Ielogoties
Reklāma

Cienījamām praktizējošam skolotājām... un skolotājiem..ar stāžu,ja tādi ir Tautās! / 60

15/02/2010 07:07 | Diskusija lasīta 12671 reizes
Ātrā intervija... atbildes uz jautājumiem ..tā teikt pa fikso:)))kas galvā, tas mēles galā:))
1.Kāpēc kļuvāt par skolotāju?
2.Kāpēc joprojām strādājat par skolotāju?
3.Kā bija un kā ir būt skolotājam?
4.Kādas ir bijušas dzīves vērtības studiju laikā un mūsdienās skolotāja darbā?
5.Lūdzu pastāstiet par skolotāja darba dzīvi sākot no studijām.
Atbildes (232)
123 4567...12

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 17:58
oli-atrādīties ar vajag mācēt:))         bet atbildēt normāli bez ponta uz jautājumiem, ir grūti...    .
0 0
15/02/2010 18:02
Sabi, kāpēc intervija tieši pedagogiem??? Tam ir kāds iemesls vai vnk sagadīšanās?
0 0
15/02/2010 18:05
Sabis ... > :) savās interesēs esi minējusi studiju laiku. Dažas manas studiju laikabiedres aizgāja un palika skolās, -- allaž, kad par tām iedomāju, žēl man to skolnieku un pat vecāku, ja šīs tiešām savus studijlaiku uzskatus un attieksmi pret apkārtējiem nemainīja.
0 0
15/02/2010 18:07
Par papildus darbiem parasti vai nu maksā vai jāredz šī darba jēga. Un anketas sāk ar lūdzu un pabeidz ar - paldies par atsaucību.   
Ne-e, labāk dzeršu kapiju un labošu ZPD.
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 18:20
ube-Tu tikko izteici savu attieksmi pret darbu... sanāca lielais( fuj!), Tev kā profesijas pārstāvei... ( kur garantija, ka Tev samaksājot, tava atbilde nebūs samākslota:)))Grībētos no sirds patiesu domu dzirdēt:)))...    Vai tad to arī vajag pirkt???

   Te nu lūk lielisks piemērs no Tavas puses tika pasniegs ,un nav jādomā, no kurienes jaunajā paaudzē tāda attieksme dzīvē veidojas... no sadarbības un savstarpējas mijiedarbības skolotājs- skolēns   
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 18:22
P.s Ube. Paldies... par izteikto domu... cienījamo kolēģīt... un vaļsirdību   
0 0
15/02/2010 18:29
Tad aizej uz skolu un parādi piemēru, tad arī būsi kolēģe... fui ir visvieglāk teikt   
Es cienu savu daru.
0 0
15/02/2010 18:33
Tev nebūs taisnība, Sabi :)
Tas ir tieši tas, ko jau pašā sākumā Tev gribēju pateikt... Uz pieciem nopietniem jautājumiem nopietnā, vaļsirdīgā un uz sadarbību tendētā diskusijā nevar atbildēt ātri.

Ja atceries, ne tik sen ( pavisam nesen ) te jau vuena tāda tēma par pedagoģiju sparīgi iesākās. Un kur tad palika tās nopietnās domas un uzskati?? Arī ne lūdzu, ne paldies...
0 0
15/02/2010 18:37
Ātri var tikai šādi:
1.Kāpēc kļuvāt par skolotāju? - Likteņa pirksts.
2.Kāpēc joprojām strādājat par skolotāju? - Dieva pirksts.
3.Kā bija un kā ir būt skolotājam? - Bija labāk, nekā ir.
4.Kādas ir bijušas dzīves vērtības studiju laikā un mūsdienās skolotāja darbā? - Vērtības tās pašas - ticība, cerība, mīlestība.
5.Lūdzu pastāstiet par skolotāja darba dzīvi sākot no studijām. - Darba dzīve jāredz darbā, nāc un skaties.
      
0 0
15/02/2010 18:41
Ja jau pa skarbo tad pa skarbo... jābūt skaidri definētam mērķim... kādam nolūkam tiek veikta aptauja... datu neaizskaramība. Pētāmais jautājums. utt. kā arī tas, ka jebkuram respondentam ir tiesības iepazīties ar gala rezultātu saistībā ar viņa anketu!
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 19:01
mocca- uzmanīgāk lasi tēmu:)))un tās jautājumus)))
mērķis -vienkārši parunāt par pieteiktajiem jautājumiem:)))iepazīt jūsu domas un viss   

   1.par anketām griezies pie ubes:)))
2.Te nav minēts vārds "anketa"... bet intervija ... kas galvā, tas mēles galā)))un viss:))nekā zinātniska:)))traka interese))
3.Man pedagoģiskais stāžs no 1982 gada:)))... tas ubei:))   

   jautri, vai tad man būtu doma, te meklēt informāciju un veikt anketēšanu nopietnam pētījumam:)))..mēs tak te pļāpajamies:)))...
   A Jūs "cienījamās" ko padomājat???...

ube    vari te zīmēt un iezīmēt jaunus domu gājienus "fuj" Tev neizpaliks:)))ar to likteņpirkstu uzmanīgi!!!!!..   


0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 19:05
P.s..         datu naff..nav arī ko aizsargāt:)))   
0 0
15/02/2010 19:14
Nu re ku labi, ziņkārība tak apmierināta, uz jautājumiem atbildēts - "Ātrā intervija... atbildes uz jautājumiem ..tā teikt pa fikso:)))kas galvā, tas mēles galā:)) "      
0 0
15/02/2010 19:16
Kas galvā, tas mēles galā:))
Dažiem pumpas...
0 0
15/02/2010 19:17
Es tak netaisos Ubi anketēt   Nav mana mērķauditorija.

Atgriežoties pie "intervijas"...

Cik no visa var noprast te īsti ne sturkturēta, ne nestrukturēta intervija tapusi.    Ir tikai tikai izvirzītie jautājumi, bet nav pašas tēmas.    

Lai iegūtu objektīvu informāciju ar intervijas palīdzību, nepieciešams augsts sociālpsiholoģiskās kompetences līmenis.    

Tātad man kā parastaia letiņu blondōnei nav saprotama pamatēmas būtība. Tik viens skaidrs, ka intervējamā grupa ir učiki.
0 0
15/02/2010 19:20
Man ar netapa... tāpēc tapa tās ātrās atbildes - kas galvā, tas mēles galā. Bet baidos, ka gribēja ko citu.
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 19:20
ube-par to Tev lielais paldies..nevaru naudā, bet ceru, ka pieņemsi vārdos:))   
   Tu tagad esi brīva..no tēmas :)))savu jau esi pateikuse... pa fikso..
Ko vajadzēja to panācu:))   
Uzzināju Tavu attieksmi:)))   esi izpildījusies arī šajā joma...    
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

15/02/2010 19:22
versija    Tev jau no rīta bija pumpa mēles galā:)))Ko tas varētu nozīmēt???
0 0
15/02/2010 19:25
Sabi, nedusmo. Ja gribēji "normāli bez ponta ", tad tas nevar būt pa fikso. Pārāk daudz nopietnu jautājumu. Bet 5. vispār pusdzīve jāizstāsta. Te tak nāk visi spēlēties, pelītes paķert, tā teikt, nevis dzīvi pārstāstīt.   
0 0
15/02/2010 19:25
Kāpēc strādāt par skolotāju... :) ? Kaut vai tādēļ... Šodien ar pirmo klasīti pārrunājām dzīvniekus, kuri mīt mežā, kuri guļ ziemas miegu, kuri ne... Ar mazajiem viss bija skaidrs, līdz nonācām līdz lielākiem, aļņiem, bukiem, briežiem... Es gan šā, gan tā... visu ko teicu priekšā... , klasē klusums, līdz pieminēju lielos ragus... Te pēkšņi pa visu klasi atskanēja... ēzelis... ( jāpiebilst, ka visa saruna notika krievu valodā... )... Skolā liek strādāt mīlestība, bez tās tur nav vietas ... Vai tā nav?
0 0
123 4567...12
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas