Ielogoties
Reklāma

Strādājot... / 40

09/04/2012 11:26 | Diskusija lasīta 4998 reizes
Man strādājot darbā, saskaros ar ļoti daudziem dažādiem cilvēkiem, jo esmu klientu apkalpošanas nodaļas darbiniece - kasiere lielveikalā. Tamdēļ man nākas arī uzklausīt ļoti daudz pretenziju, ieteikumu, nemaz nerunājot par komentāriem. Saprotams, ka mans tiešais pienākums ir pieklājīgi apkalpot cilvēkus, saņemt naudu, izdot atlikumu u.tml. Bet kāpēc man jābūt vainīgai par to, ka manā darba vietā ir vairākas lietas savādāk nekā citos veikalos. Ļoti daudz cilvēki pārmet, kāpēc mums ir tā, ja citur ir savādāk. Jo ne jau es to sistēmu izveidoju. Brīžiem man tas ir sāpīgi un aizvainojoši dzirdēt... Kā man labāk rīkoties? Norīt to rūgtumu un izlikties nedzirdam, vai kā savādāk???
P.S. Lūgums viedokļus par dūnu jakām šeit neapspriest, bet pievērsties galvenajai domai.
Atbildes (61)
12 34
11/04/2012 14:33
Ideja - Kasiere vienmēr saka - Paldies, ka pateicāt . Jauku dienu Jums arī !
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 15:38
olivia... jā.jebkura laipnības izpausme būs tikai pozitīva. Te iet runa tikai par pircējem.
Vai jūs varat iedomāties sfēru, kurā jāapkalpo miljonāri un sabiedrības krējums? Es tādā sfērā esmu ieguvis neatsveramu praksi!!!!!!!!!!!!
0 0
11/04/2012 15:54
Un cik tad mums te to miljonāru ir pie kuriem praktizēties?
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 16:14
Te ne.. :))
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 16:23
versija - No tirgzinības viedokļa
te jau bazārs bija vairāk no sicholoģijas viedokļa iecerēts. nosacīti apkalpojošajā sfērā arī gadus 10 norāvies - nosacīti tādēļ, ka 1.) 75% pacientu regulārie - vairumtirdzniecība, 2.) pirmais, kam jānoņemās ar kundēm, biju pāra gadus, pārējajā laikā tikai, ja aizvietoju vai gadījās būt tuvumā.
parasti tā bija mana kolēģe, kura absolūti nejuta, kas varētu pacientu interesēt, stāstīja sižetu (grāmatu tirdzniecībā risinājās darbība!) sākot ar tekstu: "tur viņi ... " vai "tur viņš ... ", stāstot jauca Dāniju ar Zviedriju un vai WW-I vai WW-II viņai bija pofig veņņiki un vai paši aizbrauca, vai izsūtīja, arī. lielais Boss viņu maldīgi uzskatīja par ārkārt labu, jo jaudāja pārdot ledusskapi čukčam un elektrisko sildītāju melnajam cilvēkam, kuram mājā nav elektrības, tak viņš vienu lietu nesaprata - ja cilvēks nomocīts gandrīz līdz nāvei ko nopērk ar domu, ka varbūt izdosies pauzītē aizmukt, viņš otrreiz nenāk. :(
nu, bildējot, saprotams, arī ar pacientiem darīšana. darīšana ar pacientiem, kuriem vajag 1-alga kā, tad 1-alga kā, tikai ne shit’ā un tad 1-alga kā, tikai ne shit’ā un tā, и так 8 раз под ряд, karroče, darīšana ar pacientiem, kuri lāgā nezina, ko grib.
0 0
11/04/2012 16:29
Es stājos pie tas kases, kur ātri iet ta apkalpošana...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1043

11/04/2012 16:35
haralds
Tu pats saproti savus murgainos textus, kurus te publicē?!!!!!!!!!!!! Ja jau biji štruntīgs fotogrāfs un izbrāķēts rakstnieks..
Ko tad Tu te vēl centies izpausties? Runā kā tīnis, bet... (neteikšu)..
Sakaunies
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 18:45
den, nesaprotu, bet ceru, ka kāds gudrāks sapratīs un atstāstīs man vienkāršos nepaplašinātos vai sliktākajā gadījumā vienkāršos maz paplašinātos teikumos!
0 0
11/04/2012 18:51
Hari un tad Tu savos gados joprojām domā, ka tirgzinība neiet roku rokā ar sichooģiju?
Sakars vistiešākais.
0 0
11/04/2012 18:52


0 0
11/04/2012 18:54
Un... hmmm... Den... Haris ir īpašs tieši ar to, ka viņš nav tā kā visi. Palūgšu respektēt.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 18:56
versija, tad es savos gados nevis vairs nedomāju, ka tirgzinība neiet roku rokā ar sicholōģiju, bet nekad tā neesmu domājis. bet viena sicholōģija ir, ar kuru lumudurē smadzenes pacientam, otra tā ar tiem rijamajiem krupjiem. arī sakars vistiešākais.

0 0
11/04/2012 18:57
Smejos par Hara atbildi Denam.

Den, ha... kas tad to nevar, ar miljonāriem! Vot, palasi Hari biežāk. Gudrāks būsi.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 18:58
versij, paldies, tak reti kurš jau [pavisam] tāds kā visi!
0 0
11/04/2012 19:02
Hari, bet tas arī ir viens un tas pats. Rij to krupi un tēlo, ka pircējam ( klientam ) taisnība. Un ieskapē viņam pēdējo sū, bet tā lai viņš paliek pārliecībā, ka nezi ko ieguvis. Un, ja viņš atnāk un pārmet, ka, redz, tikai pie sū ticis, arī tad saki, ka viņam taisnība. Klani galvu un saki, ka saprati. Izdari pa savam, bet slavē un saki- redz, cik tā jums bija gudra doma! Šitā tiešām ir daudz labāk...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

11/04/2012 19:58
versija, bet tas nav pavisam viens un tas pats - pārdevējam pircēja apjāšanu mārketinga spečuks mācīs un viss čikeniekā, bet par personālās dabas problēmām pārdevēja/s noraudās muguru slapju savam psiho terepevtam. nu, viena sicholōģija pārdevējam ar [potenciālo] pircēju, otra ar sevi, kad košaki dvēselē skrāpējās.
0 0
11/04/2012 21:49
piekrītu
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

12/04/2012 00:59
tas priecē!
0 0
12/04/2012 03:29
Den?! Ko nozīmē: "te ne"? -- to miljonāru sakarā, Tu taču tā citzemēs stradājošos nīsti, gribi viņiem nodokļus papildus izdomāt, un pats -- "ne te... " -- bija tāds "nodevējs", kā pats te netālu izteicies?
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

12/04/2012 08:37
Miljonāri tādi paši cilvēki vien ir. Manuprāt, tas atsevišķiem personāžiem raksturā mūžīgi kādu pamācīt, pabubināt pie pirmās iespējas vai pamācīt kā pareizi cenas jātaisa un jādzīvo. Lai tak izbubinās, aizies apmierināts.
Es gan diži neauklējos ar tādiem. Lai izplosās, kad gatavs runāt pa lietu, tad runāju. Vai arī ieslēdzas attieksme - Ludzdzu..ej tur, kur ir tik ļoti labi, nafig tad velcies pie manis.
0 0
12 34
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas