Ielogoties
Reklāma

Kādu karogu izkārt,ar melno lentīti vai bez... ? / 20

13/01/2011 09:24 | Diskusija lasīta 6735 reizes
Kārtējā gadadiena,ir bijis laiks padomāt un izvērtēt... Tad kas šī varētu būt par dienu Latvijai - svētku,jo tauta beidzot uzdrīkstējās,jeb sēru,jo tās kopējā bildē tik tādas konvulsijas vien sanāca?
Kā tas Jums tagad izskatās,kad zinam kur esam nonākuši?
Atbildes (126)
1 2345...7

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

13/01/2011 11:27
paldies par paldies!
0 0

Tēmas: 5
Ziņas: 900

13/01/2011 11:30
Piekrītu Haijam-x ka lasot pieteikumu pat neatcerējos par pagājušā gada notikumiem, bet saistīju ar 20g seniem notikumiem. Pirms gada tas tāda apdzērušos pamulķu ālēšanās vien bija. Pirms 20g tas bija daudz nopietnāk un citā līmenī. Nācās pašam tur pabūt.
Neredzu nekādu iemeslu melnai lentei.
0 0
13/01/2011 11:34
Sniker,piekrītu,ka pirms 20 gadiem bija daudz nopietnāk... Bet pašam neapzinoties esmu ieracies dziļāk kā domāju t.i. tagad var savilkt kopsaucējus un padomāt kur tad palicis tas,kas vienoja pirms 20 gadiem tik pašaizliedzīgi... ? Ārējos ienaidniekus redzam,iekšējos nē... ?Vai varbūt pirms 20 gadiem bija vieglāk manipulēt ar cilvēkiem,paspiežot uz patriotisma un citām ļidzīgām svirām... ? Kas ir noticis pa šiem 20 gadiem,kāpēc visiem tik stipri palicis vienalga par to,kas te notiek un ko ar mums dara... ?
0 0
13/01/2011 11:38
Ar shitaadu vienaldziibu pret valstii notiekosho mees taalu netiksim.Paliksim tur, kur muusu vieta- meeslu bedree.
0 0
13/01/2011 11:40
... viss ko tauts cīņas gars tagad var izspiest ir barīņš sarijušos huligānu,kuri pat īsti nesaprot kakova x*** tur savākušies... ?
0 0
13/01/2011 11:41
Lūgums nepārprast,es nekritizēju,tikai cenšos saprast,jo pirms tiem 20 gadiem,man bija pavisam maz saprašanas par to,kas notika tajā brīdī,bet šeit tak ir cilvēki,kuri bija uz barikādēm,bija ar iemeslu,par ideju utt. Kur tas viss palicis... ?
0 0
13/01/2011 11:43
Vo, vo, nez kur visi bij, kad pie saeimas vajadzēja būt. Policistu vairāk, nekā mītiņotāju. Un visi tik gaužas, ka slikti, bet neviens neko nedara, lai būtu labi.
0 0
13/01/2011 11:50
Daļai kredītos noslīcis, daļai ilūzijas zudušas-,jo apjausma,ka pašam vien viss būs jādara.daļa šeit vairs nav... citi vienkārši dara savu darbu un nemeklē publicitāti.
0 0
13/01/2011 11:51
Matador, palieku pie sen nostabilizējušamies idejas, ka latvieši nācija, kas 20. gadsimtā dabūjusi būtisku ģenētisku traumu, un diez vai šī nācija no tās traumas jelkad atkopsies: 2 pasaules karos izšāva fiziski spēcīgākos, deportācijas iznīcināja un morāli sagrāva čaklākos, izglītotākie 1944. rudenī aizbrauca paši. Palikušas un izdzīvojušas -- statistiski/nācijas genofonda līmenī -- viduvējības, stap kurām katrs talants jau ir liels pārsteigums, par ko jāpriecājas, bet kuru kopums vairs ideju kvalitāti un ģenerēšanu nenodrošina. Palikušas atliekas, ar kurām viegli manipulēt, -- spilgtākais pierādījums tam ir apbrīnojami liela latviešu daudzuma ap-brī-no-ja-mā (!) attieksme pret Repši un Jauno Laiku Latvijas politikā: medijvietņu komentos vēl arvien lielā skaitā var manīt, ka kāds no šā neveselīgā manipulatora turpina gaidīt nācijas balto tēvu un laimnesi ar stingro roku...
0 0
13/01/2011 11:52
Desperados,bet kaut kā neredz to daļu,kura joprojām gatava iet "uz barikādēm"... ,diemžēl... Visi sabiruši kaut kādās citās daļās.
0 0
13/01/2011 11:54
mašīnu apkārtgāšana un skatlogu sišana-tas nav arguments. jo tās mašīnas,kuras gribētos apskādēt un tie logi,kurus būtu vērts pašķaidīt ir ļoti labi apsargāti.ja konkrēti kādam Kalvītim vai tam pašam Repšem regulāri dauzītu mājas logu vai uz auto rakstītu kādus vēstījumus-tas būtu protests(protams,ka huligānisks). Bet šņabja veikala izlaupīšana-piedodiet-tā ir tīrākā zādzība nemieru aizsegā.
0 0
13/01/2011 11:55
jā puis, taisnība-dzirkstelītes vairs nav ,visi sabiruši,un nezinu vai ietu otrreiz stāvēt naktīs... nez vai.Ja nu vienīgi tiešām kara gadījumā,kad pret iebrucēju... es nezinu.kaut kā negribas to ideju vairāk.
0 0
13/01/2011 11:56
un jāizlasa ļeņina aprīļa tēzes un jāīsteno...
0 0
13/01/2011 11:57
Desper,ka tik nenonākam līdz tam,ka karš būs vienīgais glābiņš...
0 0
13/01/2011 11:58
mariins4x4 | 13.01.2011. - 11:51:34

Pilnīgi piekrītu
0 0
13/01/2011 11:59
nu personīgi es laikam pas. sauciet par nepatrioti,ja godīgi pasau savu viedokli. smukas frāzes lai paliek mācību grāmatām un pirmvēlēšanu plakātiem.
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

13/01/2011 12:00
nu, skat arī 106 gadus vecus notikumus. nepārprotiet, TIK labi neesmu saglabājies.
0 0
13/01/2011 12:01
Mariin,es jau sen esmu teicis,ka latviešos vēsturiski ir izveidojies kaut kāds pazemīgas iecietības gēns...
Un ja notiek kāds emociju uzplaiksnījums,tad jau "slimniekam" jāmēra temperatūra,jo kaut kas nav kārtībā.
0 0
13/01/2011 12:05
redzi, 1991 .gadā un pirms tā pat zināmas taisnības skaļa paušana jau bija drosme un izaicinājums... un ar to pietika, lai pret toreizējo iekārtu protestētu.Tagad,kad vari runāt taisnību pēc sirds patikas un saukt lietas īstajos vārdos kaut 24 stundas diennakti un nevienam par to nav jābīstas... bet otra medaļas puse- nevienam par to ne silts ne auksts... nu re kādi mēs te dīvāna patrioti un darbgaldu revolucionāri.jo mūzika skan tād,kāda tikusi pasūtīta. a pasūta mūziku tas,kam ir naudiņa. a naudiņa tam,kas pie sadales tuvāk... A kā to mainīt- nezinu gan... vajadzēja gudrāk mācīties savulaik.
0 0
13/01/2011 12:10
Mariin, tu te tā visgudri esi noformulējis, to,ko esmu es vienmēr uzskatījusi, man tikai nekad nav sanācis tik smuki tā noapaļot... tieši tā- radošākos un spējīgākos iznīcināja, otra daļa emigrēja.un jābrīnās vispār,kā esam vēl tiktāl tikuši... no pāri palikušā materiāla.nav mums inteliģences paaudžu garumā, nav mums aristokrātijas(nu tās jau arī nekad nav bijis).un tā nepilnus 100 gadus pastāvēšana vēstures griezumā laikam ir tik īss periods.
0 0
1 2345...7
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas