Lai profiem nebūtu darba pārslodzes, pastāv eiropas savienības regulas, kuras nosaka, cik ilgi vadītājs drīkst atrasties pie stūres, cik jāatpūšas, ievērojot šos likumus, nekāda pārslodze nevar būt.Jā visā eiropā tas tiek stingri ievērots, bet stipri šaubos vai arī pie mums.Kā viens profi teica, ja es tā strādāšu neko nenopelnīšu.Jau tā kapeikas maksā.Te ir viens no punktiem kas attiecas uz profiem.Par amatieriem, daudzi šeit pareizi saka, nav pieredzes, nemāk paredzēt situāciju.Jaudīga mašīna ir, bet sajēgas nekādas.Tā jau nav, ka autoskolās nepasniedz satiksmes drošību, bet tā ir teorija nevis prakse.Dotajā brīdī CSDD sāk domāt, ka vajadzētu ieviest jaunajiem vadītājiem arī obligātu apmācību drošas braukšanas skolā.Bet smiekli nāk par tām stundiņām ko kursantiņam vajadzēs tur atrasties.Arī tagadējās jaunatnes attieksme, nekas neinteresē.Pēc iespējas ātrāk, pēc iespējas lētāk.Un kā paši saprotat, lēti nevar būt labi.Satiksmes noteikumus zina tikai tik daudz lai varētu nolikt eksāmenu, par braukšanu nemaz nerunājot, pārāk dārgi.Nekādi nesaprot, ka transporta līdzeklis ir paaugstinātas bīstamības priekšmets un ja ir dota atļauja ar šo priekšmetu rīkoties, tad to vajag arī mācēt darīt.Diemžēl arī CSDD šajā jomā strādā diezgan nepareizā virzienā, bet tā jau ir cita tēma.
0
0