Ielogoties
Reklāma

Strādājot... / 20

09/04/2012 11:26 | Diskusija lasīta 4999 reizes
Man strādājot darbā, saskaros ar ļoti daudziem dažādiem cilvēkiem, jo esmu klientu apkalpošanas nodaļas darbiniece - kasiere lielveikalā. Tamdēļ man nākas arī uzklausīt ļoti daudz pretenziju, ieteikumu, nemaz nerunājot par komentāriem. Saprotams, ka mans tiešais pienākums ir pieklājīgi apkalpot cilvēkus, saņemt naudu, izdot atlikumu u.tml. Bet kāpēc man jābūt vainīgai par to, ka manā darba vietā ir vairākas lietas savādāk nekā citos veikalos. Ļoti daudz cilvēki pārmet, kāpēc mums ir tā, ja citur ir savādāk. Jo ne jau es to sistēmu izveidoju. Brīžiem man tas ir sāpīgi un aizvainojoši dzirdēt... Kā man labāk rīkoties? Norīt to rūgtumu un izlikties nedzirdam, vai kā savādāk???
P.S. Lūgums viedokļus par dūnu jakām šeit neapspriest, bet pievērsties galvenajai domai.
Atbildes (61)
1 234
09/04/2012 14:23
Ilgus gadus strādājot Lielveikalu sistēmā ļoti labi apzinu šī darba specifiku, arī kasieru ... Bet ... katram darbam ir sava specifika un īpatnības, garoza . To ir jāņem vērā pieņemot šo darbu . Nav viegli būt kasierim, jo tas nav mīlestības, bet gan maizes darbs ... Un tā to jāveic . Ar amerikānisku, japānisku smaidu, ar dzelzs nerviem un nesatricināmu pārliecību .
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

09/04/2012 14:32
Ak šīs dūnu jakas un dūnu vestes, no vienas diskusijas uz otru tiek pārģērbtas... šitā kaitinošā pārģerbšanās modes skate ir kādas labi pazīstamās vecās līdakas, vai arī kāda labi pazīstama vecā sama jokošanās . Tāda aizdomīga man tā visa māžošanās liekas. Jauns, tikko svaigs profils, jaunas meitenes niks, 18 gadīgas meitenes tēls nu ne jau tik droši atvērs vienu diskusu pēc otra, labi zinot, kuram ko piemest viedoklī, kuru atkal paķircināt... ejjiet un atjājiet tik nost! Rakstības stils arī tak neliecina par jaunas meitenes domāšanu, lai arī kā nu censtos to naivumu pamest, nu tak nav ne vēsts no tā. Jauns meitēns jau sen būtu lūpiņu uzmetis, aprāvies un apraudājies, nesaprazdams to melnā humoriņa jokus, ko speram vaļā savos komentos to vellu dzenot, viens otru rakstos labi zinādami.
Nu ko, aprīlis ir joku mēnesis, vai nu izdevies tas joks vai ne, tas nu katram pa savam skatāms, bet Aprill Aprill tas nu točno ir!
0 0
09/04/2012 14:34
merkur, vadoties no tava penzījas vecuma... nu, nekādi ilgie gadi tie nebūs... :)
0 0
09/04/2012 18:40
Nu nezinu vai vēsturiski 16 gadi ir daudz, bet profesionāli gan pietiekami, lai pazītu drēbi ...
0 0
09/04/2012 19:17
Phi, ieejot dižbodē, nekāda labā prāta nav, -- riebjas šopingi un šopingotājas kā suga. A žarķ-to vaj’ga. Tad nu savācu viegli spridzināmo garastāvokli līdz betonmaisītāja mierīgajam šarmam un, kad pienāk kases tujums beidzot, iz tālienes notestēju kasieres feisu, karakteri -- protams, ja ir izvēles iespējas: ja izvēles iespēju nav, gadās iekrist, -- tad turpmāk tam bodim laižu līkumu: meklēju interesantāku.
0 0
09/04/2012 19:31
Neko netestē. Ieiet veikalā, sameklē, kas vajadzīgs, iet pie tās kases, kur mazāka rinda Kaut kā pilnīgi neinteresē ne kasieres, ne pat kasiera, ja tāds pagadās, feiss. Kasierei/-im jāmāk ātri un precīzi sarēķināt, cik man jamaksā, manis pēc viņa var izskatīties kaut pēc Afrodītes, kaut pēc raganas
0 0
09/04/2012 19:49
Slikti apmaksāts būtībā krāvēja darbs. Jo visas tās paunas ar rokām jāpārcilā... Ne, ne...
0 0
09/04/2012 19:53
Kādam arī tas jādara un jauki, ja to padara labi...
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

09/04/2012 21:28
Atbilde diskusijas pieteikumam- pasaki neapmierinātajiem pircējiem, kad tu izsitīsies no kasieres par veikala direktori, tad tu šo kļūdu apsolies izlabot, un noteikti pasaki, ka pircējiem ir taisnība.
0 0

Tēmas: 43
Ziņas: 9074

10/04/2012 15:05
" Ļoti daudz cilvēki pārmet, kāpēc mums ir tā, ja citur ir savādāk" (c.)
no kuras puses skatās. Tikpat labi var vaicāt: kāpēc citur ir savādāk, ja pie mums ir tā?
Kur tur kāds apvainojums?
Galu beigās, ļaudis, kuri apmeklē šāda vai citāda tipa iestādījumus, varētu dalīt vismaz 3 kategorijās:
* viesi
* klienti
* pacienti
Viesos der ieklausīties, klientus lietišķi apkalpot, bet uz pacientiem nav vērts apvainoties.
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

10/04/2012 15:30
Snowangel, ar smaidu sejā, pasniedz šamiem sūdzību un ierosinājumu grāmatu...
... bet man gan ir sāpe - nekur nav iespējams parunāt par dūnu jaciņu - cerēju, ka šeit vismaz domubiedrus atradīšu, bet obloms jau pašos pirmsākumos ... bet pievērsties galvenajai domai man Tautas tikumības policija neļaus... - nu kas gan var būt galvenais pavasarī?!... vot, kak mņe biķ, kak daļše žiķ?...
0 0
10/04/2012 15:34
o-barss... kuda podatsja? komu otdatsja? Tāds ir jautājums?
0 0
10/04/2012 17:19
barsik tu kak vsegda neotvairams ine pasuutams..
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 8825

10/04/2012 19:01
... meitenes jau lasa domas?...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 12:37
versija Slikti apmaksāts būtībā [ir?] krāvēja darbs.
Ты МНЕ это говоришь, ТЫ мне это говоришь! kad man vēl bija darbs, strādāju par gruzčiku kolektīvā, kurā visiem izņemot mani, šopieri - ekspeditōru un apkopēju (tie + hudožnieks (от слова "худо"!) un vēl viens cilvēks arī bijām vienīgi professionāļi!) visiem bija darbs pie kompitōriem, no kuriem viņi, izņemot hudožnieku (от слова "худо"!) pilnīgi neko nejēdza. laikam es par gruzčiku rāvos tādēļ, ka visi, izņemot šopieri - ekspeditōru bija arī hiliji hļupiki un nejaudāja neko pagruzīt. ilgi biju vienīgais, kurš prata kasē uztaisīt "atgriezto preci", apmainīt lentu un zīmoglaku ieķēzīt kasetnē, tak ar gadiem vēl pāris cilvēku iemācījās.
bet kad man vairs nebija kur dzīvot un vaidzēja pārvest parpalas, salikās, ka par stundas darbu ar pa ceinerim uz katra gruzčika mūļa izbraucu tikai tādēļ, ka priekšnieks bija pieteicis pret mani labi atnesties un vēl tādēļ, ka piešķīru atlaides uz mūžu pa fotografēšanas līniju.
bet tāda sistēma, ka redaktōrs strādā ar kompitōru nozīmē to, ka izklāj izdruku uz tastatūras un strādā ar lodeni, daudz kur. nu, tas nebija citādi, kā visur.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 13:01
Atbilde ir ļoti vienkārša. Tev jāatbild, ka mēs uzklausam klientu ieteikumus un centīsimies pilnveidoties. No klientu prasībām taču aug arī mārketings!!!!!!!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 13:07
Par šo tēmu parunāsim individuāli, labi?
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 13:35
Pasmaidi un saki..jā.. Jūs šobrīd esiet pie mums...
0 0
11/04/2012 13:41
No tirgzinības viedokļa vispareizākā šoreiz ir Brūkas atbilde un piedāvātais rīcības variants. Tā lūk.
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

11/04/2012 14:07
..esmu ilgus gadus srādājusi apkalpojošajā sfēra-frizetavā, esmu bijusi arī frizetavas vadītaja, esmu pieradusi ar klientiem nestrīdeties un nedusmoties.
0 0
1 234
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas