Ielogoties
Reklāma

Populisms, izdabāšana publikai! / 80

07/01/2010 12:52 | Diskusija lasīta 11708 reizes
Avīzes, net-portāli, radio & TV jau kuro dienu pēc kārtas mauro un piegaudo asarainas autolietotāju atsauksmes par piesnigušajiem ceļiem. Oficiālie deguni, kam nav tiesību neatbildēt murmina: naudas sniega tīrīšanai ir tik, cik ir, vairāk nebūs.
Un kopš biezā sniega uzrašanās neesmu dzirdējis nevienu, kas teiktu: ļautiņi, a kas jums lika pirkt zemos un arī pazeminātos auto?! Kas jums liedza pacensties saprast, kas ir klīrenss, -- manuprāt viens no svarīgākajiem skaitļiem, kurš jāuzzina pirms auto iegādes un lietošanas Latvijā? Tas attālums no zemākā virsbūves punkta līdz gruntij, asfaltam, mazceļam, bezceļam. Un tagad šie liekuļi, kas parasti bļauj, ka džipi un traktori ir vienīgi biezajiem pilsētniekiem un vēl biezākajiem lauku lielsaimniekiem, aizmirst iepriekšteikto un bālām suņa acīm sauc palīgā. Nemaz nesmejos par tiem, kas iekrituši paši, bet citus iepriekš nav apsmējuši un lamājuši. Pie reizes, lielākā daļa no visiem labajiem, drošajiem second hand apvidniekiem ir lētāki par jebkuru no tiem jaunajiem zemajiem mazauto, ko iegrāba līzingos arī tie, kam jābrauc visu gadu...
Atbildes (232)
1234 5678...12
07/01/2010 22:51
ja man kādreiz būs suns ,tad vārdā viņam ielikšu Klīrenss.baigi labi izklausās,tāds skanīgs un viegli izsaucams.un RRRR arī pa vidu.
0 0
07/01/2010 22:54
un tīrīgs būs...    
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1048

07/01/2010 22:54
         Par to suni labais!!! A par sāli teikšu tā - izvēle gana vienkārša: sabojāti apavi utt. vai ceļa negadījumā veselība...
0 0
07/01/2010 22:56
un ies pa visām kupenām uz visām četrām.
0 0
07/01/2010 22:59
Pirtnieks- jebkurā gadījumā, nesalīdzinoši labākas par jebkurām lietotajām, arī tām, ar kurām pats esi braucis jau divas sezonas. Trešajā gadā riepai "čau", paliek cieta un uz slidena ceļa neturās.

Salīdzināju darbā ar darba mašīnu, kurai jaunas ziemas riepas, maucām pa ledu ar ABS, manējai bremzēšanas ceļš bija krietni īsāks, tak što, ja pabraucu ar darba autiņu pa dienu, tad vakarā ar savējo ir pat drošāk. Riepas nemainījām un nemēģinājām vēlreiz- tam bijām par slinku.

Bet, ka ziemas riepas labākas, tas jau pats par sevi, bet katram ir savi iemesli, kāpēc ņem tādas vai šitādas- mīkstākas vissezonas, parastās vissezonas, "žūženes", vai ar radzēm, bet, tikai ne lietotās, tad labāk uzreiz mašīnai apakšā slidas piesiet.
0 0
07/01/2010 23:05
bet vai padomju laikos ,kad mašīnas tik vien bija kā trīs veidi uz ceļiem(nu varbūt pieci),vispār pastāvēja tāds jēdziens kā ziemas riepas un riepu maiņa?es kaut kā neatceros no bērnības,ka būtu,bet tad jau laikam vispār bija citādi,arī auto bij kameras,ja?kā divriteņiem?vai es ko jaucu?
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1048

07/01/2010 23:09
Lietotas riepas pirkt?     Nē, es biju domājis tā, ja ar jaunu vasareni var izbraukt divas sezonas un ar ziemeni tikpat, tad labāk nopirkt komplektu vasarai un kompl. ziemai, divi gadi - divi komplekti, nevis divi gadi divi kompl. m+s. Tas tikai mans subjektīvais viedoklis, m+s vasarā uz piķa skaļas, pļavā OK, bet ziemā tomēr dodu priekšroku ziemenēm!
0 0
07/01/2010 23:11
Desperados- tad bija "atjaunotās" un jaunās, kā arī , attiecīgi, pēc mašīnas markas. Vēl bija arī "krosa", un, kā liels brīnums, radiālās. Ja dabūja radiālās, tās lika priekšā, stūre uzreiz sāka mīkstāk griezties, nenormāli bija jūtama atšķirība. Vulkanizētās, jeb atjaunotās varēja likt tkai priekšā, un, kā smejies, riepās iekšā, gluži kā velosipēdam, bija kameras! katrs vīrietis, toreiz "viņiem" rokas neauga no pakaļas, 40 minūtēs varēja uz ceļa nomontēt, salīmēt, piepumpēt un samontēt atpakaļ sadurtu riepu. Atspiest varēja tādēļ, ka bez montēšanas riepa ilgāk par dažiem mēnešiem neturēja, ne to što tagad, kad pat diski var uzēsties, jo riepa 3 gadus nav montēta.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

07/01/2010 23:12
desperados, kameras bija.  
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1048

07/01/2010 23:18
Bļin, po... kameras - desas nebija!!!         Šņabis uz taloniem un beibes ja paveicas...    
0 0
07/01/2010 23:24
beibes uz taloniem?nu gan kaut ko jauc... tais laikos’’šitās lietas’’ vispār nebija.
0 0
07/01/2010 23:32
Nē, pie beibēm gāja uz kojām talonus kļančīt!
0 0
07/01/2010 23:37
nu varbūt,es nestrīdēšos par to,ko nezinu.
0 0
07/01/2010 23:55
Pirtniek, desas ēst nebija veselīgi tad, un nav -- arī tagad. Tad -- lauciniekiem mežmalā bij viena privilēģija: mežasuķi nogāzt ar vienu troksni, kurš nebija drošs par sevi, ņēma līdzi čomu, kurš bises stobrā mācēja iemudrīt apvirpotu mazkalibrenes stobru, ar ko klusām piešaut, taču to paņēmienu augstāk vērtēja virpotāji nekā mednieki. Toties gaļas pietika i sev, i savējiem... A vot riepas dabūt, tas gan bij sarežģīti...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

08/01/2010 00:07
pirtnieks - Šņabis uz taloniem
putraimi, cigaretes un cukurs arī. sietspiedē drukājām. es pamatā tehniskās filmas uz FT-41 vai FT-101 taisīju.          
0 0

Tēmas: 10
Ziņas: 2356

08/01/2010 00:11
Klau, vai te tamborētāju vai adītāju saits, a?

0 0
08/01/2010 00:23
Hari, izslīdēji no trajektorijas: riepu talonu nebija...
Malipka: nu-s, kur ķeza, -- padalies, kādā rakstā auto izvēlies, lai sniegs ziemā netraucētu? Nu?
0 0

Tēmas: 10
Ziņas: 2356

08/01/2010 00:55
Vienu BMV 2 stundas atpakaļ pajautri stūmām... Kas par ķezu - nezinu, nav svarīgi!    
Da nafig viņam braukt kur vajadzēja...    
Tāpat tagad 3. lapā sēž...          



Es jau racionāliste, pirms visa tā zinaju, ka ar to beigsies...    
0 0
08/01/2010 08:57
Malipka... > :) Vismaz fiziska aktivitāte -- tāda stumšana. Ja nenoved pied pie sprādzienveidīgas pārslodzes, sastiepjot kādas saites vai saraujot kādu muskuli...

Bemberu lielākai daļai velk pakaļa, -- faktiski/tehniski -- viegla pakaļa tajā auto stumj smagu priekšu, tādēļ tas auto prasa augstāku braukšanas meistarību. Lēto/veco bembernieku grupā arī ziemas apstākļu retums un īsums ir vieni no iemesliem, kādēļ Rīgā tieši bemberi tagad slidinās, sagriežas, mētājas biežāk, -- protams, "gāzētājiem" gandrīz tikpat bieži pietrūkst iemaņu/pieraduma slidenumā bremzēt ar dzinēju, tad nu tie, kas attop iesperties grīdā kopā ar bremžpedāli... protams aizslēpo negribētās trajektorijās... Visvairāk tad žēl to, kuri patrāpās viņu ceļā nepelnīti.

Ne mazāk dzenoša pakaļa ir taču arī meršiem, tomēr -- i lietoto skaits nav tik masveidīgi redzams, i... laikam jau tiešām prātīgāk uzvedas: uzreiz pat neienāk prātā, vai šozien šļūcošu mersi esmu redzējis vai dzirdējis... Laikam/tomēr lietoto meršu masa samazinājusies, kopš mersis vairs nav izturības un ilgmūžības etalons. Palikuši tikai uz stūres uzvilktie stringi/merša logo ankedošu versija/diversija.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 09:17
Marīn- tiek uzskatīts , ka BMW tomēr ir dinamiskāks/sportiskāks/agresīvāks kā smagais mersis vai lexis( kam ar ir pakaļējais virzītājspēks)
Viss jau būtu neko, ja pie 3iekiem nesēstos jauni un glupi braucēji.
Vasarā ok-skrien un drifto, bet tagad smadzene neaiziet izštukot pirms manevra, kāda būs mašīnas uzvedība.
Vakar pat , pēc darba mājup dodoties- krustā viens tirliņš gribēja ar roceni ieiet   , šo tā kupenā iešķūrēja , ka jārokās bij vaļā.
Viss neko,bet krustā varēja stāvēt gājēji   
0 0
1234 5678...12
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas