Nē, Neparastaa, jā, Harald... Sabiedrībā pēdējos padsmit gados visulaik tiek uzturēta pārspīlētas agresijas, ambīciju, uzspilgtināta egoisma mode/stils... Vācijas bāņiem un Jūrmalas šosejai BMW ir itin laba mašīna. Arī Latvijā -- lielākoties -- jaunie, zaļi agresīvie vipendrilas brauc ar BMW: traucē, cērt priekšā, lēkā pa joslām, signalizē -- prasti banditē. BET -- ļoti reti to dara tie, kam BMW jauni vai tikai 2 -- 3 gadus veci: tie īpašnieki, kam ir, ko zaudēt, pamatā iztiek no svaiga BMW prestiža un, iespējams, ar saviem iepriekšējiem auto mazliet arī satrenējušies savaldīt aizmugurējo piedziņu. Ne velti autovalodas krievu versijā folklorizējies termins "troika huļiganka": trešās sērijas padsmitgadīgs bemberītis ar "sešinieku" -- sešcilindru dzinēju. Tāds dzelzis vēl ir ļoti jaudīgs iepret mūsu ceļiem, braucējs tajā bundžītē parasti viens, līdz ar to: BMW jau tā šaubīgais izsvarojums -- smagās un dzinējam stumjamās priekšas attiecības ar vieglo pakaļu, kam tas viss jāstumj/nevis jāvelk, prasa maksimāli augstu meistarību tik asimetriski izsvarotas pakaļpiedziņas variantā. Un, ja gribas maukt, kauns taču bembera bagāzniekā nostiprināt betona plātni, kā to darīja žigulētāju rallisti pirms gadiem 30 ...
Tad nu pērnpavasar, ekstrēmi blīvam sniegam gāžoties, posmā starp Cēsu krustu uz Pleskavas piķa un Lorupes gravu stundas laikā grāvjos sašļūca 9 auto, 6 no tiem ar pakaļējo piedziņu, no pēdējiem 6 -- 5 bemberi un tikai viens vienīgs mersis, jo mersis starp agresīvajiem zaļeniekiem vairs nav brends... :))
0
0