Ielogoties
Reklāma

latviets pelēcīts vienkāršais salīcis nes savu nastiņu / 100

06/08/2010 12:23 | Diskusija lasīta 10700 reizes
Krīze, korupcija, politiskā bezatbildība, bezdarbs, samazinātas lagas, nabadzība, parādi, nesamērīgi maksājumi, slikta kvalitāte utt, jomas pat nav iespējams uzskaitīt, jo tad jāsauc visas. Kāpēc sabiedrība LV ir tik drausmīgi bezpalīdzīgi kūtra, verdziski pakļāvīga, vienaldzīga. Valdība, ekonomiskie grupējumi, ierēdņi, baņķieri var darīt, ko grib - "latvietis vidējais" pelēkais vēl zemāk pielieks galviņu, ieraus pleciņus un vilks tālāk nastu. Nu kā tāda neiespert???? Grieķi par daudz mazāku dižķibeli rīko protestus, streikus, dedzina automašīnas, citās valstīs par sīkiem pārkāpumiem ministri izlido no krēsliem, bet pie mums nekas nenotiek, tauta sastingusi pozā "iesper man bārenītei". Par klaji diskriminējošām situācijām neviens neliekas ne zinis, sak, labi, ka es tiku sveikā cauri, tas nekas, ka kaimiņu ar ģimeni izliek no dzīvokļa, zinu jau zinu, ka tas ir cilvēktiesību pārkāpums, bet ko nu es... Mēs dzīvojam drausmīgi nabadzīgā valstī, kur viss ir, atvainojiet, pilnīgā pakaļā, bet mēs atkal iesim balsot, būsim pieklājīgi, protestē tikai visādi bomži stulbeņi telšu pilsētiņās. Mums stāsta, ka esot bijuši kaut kādi treknie gadi (toreiz vidējā alga bija ap 500 latiem) un kredītņēji (nabadziņi, kas nopirka dzīvē pirmo jauno automašīnu un uzdrīkstējās mazu dzīvoklīti barakveidīgajā Pļavnieku rajonā gribēt) izraisīja krīzi - un mēs klanam galvu un ticam, jā, jā bijām neapdomīgi. Tagad ir ieradušies glābēji - dombrovski, šļeseri, šķēles (ar veco kratekli pārkinsona slimnieku priekšgalā un vēžinieci demakovu, kurai viss pofig (ak, neatgādiniet man tos koncertzāles miljonus, paliks slikti) ar nelieliem dažu miljonu parādiem un visu sakārtos - nu ja LV meži vēl palikuši, tos tak vēl var privatizēt. KŪR PALIKUŠI REVOLUCIONĀRI?
( ieliku sadaļā sekss, jo mūs kāds regulāri drāž)
Atbildes (203)
1...345 6789...11
06/08/2010 14:25
OI, ja jau te par okupantiem ievirzījās saruna tad es mēģināšu savu nesaprāšanu izlikt vārdos. Man no vīra puses rados ir cilvēki, kas bijuši izsūtīti un tad vēl šo balt dien cilvēki kultivē naidu sevī, ka krievi pie visa vainīgi un tā... Kad pajautā ar ko piemēram es būtu vainīga, ka viņi tika izsūtīti un es pat vēl ne tuvu nebiju ieplānota uz šis zemes??? Tad tikai cilvēks spēj pateikt, ka visi okupanti! Es saprotu to, ka vēstures faktus neizmainīt, bet tak jādzīvo laikam līdz nevis nemitīgi jāčīkst par slikto, kas bijis!

Vai tiešām šādas iezīmes ir tikai letiņiem...
0 0
06/08/2010 14:26
cik man zināms - neparastā to kleitu pati par saviem līdzekļiem uzdarināja. nevajag te sākt demagoģiju, ja?

Bet, haijam, pirmkārt, es neteicu ne pušplēsta vārda, ka neparastā būtu NE par savu naudu šuvusi,
otrkārt, es arī, un pat nepieļauju domu, ka kāds cits, nelūru citu kabatās, kur nu vēl ko svešu ņemt un tērēt!!!
0 0
06/08/2010 14:27
Kurš man blondai iemācīs to kā jūs dabūnat smuki ierāmētu tekstu
0 0
06/08/2010 14:29
labi jau labi, mice. te mēs runājām par to, kā iztikt ar to, kas katram ir, nevis par ziedojumiem trūkumcietējiem. par ko mēs arī nezinām, cik kurš no mums un kā ir ziedojis, ir palīdzējis. diez vai neparastā pelna tūkstošus. bet jauna kleita viņa ir. par to gan mēs runājām.
0 0
06/08/2010 14:29
sīpol, šitā versija par letiņiem neiztur kritiku! Skat, ko tik šie neņem cauri! Pačīkst, pačīkst un izdzīvo!
0 0
06/08/2010 14:31
Nu jau gan! Arī svešzemēs tauta apspriež savu dzīvi, sadzīvi un pa TV meklē vainīgos. Arī tur partijas sola debesmannu un daudzi ļauži ir neapmierināti...
BET... arī dzīvo.
0 0
06/08/2010 14:32
Izdzīvošana pati par sevi. To jau mēs mākam un to neviens neatņems. Bet dzīvot vajadzētu... vismaz tiekties... Un te es sevojai piekrītu.
0 0
06/08/2010 14:32
mince54- kādā profesijā Tavi bērni strādā?
0 0
06/08/2010 14:36
Es saprotu to, ka vēstures faktus neizmainīt, bet tak jādzīvo laikam līdz nevis nemitīgi jāčīkst par slikto, kas bijis!

Vai tiešām šādas iezīmes ir tikai letiņiem...


mocca, nē, tas piemīt ne tikai latviešiem, bet arī ļoti lielam baram šo okupantu pēcteču. un uz Tevi acīmredzot tas neattiecas, jo, ja arī Tu neesi latviete, tu šeit dzīvojot, sazinies šīs valsts valodā. droši vien esi pilsone utt.
bet nevienam nav noslēpums, ka daudzi no šiem okupantu pēctečiem arī nav sapratuši, ka nevajag dzīvot pagātnē, viņi runā tikai krieviski, skali svin vairs neeksistējošas valsts svētkus, skatās tikai citas valsts televīziju utt.
lūk, šādas iezīmes ir ne tikai letiņiem - dzīvot vēsturē.
0 0
06/08/2010 14:39
jasaka ta es dzvoju ""grezni" savu iespeju robezas..man nav kreditu..un eiroremonta baiga ari nav..
bet man ir silti,erti..un daudz kas paveikts savaam rokam..
nu nav dadz kas labi..bet iR daudz labak ka pirms 15 un 20 gadiem..ja kas tad man pensija bija 35ls vai 40 es neatceros..un nekadas perspekitivas uz darbu ...
neka..
ta ka konkreti es tagad dzivoju labak ka pirms 15 un 10 gadiem..
0 0
06/08/2010 14:40
no palagiem var pagatavot lielisku jostu kā to darīja sievietes Sibīrijā - vārdu sakot, kad sasmērējās, var pavilkt uz priekšu, atpakaļ, pagriezt otrādi, pēc tam izmazgāt dīķī.
Vo! Tieši to man arī vajadzēja. Paldies par ideju /meklē atbilstošu palagu lieliskajai jostai/

Klau, nav tak obligāti balta vajadzīga, ko? Var tak arī ar zaļiem ornamentiem un "Minzdrav"? Tik, vai tie zaļie ķeburi nespiedīsies cauri plānajam kleitas audumam... ai, pofig! Lai spiežas!
0 0
06/08/2010 14:41
mice, bet neviens šeit nav teicis, ka nevajag tiekties. tieši par to ir runa, tiekties, strādāt, veidot, galu galā - cerēt un ticēt.
0 0

Tēmas: 17
Ziņas: 328

06/08/2010 14:41
Manuprāt, pieticība ir slikta īpašība, tā rauj atpakaļ. Nē nav labi, ja maksā maz un mēs strādājam vēl vairāk. Nav jau runa par kleitām, lūpu krāsām, sintētiskām frikadelēm, automašīnām vai grāmatām. Ir jābūt iespējai kaut ko izvēlēties nevis vilkt pliko dzīvību un sist sev uz pleca - re, malacis kā tu proti izdzīvot un re kur saulīte uzspīdēja, vai nav burvīgi, man ar to pietiek - redz kur es pieticīga, malacis. Ja man nav nauda iet uz teātri, aizbraukt ceļojumā, nopirkt grāmatu, aiziet uz kino (Arsenāls tagad festivāls būs ar labām filmām un dārgām biļetēm) - ja es izvēlēšos to lētāko un sliktāko, es kļūšu trula, stulba un mani bērni arī būs dumiķi ar šauru redzesloku. Un ātri vien tas notiek. Saucas degradācija. Jā, jā, var arī internetā kādu Arsenāla filmu atrast, var bibliotēkā paņemt grāmatu, var ēst ceptus kartupeļus un atlicināt koncertam. Bet tas ir pazemojoši. Cilvēki ir dažādi. Es jūtos slikti bz tām pašām smaržām, man vnk ir skumji. Jā un mani velk nevis uz pieticību ( sakostiem zobiem to mācos, bet man riebj, tā nav mana būtība), bet uz spridzināšanu. Tāpēc es saku mēs esam drausmīgi nabadzīga valsts. Un es nepiekrītu - ne visi cilvēki ir darbarūķi, kuriem vispār būtu jāpelna ļoti labi, ir arī slaisti, slīmesti, ķerti māklsinieki, savādnieki - no tā sabiedrība tikai iegūst, jo nevar visi būt vienādi strādi kā tādi no Orvela 1984. Sapņotāji ir vajadzīgi un arī viņiem - jā sliktāk - bet ir tiesības izdzīvot. Pie mums nav tiesību nevienam kas nezog, nekrāpjas, nav saņēmis mantojumu.
Es skatos apkārt - hi, jauni cilvēki, visi kaut kā grozās - strādā nelegāli, nodokļkus nemaksā, kaut ko sarunā, apmaian utt., citādi viņi jau būtu pekas gaisā kartona zārciņos. Klau, vai tad nav skaidrs - mēs pat procentus no strarptautiskā aizdevuma atdot nevarēsim, visi, kas var bēg projām un kaut kā te izgrozās.
0 0
06/08/2010 14:42
Otava, mans dēls Latvijā strādāja baltā kreklā... Kad aizbrauca, pirmos mēnešus bija gatavs darīt da jebko, ka tikai naudu maksā. Tā arī strādāja pie fermera lauku darbos par minimālo algu... Tagad jau ir savādāk. Vedeklai līdzīgi... kamēr tika savā specialitātē. Skaidrs, ka neviens neko klāt nenes, vajag domāt, meklēt iespējas, darīt.
0 0
06/08/2010 14:42
es vairāk bezcerības un roku nolaišanas redzu tieši komentāros par to, ka te viss ir galīgā pakaļā, nevis tajos, kas saka, ka te vēl var dzīvot.
0 0
06/08/2010 14:42
xex, ir ļoti grūti pat vietējos - letiņus, piespiest būt lojāliem pret šo zemi, kur nu vēl iebraucējus
0 0
06/08/2010 14:43
bet cik no siet runajosiem pasi ir izveidojusi savu uznjemumu
kas razo to ko perk..nu ta..
0 0
06/08/2010 14:44
haijama-x, protams esmu pilsone, bet ne jau par to stāts. Jo ar tagadējām smadzenēm man šo pilsonību nevajag es labāk pieņamu citas valsts pilsonību, bet tie ir tikai mani uzskati.

Man domāt, ka letiņam lielākā kļūda ir tanī, ka viņš dzīvo ar uzskatu "MANS"

Kā mīl teikt okupācija okupēja, bet šobrīd tak tāpati labprātīgā okupācija vien ir...
0 0
06/08/2010 14:45
Pēc pieciem gadiem... man būs tieši tikpat bērnu, vēl lielāks pulciņš mazbērnu ( droši vien ), visi būs veseli ( tāpat kā līdz šim ) un visiem būs mājas, būs darbs un sakarīga dzīve ( tāpat kā līdz šim ). Man būs labāk atalgots darbs, iespējams darba būs vairāk, un ļoti gribētos, lai man pietiek līdzekļu, kurus ieguldīt mājā...
Nu tā kaut kā. Kleta ne kleita, ķondzelīte ne ķondzelīte, E ne E, tie tak ir dzīves sīkumi.
0 0
06/08/2010 14:45
nu, nav jau gan. tagad ir integrācija, nevis okupācija.
0 0
1...345 6789...11
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas