Zini, O-bars, klientus arī tomēr ir jāaudzina, tik’ vienmēr un visur ir jāmāk atbildēt tā, lai nav ilgi jāmeklē pa kabatām pareizie vārdi. Un, ja kāds arī man kādreiz centās ierādīt, ka viņš taču IR KLIENTS UN VIŅAM TĀPĒC VIENMĒR IR TAISNĪBA, apstākļos, kad bez tādiem finansiāli jau varēju mierīgi iztikt, atklātā tekstā teicu, ka man tādi klienti nav vajadzīgi, ka labāk lai iet lekties, lauzt un smērēt pie konkurentiem (pat adreses ieteicu), jo man tā būs izdevīgāk. Jā, pat "Rīgas Balsī" par manu uzņēmumu solījās rakstu noorganizēt, y internetā pa sienu izsmērēt ... Jā, varbūt arī kāds kko ielika, tikai, ja sūdzības nav tik daudz, cik par maksimu un Tele2, tad tādas antireklāmas derīguma termiņš ir gaužām īss.
0
0