Ielogoties
Reklāma

Vai kādreiz spēsim panākt kaimiņus? / 300

05/04/2018 09:14 | Diskusija lasīta 23949 reizes
Brīdinājums!!!   Tautiešiem ar alerģiju pret kripto valūtām, ICO projektiem un citām ar blokķēdi saistītām tehnoloģijām ieteikums diskusijā nepiedalīties un to nelasīt.  
   Visiem pārējiem piedāvāju aprunāties, par šo tēmu, kas kļūst aiz vien populārāka. 
   Mūsu kaimiņi ar Igaunijas valdības atbalstu izstrādājuši modernu blokķēdes akselerētoru, pieņēmuši lēmumu par vietējās kriptovalūtas  Estcoin izveidi, ražo maininga aparatūras komponentes  un visādi citādi iet soli, solī ar jaunajām tehnoloģijām. 
   Manuprāt arī Latvijā ir gana gudri programmētāji, IT speciālisti un aktīvi uzņēmēji, kas varētu šo jauno kripto ekonomikas  tehnoloģiju attīstīt Latvijā.  Tas, ka kripto tehnoloģijas un blokķēdes tehnoloģijas tiks izmantotas ļoti daudzās tautsaimniecības nozarēs  ir neizbēgams fakts.  Tik kad to sapratīs mūsu gudrās galvas un sāks rīkoties?
   Kādas ir jūsu domas, kurš no mums ir "bremze"?
Atbildes (370)

Tēmas: 2
Ziņas: 238

26/04/2018 01:00
Naivais. Kriptovalūtas ir liels burbulis, kuram nākotnes ir ne vairāk kā peidžeriem un faksa aparātiem. Neviena vara nepieļaus alternatīvas naudas apriti bez viņu kontroles pār to. Nupat Volstrītas līkdeguņi nolikvidēja vienu mūsu pašu banku tāpēc vien, ka negrib sev konkurentus. ABLV strādāja 20 gadus un nolikvidēja viņu tad, kad tā pieņēmās spēkā un sāka traucēt. Tāpat būs ar kriptovalūtām.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 08:50
siipols< /sp an> | 26.04.2018. - 01:00:39  
 Paldies par Tavu viedokli! Varbūt vari pamatot, kas liek domāt, ka kripto valūtās nav nākotnes?
 Es piekrītu, ka valdības tiešām ar lielāko prieku kripto valūtas "izslēgtu".  Dažas pat ir mēģinājušas tās aizliegt, taču nekas nav izdevies.  Tieši tāda arī ir kripto  valūtu būtība, būt par alternatīvu, decentralizētu, nekontrolētu apmaiņas līdzekli starp lietotājiem.  
   Es piekrītu, ka valdības nespējot aizliegt  centīsies pievienoties  lai varētu regulēt un vadīt šo procesu. Manuprāt regulēšana tiešām ir nepieciešama, lai kripto valūtas kļūtu populārākas un paredzamākas.
    Pieļauju, ka tā kā kripto valūtas ir globālas, tad dažādām valdībām būs grūti vienoties par vienotu regulējumu.  ES daļēju vienošanos pat blokķēdes tehnoloģijas ieviešanu izdevās panākt un  tuvākajos gados tā tiks ieviesta kā vienota vairākās ES valstīs. 
    Es piekrītu, ka tehnoloģijas strauji attīstās un kādreiz uzradīsies kāda tehnoloģiski pilvērtīgāka monēta par vectētiņu bitkoinu ( kurš pastāv jau gandrīz 10 gadus) . Taču  datu šifrēšanas, uzglabāšanas un pārsūtīšanas tehnoloģijas blokķēdes princips paliks .  
    Es neredzu nekādu problēmu patreiz izmantot un pelnīt izmantojot esošās monētas un ICO projektus.  
    Katram no mums ir tiesības domāt un cerēt uz sev tīkamiem procesiem.  Es atšķirībā no daudziem neaizraujos ar avīžu lasīšanu un neticu skaļajiem saukļiem, kuru galvenais mērķis manuprāt ir mūs visus vadīt.  Es cenšos izvērtēt situāciju kopumā.  Nu ko lai dara, ka īsti neuzticos patreizējajai banku sistēmai, ja  ticu, ka kripto valūtām piederēs nākotne.
0 0
26/04/2018 09:07
bet es ticu sīpolam.. 
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 09:33
Mēs  visi esam ticīgi. Kāds tic ka būs, kāds tic ka nebūs! 
   Vienīgais, kas baro ticību ka būs ir informētība.  Uz ko tad arī cenšos norādīt.  Interesējieties, jo arī tiem kas tic ka nebūs ir svarīgi zināt un saprast  uz ko var balstīt savu ticību.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18462

26/04/2018 10:20
Tā norādīšana jau robežojas ar izmisīgu uzmācību. Pārāk jau cenšas savu diskusiju noturēt augšpusē. Tā teikt par varas makti.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 10:55
friina   Tev protams ir tiesības tā domāt.  Varu pačukstēt, ka mani pilnīgi nemaz neuztrauc ne komentāru skaits un statistika, ne reitingi  šajā vietnē, ne kurā vietā vai pozīcijā atrodas diskusija.  Es cenšos atbildīgi uzturēt diskusiju. Ja tautieši raksta savas domas, tad es arī atbildu.  Ja man ir jaunumi kurus uzskatu par gana svarīgiem lai par tiem informētu vai liktu aizdomāties, tad to daru.  Vienīgais, kas man rūp lai tie kas  tomēr grib sekot līdzi, kā šī kripto ekonomika attīstās,   var to darīt ērti un netraucēti.  
    Tādēļ nebrīnieties, ka pēc laika komentārus, kas nav par tēmu dzēsīšu. 
    Pagaidām man neizdodas saprast Tavu domu gājienu par uzbāzīgumu. Kā diskusijai kuru var lasīt vai nelasīt  ir iespējams kļūt uzbāzīgai.  Norakstīsim to uz manu neinformētību mārketinga jautājumos.  
0 0
26/04/2018 10:57
labāk izstāsti, kā baudīsi sava "darba"augļus..es sapratu, tas notiks jau tūlīt..
šajā pavasarī
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 11:16
Es to daru un darīšu arī turpmāk.  Ceļošu, atbalstīšu savus bērnus, mazbērnus,   hobijus,   veidošu citus aktīvus kas varētu nodrošināt manas vecumdienas.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18462

26/04/2018 11:53
Tad jau Tavs klubiņš, laikam nerullē kā nākas. Vismaz tāds iespaids rodas, lasot, kā ik pa laikam uzsver to, ka noteikti gribi informēt visus, kas ir cienīgi būt informēti.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 12:24
Klubiņa ietvaros diskutēju par konkrētām tēmām.  Tur dalos ar video, atbildu uz jautājumiem, dalos rezultātos, stratēģijās, brīdinu par kļūdām kuras nevajadzētu pielaist.  
   Man nav nekāda konkrēta mērķa ko sasniegt.  Ja būs kas jautā  un interesējas, tad ar prieku dalīšos pieredzē un savā redzējumā.  Šeit diskusiju uzturu tikai tādēļ, lai liktu aizdomāties, painteresēties. 
     Ar prieku šeit vēlētos sastapt oponentus, kas savu viedokli pamatotu .  Neslinkotu un paplašināti paskaidrotu kāpēc domā, ka burbulis, piramīda, lohotrons? Kas liek domāt, ka visa šī nozare kurā tiek investēti miljadri, pēkšņi izzudīs, apstāsies?  Es šeit ļoti vēlos redzēt argumentētu diskusiju, neviss apgalvojumus bez pamatojuma.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6678

26/04/2018 13:28
Frīnai izdevies ļoooti precīzs apzīmējums.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 13:35
Apzīmējumu nemanīju vispār, bet no malas jau labāk redzams! 
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

26/04/2018 14:21
nu reko bismarts saka par ICO

2017. gadā neveiksmīga izrādījusies gandrīz puse ICO īstenojušo projektu

27.02.2018 — Startup
Interneta vietne Bitcoin.com, analizējot 2017. gada datus noteikusi, cik no pagājušajā gadā ICO īstenojušajiem uzņēmumiem ir izpildījuši sākotnējos solījumus, bet cik – beiguši pastāvēt.
Analizējot specializētā servisa Tokendata informāciju secināts, ka 2017. gadā notikušas kopumā 902 tā dēvēto tokenu sākotnējās pārdošanas. Vēl līdzekļu vākšanas stadijā neveiksmi ir cietuši 142 projekti, bet vēl 276 ieceru īstenošana pārtraukta dažu turpmāko mēnešu laikā. Šajā kategorijā iekļauti tie projekti, kuru virzītāji izrādījušies krāpnieki – ICO izmantoti līdzekļu izkrāpšanai, kā arī projekti, kuru virzītāji pēc ICO nav snieguši nekādu informāciju par savām turpmākajām aktivitātēm.
Balstoties uz šiem datiem, Bitcoin.com secina, ka neveiksmīgi ir izrādījušies 46% pagājušajā gadā notikušo ICO, kam summāri izdevies piesaistīt 104 miljonus ASV dolāru.

Tāpat izrādījies, ka vēl 113 ICO projekti ir tuvi darbības pārtraukšanai. Pie šīs kategorijas analītiķi pieskaitījuši kompānijas, kuras pārtraukušas aktivitātes sociālajos tīklos, kā arī projektus ar nelielu atbalstītāju skaitu. Ja ņem vērā arī šos ICO, tad var uzskatīt, ka ar neveiksmi noslēgušās 59% no visām pērn īstenotajām tokenu pārdošanām. Šo projektu atbalstīšanai investori iztērējuši kopumā 233 miljonus dolāru.
Pētījumu autori visus šos ICO dēvē par „digitālo kapsētu”. „Vieni līdzekļus nav spējuši piesaistīt vispār, citi ir piesaistījuši pāris simtus tūkstošus dolāru, bet kāds savācis vairāk par desmit miljoniem. Tomēr rezultāts visos gadījumos ir viens – nav pat minimāli dzīvotspējīgu produktu, nav palaišanu alfa režīmā, nav ieguvumu sabiedrībai, ” teikts publikācijā.
Uz ICO problēmām vēl pagājušā gada rudenī norādīja arī platformas Ethereum līdzdibinātājs Vitāliks Buterins. Atbilstīgi viņa prognozēm, no visām ICO kompānijām izdzīvo ne vairāk par 10%. Tajā pašā laikā pati līdzekļu sākotnējās piesaistīšanas ar ICO starpniecību koncencija turpina attīstīties un tiek gaidīts, ka 2018. – 2019. gados parādīsies jau tokeni 2.0, tāpat arī ICO tirgus kļūs ievērojami drošāks un nobriedušāks. Tāpat jau tuvākajā laikā tiek gaidīta saprotamas ICO novērtēšanas sistēmas izveidošanās, kas ļaus investoriem atsijāt jau sākotnēji neveiksmīgus vai krāpnieciskus projektus.
Jāpiebilst, ka atbilstīgi kompānijas Ernst & Young aplēsēm, laikā no 2015. līdz 2017. gadam ar tokenu pārdošanas stapniecību kompānijas ir spējušas piesaistīt 3, 7 miljardus ASV dolāru, tomēr ap 400 miljoniem no šīs summas ir nonākuši krāpnieku rokās.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 14:52
Tieši tā.  Piekrītu par visiem 100%.   Daudzi no ICO projektiem ir tukši un bez jebkādas idejas, daļa no tiem kam bija ideja to nerealizēja, daļu vienkārši piemeklēja neveiksmes vai pietrūka pieredzes.  Tādēļ jau es uzsvaru, ka lai ko darītu ir nepieciešamas zināšanas.  
    Priecē tas ka patreiz ICO  tiek daudz stingrāk uzraudzīti, izvērtēti un jācer, ka turpmāk biržā nonāks tik tiešām dzīvotspējīgi projekti, ar labu idejas realizācijas modeli, stipru, darbīgu, zinošu, pieredzes bagātu komandu.  
    Es arī skaidri apzinos, ka kripto ekonomikas pašā izaugsmes sākumā ir gan lielākas peļņas iespējas, gan arī lielāki riski. Pamazām tas viss nostabilizēsies. Peļņas procenti samazināsies, riski minimizēsies un ar laiku tā kļūs par pierastu ikdienu daudziem no mums.
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

26/04/2018 14:54
līdzīgi kā krievu ruletē - izšaus, neizšaus
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 15:06
Nav tik traki. Es pat biju domājis, ka 2015-2017 gadu posmā krāpniekiem ticis vairāk, bet izrādās, ka mazāk par 10% ( 9.25%).  Prātīgi sastādot investīciju portfeli, kurā ir piemēram no 10-20 projekti, tad ja 2-3 izrādās neveiksmīgi, tas kopējo portfeļa ienesīgumu būtiski nemaina. Tas ir normāli.
0 0

Tēmas: 34
Ziņas: 1644

26/04/2018 15:09
sory, par tiešumu!
mans viedoklis - ja nav iegādāti aktīvi, viss pārējais ir sasapņojušos, pārmīzušu pusmūža zēnu vīterošana.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 15:11
Kas pēc Tavām domām ir aktīvi?
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

26/04/2018 15:30
Es piekrītu, ka ir brīnišķīgi ja vari investēt naudu tādos aktīvos, kā nekustamais īpašums, zeme, meži, intelektuālās vērtības.  Taču pieļauju, ka lielai daļai no mums nav tik lielu, brīvo līdzekļu lai iegādātos šādus aktīvus. Nav arī talantu lai komponētu mūziku, rakstītu literārus šedevrus,   radītu dziesmas, veidotu pieprasītas audio apmācības vai pieprasītus video blogus.  Turklāt arī daļa no minētajiem aktīviem ir pakļauti riskiem, turklāt nav iespējams pārdot stūri no mājas lai veiktu steidzamu maksājumu. Visam ir savi plusi un mīnusi.  Es esmu par investīciju dažādošanu. 
   Kripto ekonomikā  es redzu iespēju, kā pamazām veidot šo naudas plūsmu lai izrautos no vāveres skrējiena pa apli.  Tā dod iespēju sākt ar mazumiņu, nelīst kredītos un soli pa solim iegūt finansiālu neatkarību.  
  Tas protams tikai mans viedoklis, kurš nepretendē uz vienīgo pareizo! 
0 0

Tēmas: 34
Ziņas: 1644

26/04/2018 15:41
Reāli ir investēt reālās lietās.
Sapņotāji ir pabarojuši MMM-esus un Bankas Baltijas.
Lielai daļai cilvēces ir raksturīgi pašiznīcinoši gājieni.
Par labo tēlu sevi nepozicionēju, bet man būtu mazliet neērti, ja manus pseidoekonomiku slavinošus postus salasījušies indivīdi pakāstu savus resursus.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas