Šeit naffffff liela šķirba ... lasītāji-rakstītāji-malā stāvētāji-nezināmie-citi interesenti...
galvenais ir novērojumi... vēl galvenāki : secinājumi ... kas laikam sekos,
lai uzlabotu sociālo tīklu menedžmentu un marketingu...
ekonomiski grūtos apstākļos pirms apokalipses vai raganroka...
Sevišķi svarīgi ir pētījumi pircēju-lietotāju pirkspējas izzināšanā un uzlabošanā
ar iespējamo paārtinājumu un paaugstinājumu mežonīgā tirgus apstākļos...,
argumentējot visus par un pret, izsverot, izvērtējot citas iespējas ne tikai masveidam,
bet katram lietotājam atsevišķi... līdz ar to izvērtējot ražošanas izmaksas...
un arī mākslinieciskās iespējas, nenosakot uzcenojumu...
izprotot personības unikalitāti un nenovērtejāmību...
kā arī paaugstināt katram lietotājam dziļu izpratni par savu vērtību un unikalitāti...
kā arī izvērtēt aspektus par seksuālo pakalpojumu nepieciešamību
sev vai arī iespēju sniegt to citiem...
bet tas jau ir cits diskusijas temats!!!