Haijama... =
Par puiku... Kur tur atriebīgums? Tā bija kretīva, iedarbīga pedagoģija nepedagoga izpildījumā. Neviens viņu iepriekš nebija iemācījis, pārliecinājis, ka grūstīt meitenes nav labi, ka grūstišana ir ne vien nepieklājīga, bet arī traumatiska, sāpīga, ar ilgām sekām. Kad savam skuķēnam mācīju pašaizsardzības ļoti dažādus, arī psiholoģisko, ne tikai fizkultūriskos, paņēmienus, pirmais, ko potēju iegaumēšanai, bija: pirms kaut ko dari, skaties 3 lietas vai nav tuvumā: stikli, betons, metāla puļķi... A nu, kurš vai kura tai piemērā vēl atriebīgumu ieraudzīja?!
Svešiem nav jāieriebj, bet pazīstamiem riebekļiem sarīkot atrakcijas der, lai neienāktu prātā, ka jebkura atļaušanās tiks solīdgļēvulīgi nepamanīta. Vardarbību es nepieņemu un arī stiprā rokas paspiešanā nebija vardarbības, vienīgi kontrolēta pretdarbība -- publiska, ironiska, izsmejoša, jā, arī didaktiska, BET -- ne vairāk.
Haijama, laikam vērts definēt vardarbību: tai pavisam cits saturs un jēga/bezjēga.
0
0