Ielogoties
Reklāma

Māmiņu & tēvu algas/ to apcirpšana / 100

14/05/2009 22:27 | Diskusija lasīta 24775 reizes
Jūsu viedokļi, vērtējumi, secinājumi? Labklājības ministrs pēc premjera iebildēm paziņojis, ka samazināšana par 50% tiks sākta ar 1. jūliju... Dakteri un jaunmāmiņas jau ziņo, ka bailēs par ekonomiskās situācijas pasliktināšanos, grūtnieces grūtniecības sākumstadijās piesakoties abortiem. Medijziņu komentos arvien vairāk vecmāmiņgadu sieviešu, kuras ļoti indīgi izsakās par jaunajām ģimenēm, kas aizstāv jaunos vecākus, kuri aizstāv savas cerības par šim "algām", kuras faktiski ir daļa no viņu pašu maksātajiem nodokļiem... Kādēļ sabiedriski indīgas, nenovīdīgas publiskajā telpā kļūst tieši sievietes, kuras apgalvo, ka pašas bērnus audzinājušas bez papildatbalstiem?
Atbildes (409)
1...345 6789...21
15/05/2009 11:40
kas tie pat murgiem??? kurš teicis, ka tas, kurš saņem lielāku pabalstu ir vērtīgāks??? kurš tā domā? tās, kuram nebija pabalstu??? kāda prece? tad, kad saņemāt 5 LVL, tad jūs nebrēcāt, kāpēc novērtējāt tikai uz 5 LVL??? tagad redziet kādam dod vairāk- tās taču ir šausmas   
es tikai priecātos, ja redzētu, ka tagad māmiņas dzīvo labak, nekā tad, kad mana mamma dzemdēja!
0 0
15/05/2009 11:41
nez kāpēc bērnus saucam par saviem, bet uzturēt liekam valstij! (c)

Piekrītu simtprocentīgi! Jomā, ka ja reiz Tu grasies radīt bērniņu, Tev jābūt varošam par viņu rūpēties un viņu pašam uzturēt. Bet valsts atbalstam jābūt tik un tā. Un tieši tā kā Marīns rosina- valsts atbalstam gudru, sakarīgu, prātīgu, praktisku un atbildīgu jauno vecāku atbalstam. Nevis mazgadīgu un piselīgu šauro pierīšu pēcnācēju tiražēšanai.

P.s. Vecākus taču arī saucam par saviem    ... Secinājumi?
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 1375

15/05/2009 11:43
Man absolūti nekremt,ka māmiņām tagad dzīve labāka dēļ pabalstiem, tomēr uzskatu, ka bērns vispirmāmkārtām ir vecāku atbildība un izejot no tā vecākiem tomēr būtu jāpaplāno šie izdevumi un savas iespējas ārpus pabalsta robežām. Ja varēsi nodrošināt savai atvasei savām prasībām atbilsošu vidi- dzemdē, ja nevari- nu nedzemdē! Vienkārša matemātika! Ir pabalsts, o.k., forši! Bet ja nav, (kas patiesībā ir jau piedzīvots un draud būt atkal) - būs jāsāk kalkulēt un domāt kā iziet no situācijas " po ļubomu" un nelīdzēs nekādas kaislības!!
Man pašai arī lielais pabalsts degungalā aigāja gar degunu, jo tieši tajā brīdī pamainījās nauda- nu un ko??Varēju gar zemi krist, 5 kūleņus apmest un 10 reiz palekties, bet izeja bija jāatrod.Un nekas traks nenotika!!
Cita lieta, ka audzināt bērnu mājās nav mazāk viegli, reizēm pat grūtāk, nekā iet uz algotu darbu. Turklāt šis darbs nav mazsvarīgāks par to, kuru dari valsts iestādē vai privātuzņēmumā utt. Un vēl tas ka šie bērni galu galā tomēr ir potenciālie mūsu uzturētāji, kad vecums būs klāt (lai gan arī par to var ļoti diskutēt)..Un par to pienākas samaksa.Tomēr paļauties uz to neieteiktu. Jādomā vispirms pašiem, jo tie ir mūsu bērni!
0 0
15/05/2009 11:43
ljoti pratiga doma,    citazuze,
0 0
15/05/2009 11:47
Nu vai ziniet- ja bērniņš piesakās sievietei, kura nu gluži nav bagāta..viņai būtu jātaisa aborts tāpēc vien, ka īsti nevar nodrošināt superīgu dzīvi??????
un atvainojiet bet visas jau nu nav- piselīgas šaurpierītes               
tiešām brīnos, kā var sievietes tā runāt         
0 0
15/05/2009 11:50
Berns ir divu miloshu vecaku milestibas auglis un piesakas tad,kas piesakas,tam nedrikst but sakars ar maminjalgu vai tas iztrukumu...    
0 0
15/05/2009 11:52
Nu bet es, Panter, runāju konkrēti par tām, kuras IR piselīgas šaurpierītes. Un pārējās var neiespringt.
Nu kā gan savādāk??? Kā gan atveseļot to sabiedrību? Kā panākt, lai bērna radīšana IR nopietns lēmums ģimenei? Kā panākt, lai potenciālie vecāki izprot savu atbildības smagumu? Tikai kaķenes bērnojas nedomājot un bez skaita...
0 0
15/05/2009 11:54
Bērns ir topošais nodokļu maksātājs(ja valstī ir attīstīta šī sfēra un šis cilvēciņs šeit gribēs palikt un strādāt), pensionāri - nodzīti zirgi. Tas tā pa skarbo bez emocijām. Kuri valstij nākotnē ir vajadzīgāki... ?
Un tagad no cilvēcikā viedokļa - dzīvot grib visi un arī pensionāri ir pelnījuši dzīvot labi,ņemot vērā to,ka lielāko daļu dzīves atdevuši darbam un nodokļu maksāšanai.
0 0
15/05/2009 11:54
Berns ir divu miloshu vecaku milestibas auglis un piesakas tad,kas piesakas (c)
Pirmajai daļai piekrītu. Bet piesakās tad, kad vecāki ir tam gatavi, kad vecāki to vēlas un ir izlēmuši šo atbildību uzņemties. Piesakās tad kad piesakās... eh, nu palasiet taču vismaz kaut ko par kontracepciju   
0 0
15/05/2009 11:54
"""Ja varēsi nodrošināt savai atvasei savām prasībām atbilsošu vidi- dzemdē, ja nevari- nu nedzemdē! Vienkārša matemātika! """    un šis teksts ko tad nozīmē???

labi, es tāpat domāju savādak, es neiešu ar Jums geroiņām cīnīties   
0 0
15/05/2009 11:56
Te tāds strīdiņš par to, kurš svarīgāks- roka vai kāja :) Visu mūžu strādājuši... nu taču arī priekš tam, lai bērnus izaudzinātu. Vai tad ne? Un kā ar bērnu attieksmi pret šo faktu?
0 0
15/05/2009 11:59
matador,es paljaujos tikai uz sevi un lieliski apzinos,ka pensija es neieshu,delj tagadejas valsts politikas,kad mani pensijas nodoklji iet tagadejiem bezdarbniekiem un kam tik vel,bet ne mana pensiju konta... Depozita banka,kamdelj   ,lai Dombrovskis nakamreiz iztukshotu manu kontu valsts glabshanai?   ..tikai zekjee vai jabrauc uz arzemem,tur pensija spiid,kaut minimala,te nav un nebus nekas nekad!

citazuze,vai izskatos pec nepratigas bernu dzemdetajas      ,manuprat nee,mani berni ir dzimushi lauliba ir planoti un gaiditi,neatkarigi no ta,ka bij gruti,un maminjalgu nebij!Abortu mana dzive nav bijis,ta ka uzbrauciens nevieta!Jaa starp citu man ir ’’ ipasha ’’ attieksme pret ’’ abortniecem ’’ un mazgadigajam maminjam   
0 0
15/05/2009 12:00
..C-Z... to nepanaakt,visaadi dziivee gadas,arii ar pirmo pis... nu,hi!   ... taapeec vien nav jaanosauc par piseliigo shaurpieriiti un toposhaa maaminja nav jaasuuta uz abortu,bet jaaatbalsta... dziivee visu var sasniegt,ka tik veeleeshanaas!
0 0
15/05/2009 12:01
Kāpēc, Palaidniec, uztver to personīgi??? Vai es kaut kur par Tevi būtu teikusi? Kaut kā neatminu...
Tie bija tie laiki. Un man arī bijā ne tā kā tagad. Bet mēs runājam, kā ir tagad. Un mēs runājam, kā vajadzētu būt rīt. lai kaut kas uz labo pusi mainītos.
0 0
15/05/2009 12:04
Aborts, Jana, nav izsargāšanās metode. Būtu labi, ja elementāras zināšanas par pretapaugļošanās līdzekļiem rastos vienlaikus ar vēlmi drāzties. Vai mīlēties. Da sauc kā gribi, ja rezultāts tāds. Nekāds. Bezatbildīgs.
0 0
15/05/2009 12:06
>1palaidniece
Pēc manām domā ļoti pareiza nostāja,ņemot vērā patreizējo situāciju un Latvijas politiski-ekonomisko praksi...
0 0
15/05/2009 12:11
..zin,ka nodraazties ar var neplaanoti,negaidiiti... un tajaa procesaa iesaistiiti divi,ne tikai piseliigaa maaminja... un ne visas vecmaaminjas paruupeejas par tabletiiti-galvassaapeem...
0 0
15/05/2009 12:13
Pilnīgi piekrītu, ka to peļņas avotu māmiņu algu vajag nocirst nost. Nav uz bērnu rēķina jāpelna piķis un kā jau te tika minēts, ka sanāk, ka bēbi uztaisa tikai tapēc lai no valst uz šaru var naudu pelnīt.

Padomājat kautcik reāli kura darba vieta jums maksā divas algas... to ko saņemat + vēl tādu pašu otru mēnesī????

Un tās lielās Kliedzējas "māmiņas"... gribas man likt pēdiņās    ir tās kurām tagad nabadzītēm būs no sava veča 800 lašiem jāiztiek jo sumiņa tak nedubultosies un nebūs ienākumi 1600         


0 0
15/05/2009 12:16
mocca,es tevi vienkarshi miilu         ,isi,kodoligi un patiesi,kaut mariinam jau nepatiksi   ,busi visa ’’ ljaunuma sakne ’’   
0 0
15/05/2009 12:19
Es neatbalstu to,ka jaunajai māmiņai piedzimst bērns un viņa jau bērna pirmajā gadā grib skriet strādāt un pieprasa vēl no valsts pabalstus pilnā apmērā.Ja tev ir tāds darbs un nepieciešamība strādāt-tad strādā,un saņem tādu pašu pabalstu,ka visas pārējās māmiņas.Cik nopratu-šādu māmiņu ir ļoti daudz!Uzskatu,ka pirmajā bērna dzīves gadā - mātei ir jābūt blakus bērnam... par pārējiem pabalstiem nezinu,jo es jau 12 gadu no vietas saņemu nelaimīgus 8 Ls,kurus arī ar 1 jūliju man atņems.Nezinu kādi miljonu ietaupījumi valstij būs no šiem 8 ls,bet zinu ,ka robu manā maciņā viņi neiegriezīs!
0 0
1...345 6789...21
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas