Ielogoties
Reklāma

Par veikaliem, apkalpošanu un citām ar to saistītām lietām / 160

11/11/2010 16:01 | Diskusija lasīta 11815 reizes
Parunāsim, ieteiksim, aizkavēsim un vienkārši dalīsimies pieredzē, kas notiek mūsu veikalos un lielveikalos... Par pārdevēju darbu, pienākumiem un pieredzi. Domāju svarīgs ik katra viedoklis, gan tiem kas dosies iepirkties, kas iepērkas un kas apkalpo..
Atbildes (199)
1...678 910

Tēmas: 91
Ziņas: 28946

23/08/2011 20:00
Es arī nereti izdīcu recepšu zāles bez receptes un priecājos, ka nav jāsēž rindā pie dakteres, lieki jāreģistrējas, jābrauc... viņa ne manā ciemā pieņem..un dažs aptieķnieks par dakteri pat sakarīgāks..
0 0
23/08/2011 20:58
llze | 23.08.2011. - 19:33:22

Mani iepriecina fakts, ka Latvijā servisa kvalitāte uzlaboja, vēl varētu ieviest likumu, ka 28 dienu laikā pirkumu var atdot atpakaļ ... par zivīm, pienu, maizi nav šis stāsts :D


Tu vari atgriezt arī pēc sešiem kalendāra mēnešiem un pieprasīt atgriezt piķi.(ja prerce neatbilst specifikācijā drukātajam un pārdevēja teiktajam)

Kādas tur 28 dienas?Varbūt bija 14 dienas, ja kloze neiepatīkas?:D
Īsti neiebraucu.
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

23/08/2011 22:22
Man gan pēdējos gados nav nācies sastapt nelaipnus pārdevējus.Cita lieta, ja vienā aptiekā man nedod zāles bez receptes, bet citā dod, taču tur nav nekāda sakara ar laipnību.Vienkārši ir aptiekas, kur strādā savs ārsts, kas pēc tam saraksta vajadzīgās receptes par iztirgotajām zālēm.
0 0
24/08/2011 14:59
Latvijā pēc likuma es nezinu, Rietumeiropā uz čeka ir rakstīts un praksē pārbaudīts, ka sadzīviskas lietas 28 dienu laikā var nest atpakaļ uz bodi un saņemt naudu atpakaļ :) Iemesls var būt piem. - es pārdomāju :) Kaut arī praksē, iemeslu tīri simboliksi pajautā, pārsvarā bez ierunām paņem preci un atdod naudu :)
0 0
24/08/2011 16:29
Ilze!

Pārdomāt un atgriezt preci var 14 dienu laikā.(vismaz laiku atpakaļ tā bija)
Bet zinot mūsu veikalus(ne pārdevējus.šefs liek par visu varu preci atpakaļ neņemt un pārdevēji arī to piekopj), diez kas nav.
0 0
24/08/2011 16:35
Latvijā to atpakaļ nešanu īpaši nepiekopj - ai, ja jau nopirku, lai tad nu skapī, koridorā vai vēl kaut kur mētājas, gan jau kādreiz siamniecībā noderēs...
0 0
24/08/2011 16:41
Ne vien atpakaļ ņemšanu, bet arī čakarē prātu patērētājam ar garantiju.(tur nu atkal vainojami veikalu īpašnieki, ne pārdevēji)
Diskusijas sākumā jau es ar autoru"ņēmāmies"vaiga sviedros:))

0 0
24/08/2011 17:35
Pie šī jaunekļa neiesaku iepirkties. Nekulturāls un nepieklājīgs pārdēvējs. Ir nācies saskarties ar šo jaunekli.
0 0
25/08/2011 18:31
lasu un brinos, cik indigi kaskigi pirceji ir Latvijā, pasi veido kaškus un tad streso

un vairakos komentaros ir ipasi uzsverts, lai mēs visi pamanitu - es ieperkos dārgos veikalos ha ha ha
0 0
25/08/2011 18:46
neindīgi nekašķīgā atradusies... palasi pati savus 28 komentārus - kaut kā no tiem nejūt optimisma un labestības vēsmas... tādu "pie jums Latvijā" kritiķu ekslatviešu ir tūkstoši... parādi labāk, ko tur "piena upes ķīseļa krastos" esi tādu sasniegusi, kas šeit palicējiem nav iespējams
0 0
25/08/2011 18:54
o, mani priece, ka Tu lasi manus komentarus.man patik pakircinat jūs, diskusijas mēbeles :p

kīseli piena krastos tek visur, ja vien smadzenes strādā

0 0
25/08/2011 18:55
un es neesmu ekslatviete :p
0 0
25/08/2011 18:56
jūs te diskusija nu kā bernudārza smilskastē, godavārds
0 0
25/08/2011 19:02
Gribētu redzēt ko shokolade darītu, ja viņai te latvijā kaut kādā elektro preču veikalā iesmērētu preci ar defektu:P

Atnestu mājās, pieslēgtu... puff... Dūmi pa gaisu, pašai roķeles trīc.
Aiznesīs uz bodi atpakaļ, a tur zinātniski dirst pasūtīs.Tipa pati vainīga.
Ko tad darīsi, gudrīt?:))
0 0
25/08/2011 19:05
pirms tam maziņa saruna ar veikala vaditaju, ta mierigi, ja nemaina preci tad uz PTAC. ir man pieredze LV ar precu mainu.galvenais zinat savas tiesibas un tad nekādu kaški nevajag, viss izdosies mierigi, vajag neatkapties no prasibām
0 0
25/08/2011 19:07
Nu cepuri nost shokolād.
Neesi ar pliku roku ņemama.
0 0
25/08/2011 19:07
pārdeveji loģiski neko nevēlesies mainit, viņiem no augšas nodotas instrukcijas. un, ja tu, pircejs nezini, ka tev ir taisniba un viņiem IR jamaina prece, tad viņi loģiski tevi pasūta... tālu un dziļi
0 0
25/08/2011 19:09
Nu tieši tā kā es jau minēju.
Arī esmu gājis/sities tam visam cauri.
0 0
25/08/2011 19:12
bet runājot par pardevēju pirceju attiecibām ikdienā.es vienmēr sasveicinos, mierigi runāju, tas ir cilveku darbs ar mums runāt, un nākt klāt, palidzēt, kāpēc par to jādusmo?logiski gadas gan pieklajigie gan ne visai pardevejie, bet ja tu pats esi laipni noskanots, tad neradisies kaški.vienalga, dargajā vai letajā veikalā ienāksi
0 0
25/08/2011 19:32
Es atkal nevaru ciest komunicēt ar pārdevējiem/konsultātiem.
Vienmēr zinu kas man vajag.Klausīties ko man kāds stāsta?Tas nav priekš manis:)
0 0
1...678 910
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas