Ielogoties
Reklāma

"Labdien, mēs esam Ozoliņu ģimene no Saldus!" / 100

31/07/2009 11:57 | Diskusija lasīta 9869 reizes
Tādu, lūk, dziedošo ģimeņu reklāmu TV pamanīju.
Ģimenē ir māte, trīs lielas meitas un mazmeitiņa.
Par to, ka ģimenē varbūt ir vēl kāda persona (dziedoša, nedziedoša, mēma vai makšķerējoša) - ne zilbes, tāpat kā par to, ka tā tomēr varbūt ir DAĻA no Ozoliņu ģimenes, ka meitas un mazmeita nav mēģenē radušās...
Nu ko, kārtējais piemērs attieksmei... Un mēs brīnāmies, ka vīriešu "nav", viņi ir malā, viņiem viss vienalga...
Pašas tādu māju būvējam.
Atbildes (174)
1...345 6789
31/07/2009 19:05
harald, vai tas ir droši, ka tās jau ir beigas?
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:06
Bet visa sākotnējā problēma šajā diskusijā bija par neprofesionalitāti - reklāmu veidotāju jomā...    
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

31/07/2009 19:09
haijama-x, pavisam beigas nē, kopdzīvei - never say "never"!, ar sievu nav tie godi.    kas to lai zina.
0 0
31/07/2009 19:10
diez vai tā bija sākotnējā problēma. tēmas pieteikuma pēdējais teikums - tieši par sievietēm, ne jau reklāmas veidotājiem.
0 0
31/07/2009 19:13
Laikam jau tiesa, viss slēpjas pieteikuma formā. Var tak būt, ka daži labi dzied un spēlē, bet daži ne... vai ta tāpēc ekrānā jābāžas.
Un vēl - te par dzīvu vīru atraitnēm runā. Bet ja darbs tāds? Šoferi, jūrnieki, viss kas cits?
Ja gadā pāri par 200 dienām jāpavada dažādos braucienos??? Nez vai var cerēt uz klasisko lauku ģimenes modeli, ka saimnieks, ar, pļauj, sēj vai ko citu dara, bet saimniece tam palaunadzi uz lauku nes, lai saimnieks var atpūsties ( varbūt arī no3,14sties... ) nez vai tas pat laukos šodien strādā, kur nu vēl pilsētās...       
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:16
Nu nezinu... te gribas teikt to seno sakāmvārdu: VISI LABI bāž tik maisā...
Man klasesbiedrs viens izaudzinaja divas meitas, jo māmuļa aizlaidās... Viena par brīnišķīgu mamiņu tapusi. Cik sievietes neizaudzina labus un foršus bērnus??? Nu tas ir absurds pelt vienu vai otru pusi...
es uzskatīju ka katram jādara kvalitatīvi savs darbs... šajā gadījumā reklāmas veidotājiem.
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:18
Spare, jā, un īpaši šajos ķezas gados...
0 0
31/07/2009 19:21
Ne tikai ķezas gados, tā tak mūsu dzīves realitāte   
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:26
Tik pat labi ko darīt ja ģimenē uz kuģa strāda sieviete un vīrs mājās gaida un audzina bērnu? Diemžēl nosodīt kādu jau visiem raiti izdodas... Tik kā ir dzīves realitātē... to nu neviens nespēj paredzēt...
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 336

31/07/2009 19:31
-> ube
Valdi, kāpēc Tev nav sīko ???
--------------
nesapratu... :))) it kā Tu nezinātu...
Man ir sīkie, visi 3 smuki, forši, gudri, ja kas...
0 0
31/07/2009 19:31
Dzimumam nav nozīmes - ir tak piem. komercpiloti sievietes, kas labi, ja reizi nedēļā ir mājās kādas pāris dienas
0 0

Tēmas: 4
Ziņas: 336

31/07/2009 19:32
ixxi: Bet visa sākotnējā problēma šajā diskusijā bija par neprofesionalitāti - reklāmu veidotāju jomā.
----------------------
Es par to pašu.
0 0
31/07/2009 19:40
Cik vienādi esam domājuši...
Arī es nodomāju-vai tās sievietes visas ir brīvas un šķirtas?   
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:40
Nu tieši jau tā, valdis555. Bet atrod iemeslu par ko cepties un pretējo dzimumu apvainot, krtitizēt un nopulgot... A būtībā tas viss ir tikai tadēļ, ka ir kas nepiepildīts, sāpināts un savu negatīvismu izlik vispārinot uz visu pretējā dzimuma sugu...
0 0
31/07/2009 19:40
Un ir vēl tūrisma gides, kas arī gandrīz nekad nav mājās          
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 19:46
Varēja taču kā jau es teicu - Ozoliņu ģimenes dziedošās sievietes... vai Ozoliņu ģimenes dziedoša daļa...
Kam tad interesētu vai precētas, šķirtas vai salmu atraitnes...

Kādreiz bija fantastiski stulba reklāma (ļoti īšu laiku Statoilam) Zvanīju un nomainījās... Kad rādīja vakara tumsā izgaismotu DUS un kā mašīnā ielej degvielu un paziņo - UZPILDIES LIDOJUMAM... Slēpti iekodēts - avarē, lido un nosities, jo mašīna taču nav paredzēta lidošanai...
Zvanīju un pajautāju vai viņi t6yo kā antireklāmu rāda? Tak fiksi nomainīja...
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

31/07/2009 19:47
haijama-x - tieši par sievietēm, ne jau reklāmas veidotājiem
nu, reklāma, tāpat kā wiskas kautkādā mērā gan atspoguļo tendence sadzīvē, dzimumdzīvē un dzīvē vispār, gan ietekmē.    
0 0

Tēmas: 2
Ziņas: 294

31/07/2009 20:17
   Padomājiet,vai tiešām slikti tie reklāmas taisītāji? Viņiem tak ir izdevies tas uzmanības pievēršanas triks un ne tikai,jo noskatījāties un aizdomājāties (vai bieži domājat par reklāmās redzēto?)   Arī es aizdomājos, ka teica ģimene,bet beigās sievietes un meitenes tikai bija...    ... un tautā pat diskusija ir par redzēto...       
Lai veicas jaukajām dziedātājām!!!   
0 0

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

31/07/2009 20:24
ixxi - ... Slēpti iekodēts - avarē, lido un nosities ...

un 1 kunde mazāk. vai tā šie domā. don’t drink and drive, smoke and fly!
0 0

Tēmas: 49
Ziņas: 5301

31/07/2009 20:31
Harald, Tu tikpat labi kā es, zini, ka jebkurš teksts kas vēstīts reklāma uz kaut ko iekodē skatītāju... Jā tā reklāma bija domāta tā, ka degviela tik laba un tīra ka vari lidot... tik ta vārda īstā nozīme ir drusku savādāka...

Sīci, aizdomājāmies, tik sapratām katrs savādāk...
0 0
1...345 6789
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas