Ielogoties
Reklāma

viss par pašvaldību vēlēšanām / 520

30/05/2017 19:48 | Diskusija lasīta 41942 reizes
laikam saprotu, kāpēc šeit tāds klusums - visi gatavojas pašvaldību vēlēšanām: pēta sarakstus,  analizē programmas, studē kandidātu biogrāfijas, fotogrāfijas un sonogrāfijas, saskaņo balsojumu ar ģimenes locekļiem, kolēģiem vai gudriem cilvēkiem.
Tomēr lūgums uz brīdi atrauties no šīm neapšaubāmi svarīgajām nodarbēm  un apgaismot arī citus - par ko jābalso?

(atgādinu - lamāties nav ļauts)
Atbildes (661)
1...242526 27282930...34

Tēmas: 0
Ziņas: 22640

04/06/2017 23:13
leduszieds7 | 04.06.2017. - 20:35:57

Klau, tas viss ir ļoti plaši izklāstīts. Paldies par viedokli:)
Es runāju par to pašu vienkāršo bērnu pabalstu pēc dzimšanas. Tādu saņēmu arī es, pagājušajā gadsimtā. Bija patīkami. Un to maksāja visām jaunajām māmiņām.
Mana replika bija par to, ka tādēļ vien ka Rīgas valdnieks sacēla ažiotāžu ap pārdeklarēšanos un stāstīja šausmu stāstus, kas notiks ar tiem, kuri dzīvo Rīgā, bet dara no nelegāli... Tāpēc visi steidza izdeklarēties no savām dzīves vietām un piedeklarēties Rīgā. Un tikai šī iemesla dēļ palika bez pabalsta:)
Un tie skaļie saukļi - "Amorāli, reāli amorāli!"... izklausās ļoti ... uzbudinoši :)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18564

04/06/2017 23:14
Pilnībā piekrītu LZ7, mūsdienās bērni pa lielam ir biznesa plāns. Ne visiem, protams, bet nu ļoti lielai daļai gan.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 22640

04/06/2017 23:16
anksa-n | 04.06.2017. - 21:54:46

es sapratu, ka par tiem pabalstiem kaut kas sakarā ar laicigu dokumentu nenokārtošanu.. (c)

Tu saprati nepareizi.
Bet, sīkāk nekomentēšu, jo - kāda starpība

Friin, es Tev pilnībā piekrītu.
Bet, šoreiz tas ir ētikas jautājums. Cik ļoti negausīgs ir varasvīrs.
Un cik ļoti viņā ir samīlējušies tantuki, ka gluži vai glorificē onku.
Un visiem pensionāriem jau ir aizmirsušās garās rindas un panika, kad tika izsludinātas rīdzinieku kartes. Tas pārejas laiks gan tika pagarināts. Bet asinsspiediens daudziem tajā laikā sacēlās .
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 24061

04/06/2017 23:17
Murgs. Šito biju palaidusi garām.
0 0
05/06/2017 08:14
Nu..un kas liedza piedeklarēties..tad izdeklarēties, un Rīdzinieka karte tik un tā kabatā...  
Arī, protams, amorāli... bet daudzi tā izdarija..
0 0
05/06/2017 08:24
Oi, man gan nu nemaz nav žēl, ka mana samaksātā nodokļu nauda aiziet bērnu ( un arī invalīdu) pabalstiem :)))
Man žēl, ka nodokļu nauda aiziet arī dažu apšaubāmu organizaciju piketiem, kuros te viena ir aktīva dalībniece... :(
0 0
05/06/2017 09:31
sangria... nejauc visu vienā katlā!
Par invalīdiem te vispār nav bijusi saruna, un ja būtu... es visus savus nodokļus esmu gatava šo cilvēku vajadzībām dot, un jo vairāk, jo labāk!
Saruna par manuprāt šķērsām veidoto  demogrāfijas celšanas programmu, -nu nav visai ok  veidot paaudzi, kurai ir jauns biznesa  veids-"bērnu bizness".
Un es tiešām  labāk savus nodokļus maksātu  pensionāriem, ārstu algām, medicīnai, -nevis uzturētu strādāt negribošas "māmiņas", izmaksājot tā saucamās māmiņu algas... gadiem... pēc viena bērna nākošais... kaut iepriekšējie jau atņemti..par kuriem atkal rūpējas jau sabiedri’ba..
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 18301

05/06/2017 09:44
Nu, jā, bet ja jau mēs negribam dot bērniem, kas ne savas vainas dēļ ir nonākuši dažādās ne tajās labākajās situācijās, tad varbūt sākam invalīdus arī vētīt.Ja pats savas vainas dēļ, tad nekādu pabalstu, pensiju, ja uz robežas, tad kādu drusku var atmest.ja bērns invalīds, bet ir bijis zināms ka tāda iespēja pastāv, tad naudu ne kapeikas, lai paši domā, ja nevar izdomāt, tad lai dzīvo kā var... kārtībai būs būt... Baisi.Nezinu.man nav žēl ne bērniem, ne invalīdiem, lai arī ne vienmer ir saprotami un pieņemami, ne kādiem citiem bēdu brāļiem, jo nedod dievs, piepeši no dikti taisnā un pareizā, kādu apstākļu dēļ, nonākt otrā pusē.Un redzot dažādas dzīves, ir secinājums, ka reizēm tas notiek tik strauji, ka vienā brīdī iz grjazi v kņazi, bet vēl pēc kāda- iz kņjazi v grjazi.Un mierīgā, stabilā dzīve vienkārši izbeidzās.
0 0
05/06/2017 09:49
vai tad par piketiem dod naudu kur kad uz cikos jābūt..
baccccccc..bet lietus līst
0 0
05/06/2017 09:57
..pag..pag..mēs te tēlojam, ka nesaprotam par ko runāju, vai???!
Nevis bērniem žēl(kuri ne pie kā nav vainojami), bet gan uzskatu, nepareiza, galīgi garām visa šī valsts politika!!!
Nav jārada paaudze, kura bērnu dzemdēšanu pārvērš par biznesu!
Kas... es tik nesaprotami izsakos vai???
Un nevajag jaukt iekšā invalīdus!!!!
Kā vispār var kaut ko tādu salīdzināt un mest vienā katlā!?
0 0
05/06/2017 10:01
vēl par tām partijām, ja latvieši turpinās uz katrām vēlešanām cept jaunas un "jaunas" partijas..

manas balss tur vairs nebūs..par nacionaļiem nekad neesmu balsojusi par ZZS arī ne un to nedarīšu..
KAS atliek???tāds jautājums.
0 0
05/06/2017 10:06
Pēc vēlēšanām... pat vēl knapi iecirkņi bij aizvērušies, kā Bordans  paziņoja apmēram tādu textu"Noliekam tagad  programmas un solijumus malā"...
Jo majo????  
Tad kā... tie solijumi tātad darbojas tikai līdz 22.00(līdz iecirkņu slēgšanai?)
Nu..tas bija jau pirmais spļāviens..
Pat vakar pēcvēlēšanu debatēs to jau piefiksēja..
Te nu bij...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8546

05/06/2017 11:14
Par bērniem piekrītu LZ. Jā, jā es arī kādreiz saņēmu 4.25 Ls mēnesī. Priekš kam, kādiem nolūkiem, ko var pasākt ar šādu summu? Bērns ir vecāku atbildība, ne valsts. Kādēļ valstij jādotē šis pasākums, kāpēc māmuķiem jāpiketē, ka vēl par maz...
0 0
05/06/2017 11:19
"Apmēram tāds teksts" un vēl no konteksta izrauts... Tas nav nopietni.
Bet par bērniem... joprojām domāju, ka justos labāk, ja uz ielām vai tunelī neviens neubagotu... lai vai kam un kā...
Un, tiešām, varbūt valstij nelikties zinis arī par jaunības trakumā nezināmā ūdenskrātuvē uz galvas ielekušajiem vai braukušiem ar auto vai močiem nejēgā?
Neredzu neko sliktu valsts politikā par pabalstiem. Anglijā, Īrijā... daudz kur citur ir daudz lielāki pabalsti. Ir, patiesi, daudz citu pasākumu, kur nauda aiziet pa skursteni...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8546

05/06/2017 11:24
Rit, no vienas puses pabalsts, protams, nav slikti. Bet, ja tas kļūst par vienīgo iztikas avotu, turklāt paģēr, lai būtu lielāki un lielāki.
0 0
05/06/2017 11:35
tedra, tādu gadījumu tomēr uz visu valsti nav TIK daudz. Galu galā man noteikti nav žēl, ja tā nauda nonāk pie cilvēkiem. Un kurš būs tas Dievs zemes virsū, kurš pateiks, ka tu, tu vai tu dzemdē dēļ naudas.
Kā teica Bils Geits- "Dzīve ir netaisnīga. Samierinies.":)
0 0
05/06/2017 11:41
es ar domāju, ka nevajag būt tik "taisniem"..un ka zināms jo lielāka pirms tam alga, jo lielāka māmiņalga..
jādzemde tā ka būtu jaunibā, bet kur tad tādu lielu algu jauns cilvēks var tulīt nopelnit..
apburtais loks.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 18564

05/06/2017 12:49
Dzīve ir dzīve, un neviens neesam pasargāti, tāpēc cilvēkiem ar īpašām vajadzībām nodokļu nav žēl. Bet par bērniem gan piekrītu, tie ir pašu vecāku atbildība un izvēle, un nekādā gadījumā nav ne biznesa plāns, ne peļņas avots. Cita lieta, ja vajag bērnu veselībai, kur tiešām grozās pamatīgas summas. Tad noziedoju cik nu varu atļauties.
0 0
05/06/2017 12:50
rit | 05.06.2017. - 11:19:57undefined

"Apmēram tāds teksts" un vēl no konteksta izrauts... Tas nav nopietni.


Rit, tas ir nopietni, un nav no konteksta izrauts.
Pati personīgi dzirdēju(un noteikti daudzi jo daudzi dzirdēja), gan texta oriģināju, vēlēšanu nakts intervijā, kad Bordans apgalvoja, ka tauta ne par kādām vēlēšanu programmām nav balsojusi, bet gan balsojusi par personālijām, un tāpēc droši varam programmas un solijumus tagad nolikt malā.!
ŠO, protams, nofiksēja visi, kas dzirdēja.
Tāpēc vakar, pēcvēlēšanu raidijumā, kas bija laikam 19.00..LTV1, šis jautājums jau tika pacelts no žurnālista puses.
Tā ka..nav nekādi murgi, tāds texts bija.
0 0
05/06/2017 13:04
Vismaz viens godīgi pateica, kas notiks tālāk. Par to jau ir japriecājās
0 0
1...242526 27282930...34
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas