Ielogoties
Reklāma

Strādājot... / 60

09/04/2012 11:26 | Diskusija lasīta 5000 reizes
Man strādājot darbā, saskaros ar ļoti daudziem dažādiem cilvēkiem, jo esmu klientu apkalpošanas nodaļas darbiniece - kasiere lielveikalā. Tamdēļ man nākas arī uzklausīt ļoti daudz pretenziju, ieteikumu, nemaz nerunājot par komentāriem. Saprotams, ka mans tiešais pienākums ir pieklājīgi apkalpot cilvēkus, saņemt naudu, izdot atlikumu u.tml. Bet kāpēc man jābūt vainīgai par to, ka manā darba vietā ir vairākas lietas savādāk nekā citos veikalos. Ļoti daudz cilvēki pārmet, kāpēc mums ir tā, ja citur ir savādāk. Jo ne jau es to sistēmu izveidoju. Brīžiem man tas ir sāpīgi un aizvainojoši dzirdēt... Kā man labāk rīkoties? Norīt to rūgtumu un izlikties nedzirdam, vai kā savādāk???
P.S. Lūgums viedokļus par dūnu jakām šeit neapspriest, bet pievērsties galvenajai domai.
Atbildes (61)
123 4

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

12/04/2012 08:52
tik-tak, attieksme veselīga, sadalu! bēt - Miljonāri tādi paši cilvēki vien ir, tak ne visi. 000 000-āri, tāpat kā ārsti, skolotāji, sportisti, kasieri, biroja darba menedžeri, ugunsdzēsēji un galdnieki, ne visi vienādi. malo togo - ir, kas īpaši nemaina draugus, intereses un paradumus, tapuši par 000 000-āriem un ir, kas через немогу tapuši par 000 000-āriem, draudzējās tikai ar 000 000-āriem un izrāda tikai 000 000-āru cienīgas intereses un paradumus un pat provē nokopt visus, kuri varētu atcerēties, kā viņi, kad vēl nebija 000 000-āri, bičoja 3-ti priekš polša vai 14 kapeikas cigaretēm.
0 0
123 4
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas