Ielogoties
Reklāma

Notikumu atspoguļošana bildēs!

14/11/2011 15:34 | Diskusija lasīta 5785 reizes
Tātad es gribētu noskaidrot vai es viena tāda dīvaina, kad kritiski uztveru avārīju atspoguļojumus bildēs. Mani reizēm nepamet tāda sajūta, ka daļau ļaužu, kas knipsē tās bildes meklē kā vairāk citiem nodarīt pāri ar to, ka spēj noķert tā saucamo "labāko"kadru. Es vēl saprotu to, ka uzknipsē pa gabalu kā fakta konstatāciju, bet ne jau kā foto sesiju kur pat sabildē visādas sīkas lietas kā cietušo kurpi zālē, sepumu turzu uz asfalta utt. Kā jau minēju varbūt es viena tik ļoti dīvaina, jo esmu saskārusies cieši ar to kā ir, kad piederīgie aiziet bojā ceļu satiksmes negadījumā. tas pats arī ar to, kad kādam nodeg miteklis... neizprotu es tādu rīcību. Varbūt sabiedrība tik tiešām ir palikusi stipri infantīla?????
Atbildes (97)
14/11/2011 15:37
Moc, a kur tu vēro tādas bildes??..es neskatos, man neinteresē... un tāpēc neko vairāk nevarēšu pateikt!!
0 0

Tēmas: 80
Ziņas: 12978

14/11/2011 15:38
Nu dīvaina Tu esi, bet par uzdoto jautājumu... nezinu, vēl padomāšu...
0 0
14/11/2011 15:40
Solaris nu es tak vietējo avīzeli atvēru un tur kā kautkāds pasaules gals pasludināts... pat bildes pievienotas... speciāli nemeklēju, bet reizēm sagadās, ka iekrīt acī...


staburags savus komentārus te vari nelikt ;) Tas ir brīdinājums!
0 0
14/11/2011 15:40
Precīzi piekrītu mocca.

0 0
14/11/2011 15:43
Es arī piekrītu Moccai. Ar personīgo pieredzi un attieksmi šajā jautājumā.
0 0
14/11/2011 15:47
Minētās izrīcības klasificējamas, kā klaji neētiskas.
Cilvēku Dvēseles sāpes aizskarošas, ja ne vairāk.

Ar Civilizētas Sabiedrības morāli, tradīcijām,
šadas rīcības nav savienojamas.

Piemēram, 19-tajā gadsimtā,
domāju, no 100 fotogrāfu,
izvairītos uzņemt pieminētās bildes - 99.

Mūsdienās, laikam, var cerēt, ka - 1.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 15:52
mocca, a kas tur slikts? tad jau vispār neko nevar fotogrāfēt - vienmēr būs kāds, kuru tas aizvainos. Nevajag uztvert personīgi un viss būs štokos.
0 0
14/11/2011 15:55
alegre, Tev liekas normāli, ja bildētu atdalītas ķermeņa daļas, smadzenes uz asfalta???? Vai to, kad kādam nodeg viss un viņš izmisuma pilnāma cīm skatās tālumā??????

Manuprāt šobrīd sabiedrība dzenās pēc tā lai kautko noknipsētu un vēl ievietotu tīmeklī nekā sniegtu kādam palīdzīgu roku.

Es ne reizi vien esmu stājusies uz ceļa un sniegusi palīdzību tiem, kas nokļuvušu grāvī, bet man nekad tad nav ienācis prātā bildēt!!!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 15:58
mocca, un kur tu novilksi robežu, ko drīkst fotogrāfēt un ko nedrīkst fotogrāfēt.
Vai Āfrikas badacietējus drīkst fotogrāfēt un filmēt un rādīt televīzijā? Jo, ja neviens to nerādīs, neviens arī viņiem nepalīdzēs.
Vai, tavuprāt, tiem, kas fotogrāfē, vajadzētu iet palīgā un traucēt profesionāļiem darbu. Piemēram, skriet iekšā un dzēst ugunsgrēku, piemēram, uzčurājot... arī neliela artava...
0 0
14/11/2011 15:59
..tas taads kaa atgaadinaajums jaunajiem, nepieredzeejushajiem shoferiishiem, lai uzmanaas...
reaali kadri no reaalas dziives... shausmenes nav jaaskataas...
0 0
14/11/2011 15:59
nē, man šķiet viss ir normāli
lai skatās, lai bildē, lai redz pie kā noved bezatbildība
par kurpi... esot tāds ticējums /pieņēmums, ... bet jūs jau paši to zināt
vai tiešām jums visi šie kadri neliek drusku aizdomāties -tas arī ir publikāciju mērķis -aizdomāties
0 0
14/11/2011 16:02
alegre nu ko pastīvēsimies kārtējo reiz... ;)


Nepin te tagad āfriku un profesionālu fotografēšanu. Es par to, ka nav jātaisa no tā fotosesija... Mēs agrāk neviens no tā nenomirām, kad presē netika izliktas simtiem bilžu ar to kā kādā no negadījumiem ir gājis bojā cilvēks. Vai Tu tāpat skatītos uz to visu, ja tas skārtu ļoti cieši tevi??? patiktu, ja tavu piederīgo ķermeņa daļas tiktu izvazātas pa timekļa koridoriem???


Es nekur neminēju to, ka ir jātraucē kāda darbs... nesagrozi faktus!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 16:03
jana, tieši tā. Es to uzskatu par mākslu - katram ir citādāka izpratne par mākslu... vienam māksla ir tamborēti dūrainīši, citam asiņaini skati, kas liek cilvēcei aizdomāties... Protams, var tiražēt tamborētos dūrainīšus miljonos eksemplāru un drukāt uz katra staba, bet nez vai tas tikpat efektīvi apturēs nāves uz ceļiem, kā to dara CSDD asiņainās reklāmas...
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 16:10
mocca, nav tā, ka es tagad mežonīgi pētu visas "fotosesijas" no asiņainām avārijām... un mana attieksme būtu tikai pozitīvāka par šādu fotosesiju veidošanu, ja man būtu piederīgais gājis bojā autokatastrofā, jo tas vismaz citus atturētu no dzīšanās ar 200km/h vai braukšanas dzērumā...
Un, ja vien ķermeņa daļas nav identificējamas, tad man pa lielam ir vienalga, kur un kā tās parādās... Nav tā, ka es skatos - ak vai, tas ir mana septiņpadsmitās pakāpes brālēna tetovētā roka vai tās paliekas - 3 pirksti - to gredzenu es atceros ar, ak vai, ko nu darīt, ko nu darīt... jāskrien uz Satversmes tiesu un Strasbūru :)
0 0
14/11/2011 16:11
Reportieri dara savu darbu un viss.
Mocc, nepiekrītu, nelaimes gadījumā( labāk, lai mēs visi esam no tā pasargāti ) tev n4ebūtu ne spēka, ne gribēšanas skatīt notikumu vēlreiz un vēlreiz, tā kā nemaz nevari zināt, ka tas ir piederīgo gadījumā
es par to, ka jārāda un jārāda, citādi būs kā soclaikos - psihiski slimos salika pa attiecīgām iestādēm, bet tagd šausmās gandrī novēršamies, kad prātā tērēti cilvēciņi tiek ielās un pat ( ar šausmas ), pa TV rādīti
no realitātes neaizbēgt
0 0
14/11/2011 16:21
alegre, es domāju, kad tu saskārtos ar ko tādu tad tavs cinisms mazliet pieplaktu... tfu tfu lai nu iet secen šādas lietas.


Tāpatās man nav skaidri vadmotīvi šādu foto sesiju meistarošanai... tajā pat laikā, ja vajadzētu kādam palīdzēt knipsētājs vairāk par to pogas spiešanu nekā arī neprot...

Man ir vēlme noskaidrot šo masveida psihozi, kas valda sabiedrībā... tie, kas nevis palīdz, bet par katru cenu meklē kā ko nobildēt... tas nav tikai par avārījām vai kautko tik briesmīgu, bet kopējās tendences ir tādas ... redz es krutais paspēju nobildēt to un to...

Protams katram savs, bet kā jau es izteicos es neatbalstu un arī neatbalstīšu...
0 0

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

14/11/2011 16:21
Man arī ļoooti nepatīk, Degpunktu neskatos, bet zinu ģimenes, kur pirmo klašu bērnus vecāki pat mudina skatīties, lai saprastu kas viss var notikt, ja dara tā vai nedara šitā...
Negribas man tādu realitāti ..
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 16:28
mocca, mans cinisms nekur nepieplaktu. Kā jau teicu - es to uzskatu par identiski Āfrikas badacietējiem - kamēr neparādīsi, cilvēki neaizdomāsies. Es vienkārši cilvēci neuzskatu par pārāk attīstītu veidojumu :) kamēr kā sunim purnu sūdos neiebāzīsi, tikmēr nedomās un ignorēs to...
Vadmotīvs katram ir savs - ir, kas redz tajā mākslu, ir, kas grib būt "mobilais reportieris" vai vienalga kas. Pārsvarā tā ir godkāre :) Ja par iemesliem varētu diskutēt, tad ne par rezultātu - jo rezultāts ir cilvēku aizdomāšanās. Kaut vai tava - ka tev tas nepatīk un ka tu negribētu, lai tevi tā fotogrāfē - tā kā piedomāsi, kā brauksi :)
Degošā mājā vai gabalos sarautam cilvēkam maz ko var palīdzēt, ja nu vien izsaukt ugunsdzēsējus un plastikāta maisu padot, lai lietus laikā nesamirkst locekļi, vai lai var visus saskaitīt un salikt zārkā/kremēt...

0 0
14/11/2011 16:31
Pienene47... :) Es pieturos pie domas: labāk lai skatās, kamēr tā ir svešu cilvēku realitāte, -- lai nekļūtu par savējo...

Senas, stipri nepatīkamas avārijas reportāža:

http://www.rigaslaiks.lv/Read.aspx?ye...amp;page=3 1

Vajadzēja vai nevajadzēja? Manuprāt -- vajadzēja.

0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

14/11/2011 16:39
pienene, nu nav tā, ka es ar šādas foto/video sesijas skatītos (televizoru vispār neskatos) - bet uziet tādām sanāk internetā. Tajā pat laikā es neuzskatu, ka tas būtu kas traģisks bērniem - vismaz ierauga asiņainus skatus reālā dzīvē, nevis no datorspēlēm, kur tam visam ir sireāla pieskaņa un attiecīgi nav atturoša/izglītojoša ietekme. Tāpēc labāk, lai tādi skati tiek izplatīti, nekā dzīvot ar galvu smiltīs un ignorēt šādu. Tai pat laikā neuzskatu, ka bērnus īpaši jāspiež - bērni ir jāaudzina, nevis jāiebiedē - tad arī nedarīs muļķības...
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas