inkognitoo... es jau Tev piekŗitu, bet tikai mūsu eiropiešu prāts ir kaut cik savādāks... mēs savā prātā uzkrājam zinības, kā patstāvīgas vērtība un tam kam tās ir vairāk skaitliski uzkrājis, tas liekas gudrāks, jo ir radijis sev ilūziju, kā varēs no sava prāta kā šūplādes viklt arā zinības un atrisināt visas problēmas tikai balstoties uz šīm zinībām... austrumnieki zinības izdzīvo, viņi nezina teorijas un pierādijumus... viņu sirds zin... un ar to pat senatnē atšķīrās eiropiešu mācību sistēma, kurā cilvēks sēž mācību iestādē un uzkrāj zinības, bet austrumnieks seko vienām skolotājām un ar to kopā izdzīvo šīs zinības... Kāpēc es tik gari varbūt skaidroju..? Tāpēc, ka es uzskatu eiropietis nevar un pat nedrīkst pārņemt sevī šo austrumniecisko mācību, jo viņš nav tam garīgi gatavs un vīņs nemāk zinības izdzīvot... Līdz ar ko var rasties eiropietī diskomforta sajūta... Varbūt uzskatāmākes mēģināšu izskaidrot ar piemēru no savas dzīves, kā es to saprotu... Esmu dzimis ateistu ģimenē... saskaroties ar bībeli mani pārņēma izbrins, cik daudz skaistas lietas, bet es nekādi nevarēju sevī saprast, kāpēc es zinot Bībeles gudrības un barstot frāzes, ka pat ticīgie brīnijās par manām zināšānām - es nejutos, kā dievbijīgs un laimīgs cilvēks, tur pretī patiesi ticīgais bez zināšānām jutās laimīgs... Kāpēc starp mums bija tāda atšķirība... viens un tas pats zinību avots... ? Lūk man tad arī liekas mums bija pavisam dažāds domāšanas veids... man matemātiska pieeja, ja var tā teikt... patiesi ticīgajam, pēc būtības... kur viņš ne tikai tic bet ir pārliecināts savās zinībās kā mēs zinātniskajās metodēs...
0
0