Desperados! ... :) Palasījos par Tavām šaubām Mazda 121 sakarā... Nekā aplama Tavā domāšanā, ja esi tāda praktiķe/pragmatiķe, kā var nojaust dažos Tavos teikumos! Tu uz auto skaties kā uz dzelzīti, kas spētu Tevi pārvietot no mājām uz darbu un atpakaļ, un šis dzelzītis to darītu centīgi, neatlaidīgi, bez tehniskām kaprīzēm, un pašai Tev nav vajadzīga lieka stilošana? Viss kārtībā! Tavā situācijā pirmais, kas svarīgi -- sameklē vienu, kurā iesēsties un izmēģināt savas izjūtas: vai vari ērti tajā justies, vai pietiek vietas, -- kā iespējams pieregulēt sēdekļus, cik tālu iespējams atbīdīt sēdekli, izstiept kājas, vai galva nedauzīsies griestos utml. Šīs ērtības var pārbaudīt pat tajā mazulī, kam atvāžamais/plisētais jumts. Tālāk -- pirmās M121 te sabira, kad 121 modelis bija apnicis tieši vasarniekiem no dienvidvalstīm. Protams, vērts neaizmirst, ka mūsu apstākļos auto jābūt pietiekami vandāldrošam -- sagriežams jumts neder: ir atrodamas mazdiņas 121 ar pilnvērtīgu metāla jumtu. Lietotiem, paveciem modeļiem izturīgāki, protams, ir dzinēji ar lielāku darba tilpumu: ja no galvas atceros precīzi, tad 121-ajam lielākais ir 1,2 -- pietiekami taupīgs, toties ar lielāku motoresursu nekā, piem. 0,9 l/900 cm3 ... Vēl viens savas izvēles apdrošināšanas veids: atrast pāris mehāniķus, kuri 121-mo remontējuši un var uzskaitīt raksturīgākās vainas un to novēršanas tāmes. Turklāt M121 "apakšas augstums"/klīrenss mūsu apstākļiem ir maksimāli atbilstošs: līdzīga šai ziņā ir Ford Fiesta -- pietiekami augsta šķēršļiem, pārsteidzoši ietilpīga pat 190 cm gariem ļaužiem priekšējos sēdekļos un ekspluatācijas izmaksu dēļ nedzenoša bankrotā. Protams, ar šiem mazuļiem gari pārbraucieni būs vismaz mazērti.
0
0