Ups, pat nezinu kā īsāk un pareizāk izteikties. Kūltūrvēsturiskais mantojums, protams, smags kamēr rakstībā un gudrībā gūts, M. Luters Kings utt. Neapskaužu Lizettti, kurai jāmāca mūsdienu bērni, cik pareizi nepareiza mūsu pagātnes dogma - pat mēle mežģās mežģīnēs.
Esmu pateicīga, ka man mācija saskatīt literāros aspektus, un es varēju šo dogmu nodot tālāk - izlasīju, uzrakstīju kāda vietā ... BET ATPRASĪJU SAPRAŠANAS DIOPAZONĀ, jo man neinteresē, Kādā ballu skalā tiks vērtēts, bet galvenais, lai izprot.., piemēram, noveles Mērkaķis Ezeriņš Jānis, Epika
"... sievietes ... galvas atrāvās vēl šausmīgāka pārbiedētas sievietes brēka... Viņa gribēja atsvabināties, bet nevarēja. Ar vienu lēcienu es biju pie tiem un ieraudzīju kavaliera neganti atņirgto rīkli, kurā ņirbēja daudz asu baltu zobu. Tas bij īsts un neviltots mērkaķis. Kad ... es ar izmisīgu žestu ... ", kaut ko šausmīgāki murgainu nebiju lasijusi, ..un atzīšos litertūrā dabuju 8, gramatikā 2, jo Kādam pēkšņi bija jāmāca pārnešana zilbēs vidusskolā..., tak laicīgi lizettte atttapos Mērkaķa ietvaros!!!