vo, vo, siici10, reklāmas netaisa, lai mēs tās novērtētu kā mākslas darbus. taisa, lai vairāk konkrēto muiņu patērētu. es gan noskatos 1-mēr pirmo un vēl kādu reizi. reklāmas rīmu nakti reiz bildēju, ne bez intereses noskatījos, bet tik traks neesmu, lai par naudu skrietu skatīties.
par to 25. kadru kā kinošņiks saku - fufelis, ne jau, fufelis, ka ietekmē, fufeļi par to, ka nepamana un par to, ka lieto. tagad katrs duriks var pārliecināties - ierakstīt VēHāeSņikā un pētīt pa kadram un meklēt to 25. kadru līdz tam, ka dibens sapampst.
ixxi - vienīgais iemĒsls domāt / pieņemt, ka jebkurš teksts, kurš vēstīts reklāma uz kaut ko iekodē skatītāju lielākā mērā, kā 1-kārši jebkurš teksts, ir tas, ka teksts un bilde reklāmā uz to orientēti.
un tikai 1 nelaime - nav tie reklāmu taisītāji necik izcili sikologi un pat kinošņiki bieži pasūdīgi.
necik labi nesanāk. par to bieži aizdomājos, vai paši plānprātiņi, vai mērķauditoriju par tādiem uzskata. pazīstu daudzus personāli, tak tās reklāmas parasti ononīmas un retais atzīstās, kuru taisījis.
laikam saprot, ka nav ar ko lepoties. un, īpaši tādos PR / promaucības rullīšos bieži pacientam sava absolūti idijōtiska doma, a viņš ta maksā.
http://www.fotoblog.lv/rep/12557.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/8480.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/8481.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/10712.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/4980.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/4981.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/4669.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/4670.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/3171.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/2618.../?cid=27471 http://www.fotoblog.lv/rep/2619.../?cid=27471