09/04/2012 11:26 | Diskusija lasīta 4997 reizes
Man strādājot darbā, saskaros ar ļoti daudziem dažādiem cilvēkiem, jo esmu klientu apkalpošanas nodaļas darbiniece - kasiere lielveikalā. Tamdēļ man nākas arī uzklausīt ļoti daudz pretenziju, ieteikumu, nemaz nerunājot par komentāriem. Saprotams, ka mans tiešais pienākums ir pieklājīgi apkalpot cilvēkus, saņemt naudu, izdot atlikumu u.tml. Bet kāpēc man jābūt vainīgai par to, ka manā darba vietā ir vairākas lietas savādāk nekā citos veikalos. Ļoti daudz cilvēki pārmet, kāpēc mums ir tā, ja citur ir savādāk. Jo ne jau es to sistēmu izveidoju. Brīžiem man tas ir sāpīgi un aizvainojoši dzirdēt... Kā man labāk rīkoties? Norīt to rūgtumu un izlikties nedzirdam, vai kā savādāk???
P.S. Lūgums viedokļus par dūnu jakām šeit neapspriest, bet pievērsties galvenajai domai.