Ielogoties
Reklāma

Es un mana paškritika-cik tālu? / 40

23/05/2009 21:47 | Diskusija lasīta 8203 reizes
" Jo vairāk mīnusus es sevī atklāšu, jo vairāk iespēju man būt labākai."
Kāds nezināma autora citāts.

Zinu kādu cilvēku, kas uz soļa saka:" Vai-tā nedrīkst domāt, vai - es nedarīju labi, pareizi un tā tālāk... " ... kur robeža savai paškritikai?... un kur var teikt:" ai-lai ir kā man gribās un man vienalga ko citi domā!!!!"
Atbildes (119)

Tēmas: 6
Ziņas: 15776

04/06/2009 00:18
nedzeru, nepīpoju, nelamājos. oi, bļā, cigarete šnaba glāzē iekrita!
0 0
04/06/2009 01:41
Ak tad tas bija Dumpīgais, kas man baznīcā alus pudeli uz rokas īkšķa uzmeta!
0 0
04/06/2009 20:33
piedo vilksvilks
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 11:12
Parakņājos vecajās diskusijās, šī man patiesi iekrita acī .

Interneta iepazīšanās saits ir tik tiešām tā vide, kurā katrs nu tā īpaši var sevi uzpušķot, slēpdamies aiz smukas maskas, pārējos lietotājus krustā sitot, sev dziedādams slavas dziesmas.
Jā... nu tik tiešām, kuriozus var palasīt pietiekoši, paškritiski sevi apbalvo, kā pāvi savas astes izpletot... bet otru aukstā ūdens baļļā peldinot. Aktīvi nezūdoša darbošanās, kā vakardien, tā šodien un tā joprojām tālu rītdienā.
0 0
22/04/2012 11:18
Zemeslode griezhas vienaa virzienaa, ..un ljautinju praati tanii pashaa..:)
0 0
22/04/2012 11:56
Pa-a-aldies, Minka7, par pašu tēmu un pa-a-aldies tiem, kas pie tās atgriezušies.
Kā te jau ierasts, jo labāka tēma, jo grūtāk ar spriešanu, -- diskulapu skaits niecīgs ->

"Viens domā, ka sevi slavēt ir slikti. Vēl viens- ka būt pašapzinīgam slikti. Cits domā, ka sirdsapziņa ir lieka greznība. Un vēk kāds- ka drīkst darīt visu, ko gribas.
Ar to arī atšķiramies. Es domāju tā kā es domāju. Un dzīvoju saskaņā ar sevi, " teica Versija.

Te masveidīgi iegājies, ka visi uz šejieni nākošie drīkst darīt gandrīz visu, ko gribas. Labāk jau dzīvot saskaņā ar sevi.
Ko ar "citiem"? Kā "citiem"? Tos "citus" katrs sev izvēlas savus, -- ja izvēlas. Ar visiem "citiem" rēķināties nozīmētu pazaudēt un pat iznīcināt sevi, -- līdz pat tai pakāpei, ko pieteikumā Minka7 minējusi.

Ja par "citiem" domāt, tad vienīgi par savējiem citiem, -- kā nesevi, pret kuriem attiekties kā pret sevi.
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 12:07
Jo labāka tēma, jo grūtāk ar domu izklāstu... Mariin, man pat tā liekas precīzāk varētu pateikt, pilnībā Tev piekrītu.
0 0
22/04/2012 13:17
Dyna... :) Ne jau ar domu izklāstu vien grūtības, -- pārāk bieži pašu domu nav. Neplēsta, švakarta, mazecēta tā domkopība, -- ne no kopīguma, bet kopšanas (domu) kopība šoreiz...
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 13:23
Redz, tā nu tas ir, šodien it kā bija jūtama zināma aktivitāte diskusijās, bet cik nu aktīva man tā bija likusies, tik pat aktīvi tā nojuka... viens otru atkal apmazgā zem aukstas dušas spiediena, savas pāva spalviņas bužinot, bet otru apspļaudot ar krepučiem.
0 0
22/04/2012 13:28
dyna, nav, nav tik ļauni kā Tu domā!

0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 13:34
Mice, es gan neesmu manījusi Tevos komentāros kādu īpašu pāvismu, tas tiesa. Bet ja tā palasās, tās rindas, ko viens otram tiešā trāpījumā ar tēmē, tad kļūst tā skumji, nu dien. Dialoga ta nav, jo viens otru jau necenšas saklausīt, tik ber savu <ES!!!>pārpilnību. Čuš... nočūkst tik vien.
0 0
22/04/2012 13:38
DISKUSIJA ir arī ... domu apmaiņa starp cilvēkiem, kuriem ir atšķirīgi uzskati par vienu un to pašu jautājumu (lietu, parādību, procesu); jautājuma apspriešana... arī strīds.
Neņem tik nopietni. Nu, nepatīk man "diskusijas", kur visi ņaud vienā tonī... atvaino.
0 0
22/04/2012 13:43
Pilnīgi piekrītu micei. Reizēm tā salkanā ņaudēšana vienā tonī ir traģiskāka par normālu strīdu.
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 13:43
Micīt, nav jau jāņaud vienā kaķu korī, diskutēt tak var arī bez gānīšanās, izlasot viedokļus tēmās, apdomājot un atspēkojot ar argumentu arī strīdus situāciju. Tieši tāpēc jau mēs paši veidojam šos diskusus, lai papļāpātu, uzzinātu un piedomātu, vai ta ne tā?
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 13:47
Ube, esmu ievērojusi, ka Tev patīk strīdi, nu nedusmo, bet tieši strīdus momentos, Tu ņem lielāko dalību savos komentāros.
0 0
22/04/2012 13:49
Konkrētajā diskusijā... jau pieteikums. MANS viedoklis tāds. Bet, ja ir citāds... tad aste gaisā... un nav vairs par ko diskutēt...
Nu, nezinu, man nepatīk vispārinājumi, tāda cilvēku klasificēšana un plauktiņošana... Paldies, Dievam, cilvēki ir ļoooti dažādi... tāpēc interesanti.
0 0
22/04/2012 14:06
Dyna, man nepatīk muļķība. Ar pārējo var samierināties...
0 0

Tēmas: 27
Ziņas: 3749

22/04/2012 14:09
Ube, nu un Tu tad arī būtu tā persona, kura novilks šo robežu- muļķība / gudrība ?
0 0
22/04/2012 14:19
Nebūtu gluži korekti laikam runāt par konkrēto diskusiju un konkrētās diskusijas autori, Minkai klātneesot. Nevar jau, vai zin, visās sirmajās tēmās klātbūt un klāt izstāvēt. B et man šķiet, ka tas tikai normāli, ja cilvēks nāk un saka- MANS viedoklis tāds. Neies takš teikt par kāda mistiska trešā viedokli. Savs pazīstamāks.
0 0
22/04/2012 14:28
Es domāju, ka ja es kādu ( arī sevi) nepelnīti apbēdinu vai sāpinu - nostrādā bumerangs, tāpēc cenšos to nedarīt
Un vēl no pieredzes - Ja Tu kādu netaisni aprunā, zini- šim aprunātajam cilvēkam uzsmaidīs veiksme!
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas