Ielogoties
Reklāma

Vai gimene ir pamats... / 100

11/02/2012 09:14 | Diskusija lasīta 6186 reizes
Vai nav ta, ka gimene pedejaa laikaa vairs nav pamats cilveeku attieciibaas... daudzie grib tikai briivas attieciibas... Lutdzu, ko domaajiet?
Atbildes (121)
1...345 67
11/02/2012 16:50
..sauliite jau ar katru dienu nespiid...
0 0

Tēmas: 80
Ziņas: 12978

11/02/2012 16:52
laikam tad vajag vairākas sulītes...
0 0
11/02/2012 16:53
Versij, ja te gribu vērsties tieši pie Tevis, tad saucu vārdā. Jā, frāzes autore biji Tu, bet šoreiz svarīgas bija tas frāzes saturs, kā -- arī! -- uz to var paskatīties no tēmas viedokļa kopumā, nevis atsevi;šķi no Tavas nostājas... un nu jau arī atkārtotā vēlmes/vilkmes un divkašķi, kas te pārējiem nesaistošs un šoreiz -- arī man ne.

Kas attiecināms uz Alanas tēmu, normāli, ja katras ģimenes veiksmes un neveiksmes atkarīgas no 3 ģimenēm, -- tām divām, kur katrs uzaudzis kā nākamais laulātais/pusīte, un trešā, ko veido attiecīgie abi, bet turpina iepriekšminētās divas: nevienkārša kopsakarību virkne ar loterijas elementiem.
0 0
11/02/2012 17:00
..es gan panjemtu tikai labaako(peec saviem ieskatiem) no ieprieksmineetajaam divaam...
turpinaat slikto, panjemt nederiigo-tas nav praatiigi...
0 0

Tēmas: 80
Ziņas: 12978

11/02/2012 17:07
ir jābūt maiņas variantam...
0 0
11/02/2012 17:09
..ne mainjas-rezerves...
0 0
11/02/2012 17:15
Šim nu gan nepiekrītu. Varbūt, ka var arī tā. Un varbūt, ka kāds dzīvo arī tā. Bet man tādi rezerves varianmti vienmēr nodevīgi šķituši. Gan attiecībā uz sevi, gan pati nekad neesm rezerves taisījusi. Cilvēks jau nav putraimu vai cukura paka pieliekamajā. Un prasme darīt visus darbus vienlaikus ar ne katreiz attaisnojas. Man simpātisks un pieņemams variants, kad maksimāli un ar pilnu atdevi izdzīvo esošās attiecības.
0 0
11/02/2012 17:22
..es vairaak par jumtu virs galvas, ne par viirieti(sievieti) kaa rezerves variantu... .
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

11/02/2012 17:41
Man patīk domāt un dzīvot ar domu, ka tomēr ir ģimene pamats attiecībās. Stabilitāte.
Jā, tas ir pamanāms, ka ģimene tiek noniecināta, jo labpatīk būt pašam par sevi, it kā brīvam. Iemesli, es domāju, dažādi.
Slinkums iedziļināties.
Bet, arī pamanu, ka daudz vairāk ir tjapļapistu un ganjauistu, nekas netiek darīts nopietni, tik pa roku galam uz bui dui. Arī "ģimene" tā tiek veidota.
0 0
11/02/2012 17:42
es piekrītu Eziitim, ka ģimene ir attiecības, kuras jākopj, Tā ir divu cilvēku cieņas izpausme vienam pret otru, atbalstam smagajā brīdī, paļaušanās uz otru cilvēks, kuram spēj uzticēt visu, nekautrējoties, jo zini, ka šis otrs Tevi atbalstīs, pieņems tādu kāds esi ar visām kļūdām, nepilnībām, jo ne jau visai pasaulei spēsi izkliegt( un vai to vajag, paliksi tikai apsmiešanas objekts) to kas sāp, kas priecē, kas rada nepilnvērtības sajūtas.Tāpēc ir vieglāk būt vieglas dzīves meklējumos, kas parasti izpaužas attiecībās bez saistībām, tikai ļoti žēl, ka daudzi vīrieši meklē šādas attiecības, nespēj uzņemties atbildību! Varbūt esmu skarba savās domās, varbūt ir arī labi, jauki vīrieši, bet kaut kā esmu satikusi tikai tādus, kuri sāpina, meklē izklaides, krāpjas.( bez komentāriem)
0 0
11/02/2012 17:55
Tas būtu jādara abām pusēm, bet lielākoties viena puse negrib vai nevar. Ar to viss beidzas tai kopšanā...
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 2463

11/02/2012 18:38
Kad pārstāj sevi uzskatīt par upuri un izravē aizvainojumus, tad ir labi, tad ir kārtība, tad ir atbalsts, saskaņa starp vismaz 3 paaudzēm, tad ir iekšējā brīvība, kas izdzēš visādus dumus pieņēmumus "es esmu (man ir) parādā" ...
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 4565

11/02/2012 18:42
Aizvainojumus var izravēt, ja tie periodiski neatkārtojas, ne? Es nezinu kā var iemācīties tos ignorēt vai pieņemt kā pašsaprotamus, ja tas ir cilvēks no ģimenes.
0 0
11/02/2012 19:42
Ģimene tomēr vairāk ir sociāls kā sexuāls veidojums.
Un sociālā veidojumā ir tāpat kā cituviet svarīgi saprast, ka nevienam nav neviens neko parādā, un ģimeni kopā satur pagātnes pozitīvais un zināma diplomātija tābrīža situācijās.
Visbīstamākā dzīvē ir tieksme izmainīt dzīves partneri - nekad tas nav sanācis. Var būt kaut kādi taktiski kompromisi, bet ne pamatnostādņu maiņa.
Vecāku loma ģimenē ir ļoti atbildīga nasta. Svarīgi ir nepazaudēt saikni ar bērniem jau kopš agras bērnības, bet ne mazāk svarīgi ir šo saiti palaist vaļīgāk bērniem paaugoties, tomēr saglabāt savu autoritāti... nav viegls uzdevums, bet ja to atrisina vairāk vai mazāk sekmīgi - tad var runāt par reālas ģimenes izveidošanos. Citādi - nez vai to var saukt par Ģimeni.
0 0
11/02/2012 19:44
:) spare1, kā parasti, kā no grāmatas.:))
0 0
11/02/2012 21:48
Noteikti ģimene, lai arī kādā veidā kopā "salipināta" ... Vai tā būtu civīllaulība, vai ZAGS, vai baznīca ... .
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 7403

12/02/2012 21:24
ģimene tiešām lielā mērā ir sociāls veidojums. Šodienas haosa apstākļos ļoti maz vēl palikušas sociāli stabilas vērtības, kas no valsts nav piesmietas.. faktiski nekā sociāli stabila vairs nav, uz ko varētu kaucik paļauties..un visu laiku tiek iestāstīts, ka šo stabilo lietu uz priekšu būs arvien mazāk..Manuprāt stabila ģimene var veidoties tikai stabilā sabiedrībā. Bet labs seksiņš var būt jebkurā sabiedrībā.
0 0
13/02/2012 07:07
Manupraat viss beidzas, kad katrs saak domaj tikai par sevi, nevis par savas gimenes locikljem...
0 0
13/02/2012 08:46
..TU sak???... saak vairaak uzmaniibas pieveerst Sev???...
0 0
13/02/2012 09:32
Es teicu "domāt" tikai par sevi...
0 0
1...345 67
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas