Ielogoties
Reklāma

Kā es vakar kritušo glābu... / 100

07/01/2009 08:30 | Diskusija lasīta 10770 reizes
Kāda ir jūsu attieksme pret kritušiem cilvēkiem? Tādiem, kuri piedzērusies krīt un guļ uz ielas? Vakar vienu tādu pa logu redzēju. Izsaucu policiju, jo bija jau pie pusnakts. Policija so pēc 35 minūtēm savāca. Kulturāli. I kurpes, i mēteli savāca, jo gulošais tos bija jau novilcis...
Atbildes (168)
1...345 6789
08/01/2009 13:18
Es to neattiecināju konkrēti uz Tevi kā atkarīgo,bet komentēju Tavu izteikumu par vainīgo meklēšanu.
0 0
08/01/2009 13:18
Iz manas personīgās pieredzes... ,.
Es centos glābt, vismaz man tā likās... Pilnīgi bezcerīgi. Gribēju palīdzēt pašam. Tad apnika un nolēmu palīdzēt sev... Tikai tad, kad sakravāju mantas un aizgāju, sākās atgriezeniskais process... Manā gadījumā nevis mana palīdzība bija vajadzīga, bet mans izšķirošais solis...
0 0
08/01/2009 13:18
martini50 tādi jau tiur dzīvo ar ... bet protams tuviniekiem par to jāmaksā...
0 0
08/01/2009 13:18
Ok. Improvizējam tālāk. Piezvanām uz 112. Atbrauc policija. Jāraksta iesniegums par vardarbību. A ja nu viņš nav vardarbīgs? Ja nu viņš tikai baigā nebeidzamā pālī? Labi, vardarbīgs. Savāc uz trim stundām. Un palaiž. Likums tāds. Sorry. Vai tas ko mainīja?

Zvanām atkal uz 112. Atbrauc ātrie. Uz vietas neko nedara. Ak nē, iekasē kaut kāduss latus par izsaukumu. To gan. Tālāk jābrauc uz med iestādi. A viņš ( vai viņa ) nepiekrīt. Viss. iebuksējām. Vai tas ko mainīja?

Zvanām uz 112... Nez, kas vēl varētu atbraukt, ko?   
0 0
08/01/2009 13:20
citazuze. Es piezvanīju, mani savienoja ar Liepājas policiju, nosaucu adresi, pie kuras mājas guļ... turpināju sēdēt pie loga un gaidīt, kad atbrauks...
0 0
08/01/2009 13:21
Es nepieļaušu cilvēka nosalšanu uz ielas.
0 0
08/01/2009 13:22
es arī...    
0 0
08/01/2009 13:22
Jā, piekrītu, visam ir robeža. Tuvākie cieš visvairāk. Un trakākais, ka palīdzēt var tikai ar radikālām metodēm. Visas ucināsanās vai kontrolēšana, alkohola slēpšana,u.c. to visu tikai stimulē un provocē.Te vairāk biju domājusi par to, ka cilvēks var būt sabiedrisks, ballīšu zvaigzne, pieņemt ciemiņus utt., bet, kad attopas, ka atkarība ir klāt, tad tiek atstumts un "izmests miskastē". Atkarība ir slimība, tas ir pierādīts un ir dažas metodes, kas veiksmīgi darbojās un tur nav nekāda sakara ar kodēšanu, ampulām vai vēl kaut ko... ja esi jau atkarīgs, kāda vairs cēloņiem nozīme... tad atliek sev noformulēt, vai vēlies būt šajā pasaulē, kamēr nav par vēlu... jo galaiznākums ir kapiņš.
Bet esmu dzirdējusi, ka pieceļas arī no galīgiem bomžiem.
0 0
08/01/2009 13:23
citzuze ta ari apmeram ir..
reiz kad to man zinamo savaca policija klat bija mazdēls tad puikam kadi 6 gadi bija..
vinjs pēc tam pavaicaja "A kāpēc vectēvam roku dzelzus neuzlika??"
filmas bērns saskatijies..
tragikomiski..
      
pēc dienas vectēvs bija atkaliņ klat un viss turpinajas
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 68

08/01/2009 13:32
Tur jau tas āķis, ka policija var piespiedu kārtā kaut ko darīt tikai ar noziedziniekiem. Ar psihiski slimajiem izdarās medicīnisks personāls.
Pirmīt ne par velti pieminēju humāno sabiedrības pieeju. Tad arī būtu jāiet savā humānismā tālāk un atkarīgo izolēšana no sabiedrības jāveic vairāk par sabiedrības līdzekļiem. Būtībā tā arī ir, ka smagie alkoholiķi ne ar ko neatšķiras no citiem smagiem psihiski slimajiem, kas ir potenciāli sabiedrībai bīstami.
0 0
08/01/2009 13:37
Piekrītu martini. Bīstami. Un.. kā viņu... nepieskaitāmi... nespēj atbildēt par savu rīcību. Nespēj to kontrolēt. un nespēj ietekmēt. Domāju- retais spēj pieņemt stingru lēmumu un izbeigt- vienkārši tāpat...

A tuviniekiem likums ir sasējis rokas. Diemžēl.
0 0
08/01/2009 13:39
Jā, pat par tuvinieku līdzekļiem. Pat negaidot un neprasot sabiedrības sponsorēšanu.
0 0
08/01/2009 13:39
Visiem procesiem ir sākums... Neviens bērdārznieks nav dzērājs...
0 0
08/01/2009 13:42
Ir dzirdēts, ka alkoholiķus saliek psihenē. Tikai viņi jau nav jāarstē kā psihiski slimie ar zālēm, tur tas sviests. degradē pavisam un ātri.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 68

08/01/2009 13:49
Ārstē gluži tā pat kā citus psihiski slimos, tajā skaitā ar zālēm, kas palīdz apspiest atkarīgā tieksmi pēc alkohola. Tikai nez kāpēc alkoholisms nav pielīdzināts citām slimībām, kur ārsts un piederīgie var lemt par piespiedu ievietošanu ārstniecības iestādē.
0 0
08/01/2009 13:50
tapēc, ka to alkoholu cilvēks pats sev lej rīklē... viņš var to kontrolēt, ja grib   
0 0
08/01/2009 13:51
bēnudarznieks nav dzērajs bet gēni draņķigi mums te ir..atkaribas baigi ātri tagad rodas
0 0
08/01/2009 13:53
Panter, par tavu pēdējo komentu... Var kontrolēt??? Tiešām??? Man šķiet, pat ui kā nevar... Vairs...
0 0
08/01/2009 13:55
panter viens slavens narkologs saka tā vai cilveks ar gribaspeku vien var apturēt caureju???
atbilde liekas visiem skaidra
0 0
08/01/2009 13:56
nevar, nevar kontrolēt. Apspiež tieksmi pēc alkohola un rodas atkarība no zālēm. var jau būt, ka sākumā tas der, bet neesmu dzirdējusi par psiheni un alkoholiķiem neko labu.
0 0
1...345 6789
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas