdzemdību depresijām un pārgurumu nomocījušās, tad, varbūt, lai no šīm kaitēm varētu izvairīties un tām vienkārši neatliktu laika(arī nogurumamam), eksperimentālā kārtā uz kādu mēnesi vajadzētu atteikties no pamperiem un iemaisāmajām putrām, ģimenes auto izbraucieniem:)Pieļauju, ka pēc šā eksperimenta dzīve būs ar pilnīgi citu smeķi un atvērsies otrā elpa:)Un, iekams pie bērniņa tikt, apdomāt vai tas cilvēks, kas blakus ir tas, kurš būs balsts un stute mazulim ienākot ģimenē.Ar mūsdienu kontracepcijas iespējām to tiešām ir iespēja diezgan droši kontrolēt:)
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 16827

12/07/2016 13:39
piekrītu indrak par 200%!
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18564

12/07/2016 13:55
Indrak, tieši tā, lai vāra tās putras 20-45 minūtes, maisa, uzpasē, kāš caur marlēm, mazgā autiņus ar rokām (labākajā gadījumā ar RĪGA-10 vai RĪGA-17), gludina no abām pusēm utt. Tik jautājums, vai pēc šitā kāda vispār būs izdzīvojusi. Jo tas tak bija dinozauru laikmetā, bet tagad modē ir depresijas, pārgurumi un kas tik viss piedevām.
0 0
12/07/2016 14:18
Diskusijas pieteikumā bija par bērnu nepieklājību, bet man vakar, Dzintaru koncertzālē, koncertā nācās piedzīvot divu dāmu tā ap 45  "super pieklajīgu un klusu" uzvedību, mēģinājām korekti, caur joku, likt manīt, ka traucē pārējiem. Nesaprata!!! Inteliģences līmenis bija par augstu, līdz Kundze gados, kura bij spiesta sēdēt viņām līdzās nespēja vairs izturēt un piecēlās un pameta koncertu, tā ari nedabūjusi noklausīties līdz galam.  Mēs pārējie, dziļdomīgi, ar skumju seju saskatījāmies, un noteicām: nesaprata! Viņas pašas to nejuta, ka traucē vismaz 15-20 cilvēkiem, baudīt fantastisku Viestarda Šimkusa un Jūrmalas orķestra sniegumu. 
Es pie sevis domāju, šodien ir pieejama da jebkāda saziņa, telefoni, skaipi, draugi fb. utt. vai tiešam ?.. vai tiešām??? ļoti žēl, ka elegantajai kundzei tā ap 75-80 nācās piedzīvot šo vilšanos, jo koncerts tiešām bija fantastisks.
Tad ko gan mēs gaidām no tādu māmiņu atvasēm???

secinājums, aizrādi vai ne, tāpat nelīdz! izeja, piecelties un aiziet! gudrākais paklusē un piekāpjas, citādi novedīs līdz savam līmenim, un sakaus ar paša ieročiem!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 18301

12/07/2016 14:28
Kamēr nebendē dzīvniekus, tikām mēs tā arī darām:)
0 0
12/07/2016 15:07
cik tomēr tagad feini, nevajag ar vienu roku maisīt putru ar otru kratīt ratus bērnam aizbāžot muti ar knupi..
tā vietā var mierigi mazuliti paņemt rokās, panēsāt, parunāt..un nebojāt sakodienu ar pīpjiem..
0 0
1...789 10111213...17
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas