Ielogoties
Reklāma

Bērns ir mans turpinājums... / 200

24/03/2009 10:21 | Diskusija lasīta 19362 reizes
(citazuze piedos)
bet kādu mantojumu mēs viņiem atstāsim?
Atbildes (399)
1...8910 11121314...20
24/03/2009 22:14
Ole, ejam gulēt, citādi nebūs labi...    
0 0
24/03/2009 22:19
   toč, ejam   
0 0
24/03/2009 22:21
guļavas... bet kas guļ, tas negrēko...
0 0
24/03/2009 22:26
..oli,... hi,nav man taas mantas tik daudz,lai kaads manu naavi gaidiitu... bet,ja atklaati,liidz sirmam vecumam nodziivot negribeetos...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

24/03/2009 22:41
jacexs ... bet kas guļ, tas negrēko.

kušē guļ vai dormē guļ - nav 1-alga!   
0 0
24/03/2009 22:53
<CZ> 19:15... niknā daļa ir precīza!!
Ir, diemžēl ir šādi vecāki , un tas noved pie bērna dzīves iznīcināšanas      
0 0
25/03/2009 07:47
24.03.2009. - 22:13:10
sīpol. puikas pieaug un reizēm iespļauj acī. nu to ir jāmāk norīt, jo pēc tam viss nokārtojas
___________________________________________________________________________


pieturos pie pārliecības, ka jebkurš cilvis saniedzot pilngadību ir pastāvīga persona, tāpēc ne senčiem pret bērniem, ne otrādi, nav morālā atbildība par to, ko kurš dara un domā... manās acīs iespļauts vēl līdz šim nav, domāju, ka nekad arī nebūs, bet mani pieaugušie puiki zin labi - es ar viņiem neauklēšos, žēlabas pat neklausīšos un viss viņu pašu rokās - galu galā vīriešiem ir kaut kāda atbildības funkcija šai pasaulē :)
0 0

Tēmas: 43
Ziņas: 9074

25/03/2009 10:03
"bet mani pieaugušie puiki zin labi - es ar viņiem neauklēšos, žēlabas pat neklausīšos un viss viņu pašu rokās"(c) ... katru gadu ap 8.martu prātoju - nez vai sieviete ir cilvēks? Tagad kasu pakausi, jo uzradies līdzīgs jautājums - nez vai siipols ir tikai vīrietis vai arī cilvēks?
   
0 0
25/03/2009 11:05
piektdieni - ko tu ar to vēlējies pateikt ? ka man jābūt mīkstam un izmantošanai domātam cilvītim ? ka vīriešiem ir jābūt kontrolējamām lupatām ? ja gribi tāds būt - lūdzu - daudzu sieviiešu sapnis - kontrolējams lupatvecis :)
0 0
25/03/2009 11:10
viss nau, kā izskatās...    
0 0
25/03/2009 11:43
Siipol< Man Tevis "žēl". Ar tādu cinismu pret paša bērniem...
0 0
25/03/2009 12:33
..nav tik ciniski kaa izklausaas... mammiite izaukleejusi 7superiigus beernus arii meedza teikt-savus aukleesiet pashi,esmu izaukleejusies,... tas neizklausiijaas nemaz ciniski,bet... lika saprast,ka esiet pieaugushi,jaadomaa par savas dziives veidoshanu pashiem... un taa ir lielaakaa mantiiba,ko esmu mantojusi no vecaakiem-braalji un maasas       
0 0
25/03/2009 12:41
Man jau liekas, ka doma bija, vai mēs esam paši tik cēli un veiksmīgi, ka bērniem būtu mūsu veikumu vērts turpināt. Vai mūsus mantojums ir tik vērtīgs. Es te nedomāju tikai materiālajā nozīmē.
Bat arī materiālajā, jā. Reizēm, savu raušanas kāri dzirdu ataisnojam - bet es tik dēļ bērniem. Bērniem, protams ērtāk, kad vecāki skolas naudu samaksā, nav jāpūlas budžeta grupās tikt un par stipendijām cīnīties. Bet vai tā ir labāk? Pieradīs pie visa gatava.    
0 0
25/03/2009 12:42
Es arī neko cinisku nesaskatu -siipols- komentārā. Vien ar piebildi, ka dēlu pusaudža gados tēvs ir ielicis riktīgu pamatu, lai būdami pilngadīgi viņi būtu emocionāli stabili un potenciāli spējīgi finansiāli sevi nodrošināt!


   
0 0
25/03/2009 12:53
Piekrītu Klasikai. Un piekrītu Sīpolam. Sasniedzot noteiktu vecumu, noteiktu attīstības pakāpi, jaunā paaudze kļūst patstāvīga. Un, ja kādam tā īsti to negribas, jo vieglāk uz šaru veģetēt, vajag viņu tā mīļi, bet noteikti pastumt vajadzīgā virzienā. Jo personībai jābūt arī reāli un praktiski, ne tikai lozungos un postulātos. Daba jau šad un tad ir tāda bik ciniska un bik nežēlīga. Un mēs taču dabas daļa Bet esot pārlieku jūtelīgiem un pārprasti aizgādnieciskiem, vienam otram nākas savas atvases vēl i pensijas gados uzturēt. Un tad nu vaimanas. Un tad nu gaušanās. Un tad žēlojiet visi. Un tad līdzi jūtiet visi...
Par ko?
0 0
25/03/2009 12:57
nu tad pie kā paliekat - ir "mans" vai nav "mans"? nesaprotu. te "mans", te atkla stumj prom un aizcērt durvis? kaut kā tā tēma šūpojas uz visām pusēm.
0 0
25/03/2009 13:00
..te taapat kaa tajaa dziesmaa... viss nekad nav viss... taa arii <mans>nekad nebuus tikai <mans>,ja runa iet par dziivu buutni..   .
0 0

Tēmas: 43
Ziņas: 9074

25/03/2009 13:02
... vai nu akurāt tas bija ciniski, nezinu   
Bet paanalizējot, galīgi un nepavisam nepatīk:
*"es ar viņiem neauklēšos" - tad kā? līdz šim, līdz pieaugšanai (un kur tieši tā robeža?) noauklējies gluži līks?
*"žēlabās pat neklausīšos" - kur tad līdz šim biji, ka "ieaudzināji" modi žēloties? Tātad zini, ka nāks žēloties? citu neko viņiem no tevis nevajag? vienkārši aprunāties kā vīriem?
Un nākamais komentārs... (11:05:34) Skumji, ja līdz šim esi tik ļoti izmantots un kontrolēts, ka nu TĀ baidies
   
0 0
25/03/2009 13:05
Mani vecāki mūs - bērnus ļoti mīlēja un deva cik nu vien bij tās iespējas. Arī manam vīram vecāki vēl tagad mūsu lielos bērnus cik vien var ""stutē", lai viņi varētu pabeigt augskolu... Tas jau laikam kā kura ģimenēs pieņemts un kādas katrai dzimtai ir tās pamatvērtības. Mani vecāki traģiski gāja bojā man vēl mazai esot, bet vīra vecāki man un maniem bērniem vienmēr ir palīdzējuši. Un mani bērni brauc pie viņiem ciemos, sazvanās. Jo ne jau nauda ir dzīvē galvenais, vai ne... Ko sēsi - to pļausi.
0 0
25/03/2009 13:07
... man skiet ,ka labakais ,kas ar mani mana dzīve ir noticis ir mani bērni... viņos redzu pati sevi ... ka spogulī... ar drastisku audzinašanu neesmu nodarbojusies... vienkarsi esmu tos mīlējusi... un piekritu siipolam, ka aukleties ar pieaugusiem berniem ir smieklīgi... tacu neatkarīgi no taa... ko vini dara... es vinus šā kā tā mīlēšu vairāk par visu...
0 0
1...8910 11121314...20
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas