Pat tad ja cilvēks ir īstajā vietā viņa resursi ir tieši tik cik ir un pēc aptuveni 10 tūkstošā klienta, kurš jāapkalpo pāris sekunžu laikā ,jebkurš paliks kaut kas līdzīgs robotam, lai cik ļoti mīlētu savu dabu. Piedodiet, bet visiem emociju nepietiek.Ja gribat pārbaudīt, pamēģiniet paši
Turklāt meitenes Drogās - jā, reizēm nogurušas, jā, vienaldzīgas uz vakara pusi, bet nekad nav nelaipnas... Nu man vismaz nav gadījīes.
Drīzāk man pustukšā Azur Rimi lielveikalā pārsteidza 1 kasiere, kurai es biju tikai 1 no 3 apmeklētājiem rindā un pasniedzot naudu, kurā liels lērums gan bija melnās monētas, viņa man pašai lika tās skaitīt un nosaukt summu, jo viņai sīknaudu skaitīt neesot pienākums- tā arī pateica
Tas bija ne pat aizvainojoši, cik pārsteidzoši
Un vēl- ir atšķirība starp mazo bodīšu pārdevējiem, kuriem labi ja 10 -20 pērkoši klienti dienā, tāpēc sanāk vairāk laika veltīt uzmanību pircējam, un mārketiem, kur tie paši 10-20 jāapkalpo 5 minūtēs.Gan te, gan ārzemēs.Nedomāju, ka paši būtu pārlaimīgi atrazdamies rindā, kurā to pašu Drogu vai Rimi veikalu kasieres sāktu ar katru `miļi aprunāties par skaistu laiku vai sadzīvi