Ielogoties
Reklāma

Netieku gudra - vai кто платит, тот и девочку танцует? / 60

02/07/2017 17:18 | Diskusija lasīta 8345 reizes
Iz dēla 12.klases izlaiduma - vai absolventiem nav tiesību izteikt viedokli, jo par visu maksā vecāki? Nepiekrītu un netieku gudra, vai un kā to saprast.
Atbildes (99)
123 45

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 19:28
gaarsa112, nezinu, ko domā piespiestie bērni.

iveta68, jā, šī līdzīga arī man ienāca prātā, jo sevišķi izlaidumā.
0 0
02/07/2017 19:31
bet varbūt bērni nemaz tik piespiesti nejūtas... viņiem izlaidums pirmo reizi, daudz no tā-kā tam jābūt, ko kurš sveic-nemaz nezina..nu, kurš ta pateiks priekšā, kas darāms, ja ne vecāki...
... man tomēr neatstāj sajūta, ka tas stāsts tomēr pamatos skan citādi...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8546

02/07/2017 19:33
Gribētu ko teikt, bet tomēr neko nesaprotu:) Caur puķēm un tā. A ko vairs runāt, ja viss cauri? Vai tomēr nē?
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 19:37
gaarsa112, lūdzu, atvaino, man iestājies slinkums kopēt savus tekstus, nevienu brīdi neesmu minējusi, kā jutās bērni.

Taču liels ir mans pārsteigums, ka tikai viens cilvēks no visiem atbildējušiem ir sapratis manu domu.
Laikam par sarežģītu izsakos
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24061

02/07/2017 19:40
Patiesībā nekas konkrēts jau nav pateikts. Uz puspatiesībām tekt - jā jā tā ir, arī ir muļķīgi.
0 0
02/07/2017 19:40
bet es tev to jautāju tagad... nu, atvaino, tupajai gārsai, ja atbilde bij jāmeklē kur citur, tik, šķiet, ka to uzdevu pirmo reizi... un tagad...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8546

02/07/2017 19:41
Ai nu viktorīna:)
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 19:57
gasrsa112, copy->paste no 1.lpp.
"Konkrētībai: Absolventiem pēkšņi (pusotru dienu pirms izlaiduma) uzkrita dažu citu klasesbiedru izdomāts uzdevums izveidot ko personisku klases audzinātājai, daži vecāki to uztvēra kā obligātu pasākumu un no saviem bērniem panāca to dažādām metodēm.

Nestrīdos par skolotāju algu, un esmu samaksājusi visu prasīto summu, tomēr gan Žetonvakara, gan izlaiduma dāvanu karšu summas manai mutei lika atplēsties pārsteigumā 😳"

Taču tik un tā uz tematā uzdoto jautājumu saņēmu vien dažas atbildes. 50x50, tātad katrs paliek pie savām domām.
Vēlreiz paldies par viedokļiem
0 0
02/07/2017 19:58
... saucās- uzmini nu... )
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 20:00
Saprotu, ka tauta ir noilgojusies pēc stāstiem, ko apspriest, manā ziņā ir šo nepadarīt konkrētāku, lai neizraisītu tenkošanu.
Kas mani pazīst, tāpat daudz ko jau ir sapratuši.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24061

02/07/2017 20:10
Nu jāsaka tā, var nepiedalīties, tad mieles nebūs.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 20:19
lare, nudien smieklīgi
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 13818

02/07/2017 20:21
kā tas ir - nepiedalīties? bērnam neiet uz izlaiduma pasākumu????
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6738

02/07/2017 20:24
Tik maļ savu maļamo...  
Ja Tu akceptē, ja Tu piedalies tajā kolektē, tātad Tu esi līdztiesīga lemt- ko un kā darīs. Kurš vainīgs, ka nerunāji tur, bet sūdzies te?
Man zināmajās skolās, man zināmajās reizēs man zināmie bērni paši bija tik atraktīvi, tik izdomas bagāti, ka nevienam māmuķim līdzi netikt. Māmuķi un tētuki normas robežās pafinansēja un viss. Te izskatās, ka nebija padomāts un laikus saorganizēts nekas. Tāpēc pēdējā brīdī kāds lāpījās kā prata. Lai nebūtu kauns. Kad vairumam vienalga. Par ko tas cepiens?
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 20:35
Hmm, vairumā gadījumu pirms komentēšanas internetā izlasa vien pieteikto tematu, bet ne tekstu. Šeit ir otrādi, pie kam vairums komentētāju uzskata, ka es cepos par uzdevumu. 😳

Speciāli versijai - es nekomentēšu, kas bija vai nebija izdarīts. Pasākums bija kolosāls. Un es izteicu savu viedokli, kad varēju ko ietekmēt, tādēļ šeit es uzdevu citu jautājumu.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 795

02/07/2017 20:35
Ja tā pa soļiem uzskaita, tad
1)-jā, kas maksā, tas ir tiesīgs kaut ko uztādīt- lūgumus, pieprasījumus, u.t.t- skatoties - pēc paša saprašanas vai vajag tā un tiesi tā.
2)-- kas tad īsti to ideju par papildus kaut ko audzinātajai pasvieda ēterā- jauniesi, vai vecāki-- ja jaunieši, tad pašiem arī vajadzeja tikt galā, nav tur ko vecākiem kramēties pa visu, ja aktīvie vecaki- un nav bijis kaut kas - piespiedu kārtā- nu tad lai tie aktīvie vecāki arī tiek gala ar uzdevumu, pārējiem tā nav obligāta štelle.
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 30

02/07/2017 20:40
babulis,
1) ļoti negribīgi, bet piekrītu Tev. Labprāt gan redzu arī maksājumos nepiedalošos pušu iesaistīšanos, lai tas nav 100% uzspiests.
2) ideju ģenerēja jaunieši. Pilnīgi žēl, ka man tobrīd, iebilstot pēkšņumam un obligātumam, neienāca prāta pateikt, lai uzstājīgie vecāki taisa paši
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 795

02/07/2017 20:50
Redzi- šis moments- kas maksā, tas pasūta mūziku( un visu pārējo)- ir sens ka pasaule, un ar to ir jārēķinās, ka situācijā, kad viens kaut ko apmaksā, otra finansiālais pienesums ir -zero, pirmais ir -- devējs un tā ir spēle- es esmu stiprāks par to otru, un nosaku speles noteikumus.. ļoti reti, kad maksātājs ir spējīgs - neiesaistīties šādās varas spelītēs, un Tavā aprakstītajā situācijā- iespēja ir vel mazaka, jo ir iesaistīti n- tie cilvēki. Otrais- ja ideju ģenerēja jaunie censoņi- tad vecāki varēji abstrahēties un pateikt- okay- ideja ir pa smuko, tagad tieciet galā paši-- jaunieši..( un ja kāds no vecākiem stāv un krīt, ka vajag- abet tak - karogs rokās, bungas kaklā- un uz priekšu) Un te jau nav ko vairs pēc kaujas pūst un elst- ja nesanāca tā to situaciju risināt, tad var vainot vienīgi paši savu nevēlēšanos konfliktēt, nevarēšanu pastāvēt par savu viedokli. Atvaino, ja skarbi.
0 0

Tēmas: 24
Ziņas: 6738

02/07/2017 21:00
Ja pasākums bija kolosāls, pēc tam ņaudēt ir manuprāt nekorekti.
0 0
02/07/2017 21:01
tie kas pazīst zin par ko runa..
pārējie neziņā izsaka minējumus kā būtu, ja nebūtu
0 0
123 45
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas