Ielogoties
Reklāma

Vai kādreiz spēsim panākt kaimiņus? / 280

05/04/2018 09:14 | Diskusija lasīta 23954 reizes
Brīdinājums!!!   Tautiešiem ar alerģiju pret kripto valūtām, ICO projektiem un citām ar blokķēdi saistītām tehnoloģijām ieteikums diskusijā nepiedalīties un to nelasīt.  
   Visiem pārējiem piedāvāju aprunāties, par šo tēmu, kas kļūst aiz vien populārāka. 
   Mūsu kaimiņi ar Igaunijas valdības atbalstu izstrādājuši modernu blokķēdes akselerētoru, pieņēmuši lēmumu par vietējās kriptovalūtas  Estcoin izveidi, ražo maininga aparatūras komponentes  un visādi citādi iet soli, solī ar jaunajām tehnoloģijām. 
   Manuprāt arī Latvijā ir gana gudri programmētāji, IT speciālisti un aktīvi uzņēmēji, kas varētu šo jauno kripto ekonomikas  tehnoloģiju attīstīt Latvijā.  Tas, ka kripto tehnoloģijas un blokķēdes tehnoloģijas tiks izmantotas ļoti daudzās tautsaimniecības nozarēs  ir neizbēgams fakts.  Tik kad to sapratīs mūsu gudrās galvas un sāks rīkoties?
   Kādas ir jūsu domas, kurš no mums ir "bremze"?
Atbildes (370)

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

19/04/2018 10:33
https://zen.yandex.ru/medi a/id/5aa475159d5cb3c737c2424b/shveciia-o ficialno-obiavila-o-vypuske-gosudarstven noi-kriptovaliuty-5ad813161aa80ce5760156 8a

Info krievu valodā.

http://onlinewealthnews.co m/crypto/?utm_content_id=2972307&utm _boost_id=462899&utm_targeting=coind esk.com&utm_widget_id=81252&sxid =46m7rd8p06k2

Info angļu valodā.
0 0
19/04/2018 15:38
sajūta, ka kāds te dzīvos kā mūžigais kalnietis..es domā, ka katram ir ir vismaz viens cilvēks kuram viņš ir uzticējis pieeju savam bankas kontam, ja nu kas..
citad pēčāk grūti tikt pie tas atlikušās naudas (ja ir)
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

19/04/2018 18:11
Piekrītu. Arī es saviem bērniem pastāstiju, kur var atrast visu nepieciešamo info . Jo veļu valstībā man nauda nebūs nepieciešama.
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

20/04/2018 13:46
klau, rebuss, Tu sevi šajā diskusijā esi nostādījis kā gaismas nesēju tumsoņiem, un uzskati, ka tikai slavinošais un atbalstošais komentārs ir derīgs tēmas sakarā, ka visiem ir jābūt optimistiem un pa galvu un kaklu jādodas iegādāties kriptovalūta... es Tev saku ka tā nav, ir arī citi viedokļi, tā kā mācies arī Tu samierināties, ka Tavs viedoklis nav vienīgais pareizais...
cita starpā - es neapšaubu Tavas autodidaktiskās IT zināšanas, un vēlams būtu, ka pacenstos to nedarīt manā virzienā. Pacenties iekļauties savas aktuālās tēmas ietvaros, nevis vērsies pret personālijām, kurām nav vienots viedoklis ar Tavu.
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

20/04/2018 14:22
https://skaties.lv/zinas/zi natne-un-te...as-aizsegs/

pavecs gan, bet savu aktualitāti nav zaudējis
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

20/04/2018 14:36
un galvenā frāze:

VID skaidro, ka, ..., virtuālā valūta pēc tās būtības ir uzskatāma kā prece jeb produkts, kuru var izmantot kā maiņas līdzekli, ja puses par to vienojas.

..tā pat kā gliemežvāki, vecas un jaunas auto riepas, tikai, nenoliedzami, modernāks!
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

20/04/2018 15:12
svilpis | 20.04.2018. - 13:46:14
   Kaut kā mums neizdodas tas dialogs un domu apmaiņa. Es nemitīgi lūdzu lai pārej no vispārinājumiem uz konkrētām lietām, kas tieši Tev šķiet nepieņemami, slikti, nedroši, netālredzīgi? Tad arī es varētu konkrētāk paskaidrot un izklāstīt savu redzējumu. 
   Kas attiecas uz mani, tad nekad nekam neesmu apgalvojis , ka esmu baigais zinītis vai spečuks.  Vienkārši man paveicās šo informāciju saņemt un noliegt ( gluži, kā Tu pašlaik) pirms gada. Pa šo laiku mēģinot atrast savai nepatikai pret kripto skaidrojumu esmu tajā iedziļinājies nedaudz vairāk un sapratis, ka manām bažām nebija pamata.  
    Tieši tādēļ lūdzu manu rakstīto uztvert kā dalīšanos sapratnē, pieredzē un pārliecībā.  Nevis kaut kā konkrēta reklamēšanu.  
    Es zinu daudzus lieliskus ICO projektus, kuros investēju pats un ieteiktu arī citiem, bet es  šeit par tiem pat neieminos, nereklamēju un "neuzbāžos".  Turklāt es nereizi neesmu aicinājis pirkt vai pārdot kādu no kripto valūtām.  Es nemitīgi uzsveru, ka piedāvāju interesēties, izglītoties un būt lietas kursā par šo jauno vidi, tehnoloģiju, kurai manuprāt ( un ne tikai) piedrerēs nākotne. 
   Tas, ka vēlos lai jums visiem ir informācija, kura pēc laika var izrādīties ļoti noderīga, protams nav iemesls lai manī ieklausītos un mainītu šodienas ierasto dzīves ritmu. 
   
0 0

Tēmas: 50
Ziņas: 14526

20/04/2018 15:38
konkrētā lieta jau neslēpjas biticon ražošanas tehnoloģijā, izplatīšanas vai uzglabāšanas tehnoloģijā, tas, ka IT tehnoloģijas iet uz priekšu milzu soļiem, spēj tikai izsekot, tā kā par to, manuprāt, nav vērts nemaz diskutēt, sevišķi tiem, kuri ar IT vidi saskaras tikai lietošanas līmenī.
atšķirība ir pašā produktā ko Tu uzskati kā maksāšanas līdzekli, lai gan pats izteicies, ka tas ir spekulatīvs produkts, un pelni uz tā pirkšanas pārdošanas starpībām - tieši tā pat kā biržā, tieši tā pat kā uz cietākas valūtas kursa svārstībām... tik vien, ka pats produkts ir modernāks kā vecā pasaule, un par cik nav tāda īsti finanšu instrumenta, kas to regulē, viņš darbojas pieprasījuma - piedāvājuma svārstībām. es vēlreiz uzsveru, ka es nenoliedzu šo tehnoloģiju kā tādu, taču uzskatu, ka vidusmēra cilvēkam nevajadzētu ieguldīties šādos kriptoprojektos, jo tiem, kuriem bija jānopelna, tie jau nopelnīja, tagad kārta tādiem kā Tu, var nopelnīt, un var visu pazaudēt. tas nav labdarības projekts, no kura visi nopelnīs, neviena banka garantēto atlīdzību zaudētājiem neizsniegs.
runājot par reklamēšanu - ir maigā reklāma un ir agresīvā, Tavējā ir kautkas pa vidu, Tu diezgan uzbāzīgi liec priekšā, Tavuprāt, labās lietas, taču riskus apzināti noklusē(sevišķi, ja par visu to interesējies, Tev būtu jāzin arī ēnas puses), taču nenoliedzami, tādi pastāv. nu lūk, es tad arī informēju par riskiem, lai info būtu objektīvāka.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

20/04/2018 17:29
Paldies par izsmeļošu atbildi.  Te nu es tev piekrītu, ka bez zināšanām šajā dīķī mesties būtu neprāts.  Un tieši tādēļ es uzsveru, ka neko nepēŗkot, nepārdodot,   būtu labi interesēties un censties katram pašam saprast, kas tas ir par zvēru.  Tad jau arī katrs pats lems vai turpināt pa vecam vai iemēģināt spēkus kamī jaunā un nezināmā.  Jo man būtu sāpīgi noskatīties, ka kaut kādā brīdī kāds "dos zaļo gaismu"un tad sāksies kripto histērija. Es neizslēdzu iespēju, ka pēkšņi uzradīsies ļoti daudz gribētāju iekļauties šajā nezināmajā ekonomikas daļā un tad valdīs panika.  manuprāt daudz lietderīgāk, ir sagatavoties laicīgi, jo tas tāpat neko nemaksā.  Ja izrādīsies, ka tam visam nav ilgtermiņa izaugsmes vienmēr var izdzēst profilu, neizmantot vai vienkārši ignorēt. 
    Es varu nekad nebraukt atpūsties pie okeāna, bet prast peldēt un nirt man gribētos mācēt.
0 0

Tēmas: 34
Ziņas: 1644

20/04/2018 17:38
manuprāt daudz lietderīgāk, ir sagatavoties laicīgi, jo tas tāpat neko nemaksā. (c)

Manuprāt dumji ir nelietderīgi tērēt resursus, bez skaidriem uzstādījumiem.
Kas var būt bezjēdzīgāks par krustvārdu mīklu minēšanas čempioniem un cilvēkiem - kuriem galvas ir piebāztas ar zinašanām, par kuru lietderību paši šaubās.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

20/04/2018 18:13
Termins lietderīgi ir diezgan nekonkrēts.  Viss ir atkarīgs no redzējuma un vēlmēm.  Dzīvojot tuksnesī ir itkā nelietderīgi  mācīties peldēt.  Viss ir atkarīgs no iekšējā uzstādījuma. Vēlies meklēt iemeslus lai nedarītu, nemainītu, vai meklēt iespējas lai darītu, mainītos, attīstītos. 
  Skaidri uzstādījumi jau ir diskusijas galvā. Tik  tos neviens neievēro un nelasa.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 09:30
Paldies visām zvaigznē, un pareģiem par prognozēm saistībā ar manu nākotni.  Jāpiebilst, ka man gan ir citas domas un redzējums šajā sakarā, bet varbūt es vienkārši neprotu ar zvaigznēm komunicēt. 
    Vel būtu labi precizēt ko nozīmē, ka ieceres neīstenosies.  Varbūt tas nozīmē, ka gaidītās  6000% peļņas vietā būs tikai 3000% pieaugums?  
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 09:35
.neskaužu, nenoskaužu..un arī neizskaužu, bet zvaigznes nemelo, tici man! ..nu, ak vai dubultā, kavadrātā, un visos testdraiv-variantos, ... nebūs, kam jabut!

  Kas attiecas uz zvaigžņu nemelošanu, tad pieļauju, ka tā varētu būt, bet pie noteikuma ka jābūt ļoti precīziem sākotnējo aprēķinu datiem . Piemēram atbilstoša horoskopa veidošanā ar dzimšanas datumu vien varētu būt  par maz. Ir nepieciešams zināt arī stundas, minūtes un pat sekundes.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 10:38
vidvuds | 24.04.2018. - 23:40:04

Lauzījot rokas, naktīs slikti guļot, kašķīgs un neiecietīgs uz visu apkārtējo pasauli. Un nolādot to dienu, kad ar kripto sapinies.

  Es īsti nesapratu, Tu apraksti savu patreizējo situāciju vai nākotni?
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 19:25
Paldies Vidvud, ka parādi vel kādu savu šķautni!  Tu droši vien esi ļoti īpašs!     
     Es piedāvāju neaprobežoties ar "vangošanu".   Tā, kā Tu mani nemaz nepazīsti, nereizi neesi painteresējies par manis pielietotās stratēģijas būtību,    tad pieļauju, ka Tev ir pilnīgas tiesības izteikt savas nepamatotās bažas, kritiku un kritiskās nākotnes pareģojumus. 
    Turpmāk palūgšu tomēr pievērsies uzsauktajai tēmai par kripto valūtām . Savus prātuļojumus par manu Tevis modelēto nākotni  lūdzu izplati diskusijās bez tēmas  vai arī iemācies paturēt pie sevis! 
  Paldies par sapratni!
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 20:21
Tātad pie kripto!  Tie kas laiku pa laikam ieskatās kursu grafikos būs ievērojuši kārtējos bitkoina manevrus.  Tirgus atdzīvojas, kapitalizācija pieaug, pamazām izkristalizējas ICO projektu birums un varam tos izskatīt.  
    Kā jau iepriekš esmu minējis, pamazām bet pamatīgi blokķēdes tehnoloģija ieņem savu vietu dažādos kontinentos, valstīs, valdību iestādēs, nozarēs, firmās. Šis mūsdienīgā tehnoloģija, kas palīdz risināt samilzušo drošu informācijas uzglabāšanas problēmu, uzglabātās informācijas nemainīgumu un ātru tās apmaiņu starp sistēmas lietotājiem.  
   Līdzīgi, kā dabā arī kripto pasaulē ir pietuvojies pavasaris. Pēc vairāku mēnešu garās ziemas guļas viss ir sazaļojis. Vadošo monētu cenas aug, ICO projekti attīstās, investori apmierināti smaida un vasara var sākties.  Protams nedrīkst aizmirst, ka izaugsme ir cikliska un neiztiksim arī bez cenu korekcijām.
    Sveicu visus, kas bauda sava darba vai lēmumu augļus!
0 0
25/04/2018 20:59
..CITĀTS
Bitcoin ir viens no vissvarīgākajiem izgudrojumiem visā cilvēces vēsturē. Pirmo reizi ikviens var ērti un bez ierobežojumiem sūtīt vai saņemt jebkādu naudas summu ar jebkuru citu, jebkurā vietā uz planētas. Tā ir labākas, daudz brīvākas pasaules sākums.
- Roger Ver izpilddirektors Bitcoin.com
.!?
Tajā pat laikā Roger Ver ..monētai ir arī melnā pusīte!😕
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 2043

25/04/2018 21:06
Piekrītu!
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas