Ielogoties
Reklāma

Populisms, izdabāšana publikai! / 120

07/01/2010 12:52 | Diskusija lasīta 11707 reizes
Avīzes, net-portāli, radio & TV jau kuro dienu pēc kārtas mauro un piegaudo asarainas autolietotāju atsauksmes par piesnigušajiem ceļiem. Oficiālie deguni, kam nav tiesību neatbildēt murmina: naudas sniega tīrīšanai ir tik, cik ir, vairāk nebūs.
Un kopš biezā sniega uzrašanās neesmu dzirdējis nevienu, kas teiktu: ļautiņi, a kas jums lika pirkt zemos un arī pazeminātos auto?! Kas jums liedza pacensties saprast, kas ir klīrenss, -- manuprāt viens no svarīgākajiem skaitļiem, kurš jāuzzina pirms auto iegādes un lietošanas Latvijā? Tas attālums no zemākā virsbūves punkta līdz gruntij, asfaltam, mazceļam, bezceļam. Un tagad šie liekuļi, kas parasti bļauj, ka džipi un traktori ir vienīgi biezajiem pilsētniekiem un vēl biezākajiem lauku lielsaimniekiem, aizmirst iepriekšteikto un bālām suņa acīm sauc palīgā. Nemaz nesmejos par tiem, kas iekrituši paši, bet citus iepriekš nav apsmējuši un lamājuši. Pie reizes, lielākā daļa no visiem labajiem, drošajiem second hand apvidniekiem ir lētāki par jebkuru no tiem jaunajiem zemajiem mazauto, ko iegrāba līzingos arī tie, kam jābrauc visu gadu...
Atbildes (232)
1...456 78910...12

Tēmas: 1
Ziņas: 1048

08/01/2010 10:45
Mariin, noprotu ka spečuks esi tādēļ jaut. tev - ko pats izvēlētos, virsrakstā salīdzini mazlitrāžu ar apvidnieku, bet ja izvēle starp jaunu mazlitrāžu un tās pašas cenas lietotu vidējās klasi?
0 0
08/01/2010 10:51
Man šķiet, ka diskusija palašinājās un faktiski šadas lietas tika apspriestas:
- slikti ceļi,
- lietojamie auto,
- braukšanas prasme un kultūra.

Uzskatu, ka slikti ceļi var gadīties vienmēr, jo daba var vairāk kā ceļu tīrāmā tehnika. Pie visa jāpierod. Patreiz Britu salās cilvēki sēž mājās, jo viņiem vispār nav sniega tīrāmās tehnikas (tas uz konkrētu reģionu attiecas). Tai pat laikā gribētu jautāt cikiem no mums ir ķēžu komplets bagažniekā? Droši vien, ka tikai retajam, jo mūsu ceļi ir mazāk riskanti kā daudzviet, jo sevišķi kalnainos apgabalos.

Atbilstoši, mūsu auto tiek izvēlēti tādi, kas domāti līdzenumiem un pietiekami gludiem ceļiem. Problēma tik tā, ka tie ne vienmēr ir gludi, un ka mēs diezgan nihilistiski izturamies pret kompleksu ceļš - auto. No drošības viedokļa esmu pāliecinājies, lielie auto nelaimē glābj pasažierus vairāk kā mazie.
Kaut jāpiemin, ka vareno džipveidīgo visvarenība ir krietni pārspīlēta, ko dažkārt grāvmalās var redzēt.

Braukšanas kultūrā mēs esam krietni labāki kā piem. daudzi Krievijas braucēji, bet tālu no Skandināvu kultūras. Tas attiecas gan uz braukšanas ātruma izvēli, gan joslu izvēli, gan braucēju sadarbību (piem. Latvijā ne pārāk bieži var novērot t.s. rāvējslēdža principu ievērošanu.

Viss jau mūsu pašu rokās - braucu es tāpat katru dienu, ne pa Rīgas maģistrālēm, ne ar džipu, un nekas traks nenotiek, tik reizēm jāļauj, lai tas pa priekšu braucošais aiztūļojas, jo es jau viņa vietā pie stūres nesēžu, un viņš atbild pats par savu un līdzcilvēku drošību.   
0 0
08/01/2010 10:58
Pirtnieks, man pašam darbs prasa vienīgi stipri pilnvērtīgos apvidniekus, jo svarīgī darboties mazceļos, neceļos un bezceļos. Ja man jautātu pēc idejām, uz kuru pusi labāk skatīties, es vispirms noteikti pacenstos noskaidrot prasītāja apstākļus: kādā apvidū dzīvo, strādā, -- kādas prasības būs vidē, kurā auto tiks lietots. To visu nezinot, sanāktu nepārdomāta pļāpāšana. Te vakar apķiķināto klīrensu noteikti ņemtu vērā. Dažu brendu dzinēji jaunākie īpaši kaprīzi attiecībās ar degvielas kvalitāti: atbilstoši ziņām/oficiāli mazpaustai info no servisu meistariem un garantiju nodrošinātājiem. Ja man sākotnējie orientieri būtu, noteikti pats vispirms interesētos par datorizācijas pakāpi un liekajām, manā izpratnē, fīčām: tās spēj ekspluatācijas izmaksas sacūkāt pamatīgi. Liela varbūtība, ka kopīgi ar vaicātāju vispirms pētītu lietotu vidējo klasi, tomēr ne to, kas lietota un servisota Latvijā: gaitas iekārtas/hodenes neprognozējamība, diagnostikas objektivās problēmas, servisu "pierakstījumi"/blefošana dokumentos... Apmēram tā.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

08/01/2010 11:15
jā, ar šnabi ielas laistīt laikam nav laba doma.    
naudas nav.
ir nauda, ko vanckariem maksāt 100 000 Ls pabalstus, ir nauda, ko telpas piemērot citai vajadzībai reizi 2 gados, ir nauda, ko maksāt kompensācijas par pastumšanu nost no siles.
nav naudas, ko ielas notīrīt, ko pensijas maksāt, ko algas maksāt un man nav naudas polšam un zakusoniem, kaut skaidrā šī dzīve man par grūtu.    
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1048

08/01/2010 11:15
Mariin, paldies par viedokli, mazliet novirzījies niansēs, bet būtību sapratu! A servisu pakalpojumi (dīlru servisi) ar kuriem esmu saskāries ir zem visas kritikas (par vienu vēl nespļaudos), bet tā jau atsevišķa tēma.   
0 0
08/01/2010 11:36
Avārijas notiek tāpēc, ka šodienas vadītāji brauc pa vakardienas ielām ar rītdienas automašīnām un parītdienas ātrumu.
0 0
08/01/2010 12:10
1.janvara riits.Celju policists aptur automasinu: -Dzeeraat?-Nee.-Kaapeec!?
0 0
08/01/2010 12:31
Piektdiena, 8. janvāris (2010) 11:26

Sniega un aukstuma dēļ «no sliedēm izsista» ne tikai Lielbritānijā esošo lidostu darbība, bet arī vairākas citas visā Eiropā, vēsta raidsabiedrība BBC.

Daudzi lidojumi ir vai nu pārcelti vai atlikti Orlī lidostā Parīzē, Dublinas lidostā, kā arī Amsterdamas lidostā.

Problēmas radušās arī Eurostar ātrvilcienam – ceturtdien tas divas stundas bija iesprūdis zemūdens tunelī, kas savieno Franciju ar Lielbritāniju. Aukstuma dēļ bija atcelti arī četri Eurostar reisi.

http://www.apollo.lv/portal/news/arti...cles/19056 4

problemas ir visur..
0 0
08/01/2010 12:37
pie ums viss mierīgi.ikdienišķi.
0 0
08/01/2010 14:17
Desperados... > :) Atkal labi citāti! Ceļus izmainīt nav mūs spēkos. Toties ar nelielu saņemšanos ir iespējams paaugstināt savu informētību un paplašināt izpratni, kļūstot par vakardienas autovadītājiem ar šodienas zināšanu papildporciju. Latvijas apstākļos tas, iespējams, gana svarīgi.

Spare1! Ja nav vajadzības pēc īstā apvidnieka klasiskajām iespējām, Latvijas apstākļos -- ceļi + servisa līmenis, iespējas + biznesa kultūra pircēju/pārdevēju atytiecībā -- Volvo ir labs risinājums: tuvs optimumam.
Maksimāli precīzi pateici par džipveidīgo pārspīlēto varenību: pajoliņbiezie un prestiž"biezie" pjedestalizējuši prestižos eiroparketniekus -- Porsche Cayenne un BMW X5/X6. Zīmēties starp Rīgu un Jūrmalu pa jūrmaleni der labi. Vai kāds pēdējo 2 gadu laikā kādam no šiem modeļiem redzējis Latvijas 1. un 2. kategoriju ceļiem atbilstošas riepas? Es vēl nevienu reizi. Grāvjos esmu redzējis visu 3 šo sugu eksemplārus.

Pirtnieks! > :) Ja jābrauc daudz, par degvielas ekonomiju tomēr piedomājot, kaut necepoties galējībās, pēc nelielas apdomas un pārskrējieniem svaigā gaisā atmiņā uzpeldēja viena recepte, kuru es izpētītu stipri sīkmanīgi: vāciešiem ir tāds 1,9 TDI dīzelis, ļoti izdevies taupīgumā un ilgspēlēšanas talantos, to krauj gan VW golfu īsajās un garajās versijās, Passat -- arī, Jetta amerikāņu versijā, tāpat arī Audi -- gan relatīvi mazajos, gan mazliet lielākos. Ja kaut kas no šo modeļu dažādības tā kā atbilst, ir vērts meklēt tālāku info.

0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 14:21
1,9 Audi markas modeļos- der a4 , bet a6-ir ok , bet iet pasmagi. Kaut gan , ekonomija jūtama   
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 14:21
(Par dīzeli)   
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 14:22
Nu arī b4( aizmirsās)   
0 0
08/01/2010 14:23
Pirtniek, -- ak jā! Volvo lieto vairākos un dažādos modeļos vienu talantīgu 2,4 l dīzeli -- arī taupīgs un ilgspēlējošs. Pats gan ilgi pret dīzeļiem bijyu skeptisks, jo netaisos ieguldīt jaunos auto, man auto ir vienīgi viens no darba dzelžiem, ko iespējams nojaukt gan pašam, gan svešam. Turklāt lietotos -- citos, ne īpaši atzīmētajos -- dīzeļos sēž Latvijas servisu mīna: ar diagnostikas un remonta dārdzībām, jo mazāk labu, kur nu vēl uzticamu speciālistu.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 14:27
Marīn- tas ir tas , kas mani atturēja ņemt lietotu dīzeli   
Naf spečuku, kas pateiktu- viss ok , vai arī pēc pus gada būs kapitalka jātaisa   
0 0
08/01/2010 14:32
vakardienas pastaiga pa lielpilsētu dod sekas=pat šodien zābakiem sāls nosēdumi izceļas.un vakar tak nomazgāju zābaciņus un ieziedu...
0 0
08/01/2010 14:33
Attiecīgo vācu 1,9 TDI dīzeli, ja man derētu auto, kam to krauj iekšā, es ņemtu, jo bieži esmu saistīts ar Cēsu apkaimi, kur ir autoinženieru ģimenīte ar Vārdu -- inž. tēvs un inž. dēls, kuri savām diagnostikām, testiem un remontiem dod savas garantijas. Nu-s -- atliek attālums starp Jūrmalu un Cēsīm...    
0 0
08/01/2010 14:36
Desperados... > :) Tā nu tas ir: arī gājēju aprīkojumam serviss vajadzīgs. Par auto traumēšanu ar sāli mani apsauca kanādieši: jūs ko?! jums te sāls gandrīz nemaz nav jūtama, -- atbrauc, paskaties, kādi pie mums auto norūsējuši sāls dēļ! ... :) Ne viss pie mums tik slikti, kā izskatās mums pašiem... :))
0 0
08/01/2010 14:40
tu saki,ka arī Kanādā sāli kaisa?nopietni?nu ja,ja jau Pat Kanādā... bet man mani apavi arī tas pats kas autiņam ziemas riepas.pilnīgi tas pats,arī jāpērk un arī jāmaina ir pa laikam...
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

08/01/2010 14:42
Paldies- vismaz variants    , ko iamantot pēc vajadzības   
0 0
1...456 78910...12
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas