Brīdinājum, klientu servisā parasti ir vairāki klientu apkalpotāji... un ja kāds no viņiem ir kļūdījies, vai nedo dievs pie kaut kā vainīga firma, tad zumčikam PILNGA taisnība... nav sarežģīti pateikt atvainojiet, īpaši ja ar to pietiek mīļā miera labad...
Situācija, ka ar šādu izlīgumu tiešām pietika... :) Stāsts iz dzīves ...
Apdrosināšanas firmā apdrošinot transporta līdzekli (pirmssvētku laiks, birojā tikai viena darbiniece) ienāk klients... Paskaidro savu nepieciešamību - iegādāties OCTA... Biroja darbiniece apskatot tehnisko pasi, raksta polisi un nosauc summu... (106... Ls) Klientam atkaras žoklis, bet pie mūsu cenu straujā kāpuma vēl pārjautā: man 15 gadi bez avārijām
...
Darbiniece: - Jā, jā, tas kopā ar to ka apdrošināts tiekat arī Jūs...
darījums notiek... Pēc gada zvana firma, lai atgādinātu par to ka drīz beigsies polise ar šādu tekstu:
Labdien! Jūs traucē ... Apdrošināšanas kompānija , lai atgādinātu par polises darbības beigu termiņu un pateiktu, ka šogad Jums ļoti izdevīgi nosacījumi...
klients ierodas kā rūcoša lauva, jo nosauktā summa ir par gandrīz 60% zemāka par iepriekšējo...
Darbiniece sāk atvainoties: Tā bija praktikante un jums neaprēķināja "Bonus malus %" , šogad summa ar visu jūsu apdrošinājumu sastāda 45.06- Ls
Vai ir darbiniece darīja nepareizi???