Ielogoties
Reklāma

Populisms, izdabāšana publikai! / 200

07/01/2010 12:52 | Diskusija lasīta 11711 reizes
Avīzes, net-portāli, radio & TV jau kuro dienu pēc kārtas mauro un piegaudo asarainas autolietotāju atsauksmes par piesnigušajiem ceļiem. Oficiālie deguni, kam nav tiesību neatbildēt murmina: naudas sniega tīrīšanai ir tik, cik ir, vairāk nebūs.
Un kopš biezā sniega uzrašanās neesmu dzirdējis nevienu, kas teiktu: ļautiņi, a kas jums lika pirkt zemos un arī pazeminātos auto?! Kas jums liedza pacensties saprast, kas ir klīrenss, -- manuprāt viens no svarīgākajiem skaitļiem, kurš jāuzzina pirms auto iegādes un lietošanas Latvijā? Tas attālums no zemākā virsbūves punkta līdz gruntij, asfaltam, mazceļam, bezceļam. Un tagad šie liekuļi, kas parasti bļauj, ka džipi un traktori ir vienīgi biezajiem pilsētniekiem un vēl biezākajiem lauku lielsaimniekiem, aizmirst iepriekšteikto un bālām suņa acīm sauc palīgā. Nemaz nesmejos par tiem, kas iekrituši paši, bet citus iepriekš nav apsmējuši un lamājuši. Pie reizes, lielākā daļa no visiem labajiem, drošajiem second hand apvidniekiem ir lētāki par jebkuru no tiem jaunajiem zemajiem mazauto, ko iegrāba līzingos arī tie, kam jābrauc visu gadu...
Atbildes (232)
1...8910 1112
13/01/2010 10:37
es vēlreiz iepīksrtēšos par to Smart?saprotot,ka tāda jēdziena kā klīrens šādam autiņam laikam vispār nav.un pats tas tik maziņš,ka ieliekams laba apvidnieka kravas kastē... bet jautājums sekojoš-doma par ’’nopirkt tādu’’vispār ir apsverama?
0 0
13/01/2010 10:38
lia   ka tad tiesi ta      
0 0
13/01/2010 10:48
V-V, Tu? Sliktu? Vēl neko. Profilakse... :)

Matador, daru tieši tā, kā domāju un runāju. Līdz ko manu tagadējo viens cits labs Jelgavas cilvēks no Tiroles atdzina, pirmais, kā parasti, ko izdarīju: nomainīju un mehāniķim atdāvināju lietos diskus, uzliku no ārpuses viegli aprūsējušos štancētos tēraudniekus ar BF Goodrich M/T riepām, tāpat aizmārrutkoju niķelēto līķstūmēju/ķengurblieti. Ja būs pietiekami daudz laika, iespējams, vējstikla aizsardzībai spriegojamās trosītes uzlikšu, par labu vinču turpinu domāt. Pirmie 2 arī bija M-P, abi 1989. novembra "kantainīši" Magnum versijas ar aizmugures neatkarīgo/dakšiņu -- ne lapu -- piekarēm: manām vajadzībām varen atbilstoši aparāti, vienīgi SS kārbas trūkums mazliet traucēja, kaut austrāļu manuālos priekšējā tilta pieslēgus biju salicis. Tagadējo meklēju ar tieši to pašu dzinēju, V6 3000 benzīnnieku, ļoti izturīgu, uzticamu, bez liekām fīčām.
0 0
13/01/2010 10:53
Bet Versijas tur tomēr tā kā figurē    
0 0
13/01/2010 10:54
Desperados, sorry -- pailgi atbildēju Matadoram, Lia, V-V...
Apkārt staigājot Smart-am esmu sapratis, ka viņu lietotājiem noteikti jāizvairās no Rīgas bruģētajām ielām, sētām, augstajām apmalēm: tas pats klīrenss... :) Turklāt, palielajā cenās parasti pārspīlēts izcelsmes vārdu/brendu piecenojums. Vienīgais lietotās, ar kuru mazliet esmu parunājies, minēja, ka amortizācija pacieta -- daudz stila un Latvijas apstākļos pulka apgrūtinājumu, turklāt jau tā satiksmes kultūra pret mazajiem papretīga: stiprus nervus braucējiem vajadzētu...
Līdzīgi ar Mini: stils nu ļoti simpātiski individualizēts, tomēr -- piekares cietas, degvielas tēriņi lielāki nekā varētu būt: stila izmaksas lielākas par praktiskajiem labumiem, atkal -- ar precizējumu -- Latvijas apstākļiem.
0 0
13/01/2010 10:55
Versijas, Versijas un diVersijas rullē, kā parasti! :))
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 6299

13/01/2010 10:57
mariin

nu, profilaksē ar.
0 0

Tēmas: 11
Ziņas: 5034

13/01/2010 10:58
Es mīlu savu Mitsu         

Tik jāparko kur maliņā , savādāk kā reklāmā!   
0 0
13/01/2010 11:05
Es maliņa parkoju citu apsvārumu dēļ... seviški pie lielveikaliem... ieklapēt blakusstāvošajam auto ar durvīm,kapjot ārā vai iekšā, ir svēta lieta. MUms ne tikai braukšanas,stāvēšanas kultūra klibo          
0 0
13/01/2010 11:05
Vispābā briesmīgi, ka veciem cilvēkiem nav personiskais šoferis. Agri jāceļas, jāsilda mašīna, pašm jāstūrē, nevar labsajūtā vīlēt nagus braucot.
0 0
13/01/2010 11:08
Josich, uzreiz nevaru iedomāt, kuru reklāma Tev prātā, bet Mitsu īstie apvidnieki man simpatizē jau ilgi: man, protams, askētiskais classic virsbūves stils tuvs, tādēl simpātijas neturpinās attieksmē pret tiem tirgus modeļiem, kas tuvāki parketniekiem -- sastiloti izpriecu/komforta kuģi, pārspīlēti daudz mazremontējamas vai dārgi sakārtojamas platmasas, muļķīgas eletrofīčas. Savam tagadējam "elektriskos" logus pieciešu greizā sakodienā: ja saiet grīstē, tad vienu tādu sarīkot kārtībā laiks paiet ilgāks nekā kārbu nomainīt, kā man izteicās trofejbraucēju mehāniķis: a, ja jāmaksā, tad jāmaksā par mehāniķa laiku, bļin... :)
0 0
13/01/2010 11:15
Trouble, Trouble.. Atkal auzas, auzas... Sildīt Mitsu labāko V6 benzīnnieku? Pats uzsils, kamēr zīmuļsportinieks tjūniga spilerus aplauztos grabinādams, pa sētas grambām līdz vārtiem tiks, pa priekšu pieklājīgi palaists... :)
0 0
13/01/2010 11:16
Matador, pie mums arī virināšanas kultūra klibo!       
0 0
13/01/2010 11:22
Matador, iemet, lūdzu, man privāti kādus linkus ar dažādu BMW modeļu tehniskajiem & paplašinātu info.
_________________________________________________ ______________________________________

http://auto.ru/

šite ir samērā pilnīga datu bāze par lielāko daļu pēdējās 20-gades populārākajiem autu modeļiem... nu protams priekš čaiņikiem, bet it kā paši būtiskākie tehniskie rādītāji ir - lielākajai daļai arī klīrenss, ko daži ražotāji neafišē...

modeļu un dzinēju modifikāciju datu bāze visai plaša - dienas būs par maz, lai viusus apskatītu...

uzvēlas tā : ražotājs>modelis>izlaidesgads>dzinējs u.t.t
0 0
13/01/2010 11:22
Marīns, Marīns... atkal cietais siers - nav personiskais šoferis   
0 0
13/01/2010 11:25
Paldies, ZG! Laba, īstena parteigenosse cienīga, rīcība...
50 g Tev no manis par attapību, atzīmējot, ka klīrensu vairāki ražotāji neafišē, -- toties tie paši ražotāji bieži savus auto reklāmām bildē no ļoti zemiem punktiem -- no apakšas: tieši tādēļ, lai izskatītos pieņemami augsts!      
0 0
13/01/2010 11:32
Troble-īt, Tev tās auzas tā sapatikušās: šoferēšanas gribētāji rindā jau pieteicās pirms krīzes sākuma, -- pie braukšana šie gan tiek vienīgi pa relatīvi gludajiem ceļiem, mežā, mazceļos un bezceļos apvidbraukšanas kaifu ķeru pats, turklāt pat, ja apniktu ķert, gludceļu speciālistiem mežu maršrutos gandrīz nepārtraukti teikt priekšā leģendu -- tās stiliņš nu galīgi nepiedur: mums jau Kanāriju u.c. & utml. pazinēju vairāk nekā pašu štatiņa fanu... Tos un tās, kam paļci vejerom & sopļi puzirjami gan tuvumā nelaižu, -- pat tad, ja pelējušus sierus, vecus vīnus un auto kam jumts nobrucin’ts, reklamē pēc TV reklāmu saskatīšanās un meksikāņu seriālu izspiestajām as’rām tonētā salvetē.
0 0
13/01/2010 11:37
matador! tai bildē gadienā ne tu pie stūres ?

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/c.../39324.htm l
0 0
13/01/2010 11:40
mariin - re kur laikam pareizais links

http://catalog.auto.ru/
0 0
13/01/2010 11:55
zg,nē,man šis modelis nepatīk    
0 0
1...8910 1112
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas