Ielogoties
Reklāma

Vēlreiz par imigrantiem jeb «Esmu zviedriete, bet dzīvoju «Absurdistānā»» / 100

11/08/2015 18:08 | Diskusija lasīta 128328 reizes
Izlasīju interesantu rakstu Tvnetā, diezgan garš, bet, manuprāt, pareizi atspulguļo mūsdienu Eiropas situāciju, kur mums visiem ir japielāgojās un jaizdabā, gan reliģiski, gan kulturāli. Grūti mūsdienās iedomāties vēl kādu civilizāciju, kura tik ļoti visiem klanās un ir bez mugurkaula. Tas pats arī ir redzams daudzās diskusijās šinī portālā, daži "tautieši" slavē svešas kultūras par viņu vienotību, bet bez problēmām "noņirdz" visu latvisko... otrpus žogam zāle vienmēr šķiet zaļāka un saule spožāka.

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/571203-velreiz_par_imigrantiem_jeb_esmu_zviedriete_bet_dzivoju_absurdistana

http://go.tvnet.lv/fct0hb - īsā linka versija.

Par šo tēmu popularitāti ieguva arī viens YouTube video, autors pats ir no Balkāniem, bet dzīvo Zviedrijā:

https://www.youtube.com/watch?v=3KSJY0c8QWw
Atbildes (2584)
1...345 6789...130
13/08/2015 10:40
..lia... tas viss tiek speciāl, mākslīgi radīts.
Saasināts... nostādīta reliģija pret reliģiju... tauta pret tautu..
Visu vada neliela saujiņa šīs pasaules vareno..
Un, protams, visam pamatā ir tikai un vienīgi nauda..
Un tam nav nekāda sakara ar kaut kādu pārliecību utt.
NAUDA un VARA!!!
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 395

13/08/2015 10:44
Smieklīgi lasīt, ka Murminators raksta par demokrātiju, kas lems vai Brīvības pieminekli saglabāt. Islāms noliedz gan cilveku, gan dzīvnieku attēlojumus. Tas nozīmē, ka visa eiropeiskā kultūra, māksla, kas gadu tūkstūšiem ir apjūsmojusi cilvēku, viņa prāta un ķermeņa skaistumu, tas viss viņiem ir naidīgs. To mēs varam redzēt Sīrijā un Irākā, kur tiek iznīcināts cilvēces kultūras mantojums.
Labi, ja viens no simta migrantu iedzīvosies un integrēsies mūsu vidē. Pārējie to nedarīs. Jo tieši tā kā te jau bija teikts, citu ticību pārstāvji muslimu acīs ir zemāka kasta. Tas, kas šobrīd notiek ar migrantu iebrukumu Eiropā, jau drīz var beigties ar lielām nepatikšanām. TV var labi redzēt, ka tā situācija kļūst arvien draudīgāka, Grieķijas un Itālijas resursi izsīkst, bet migrantu agresija pieaug.
0 0
13/08/2015 10:49
un kas galvenais viņi nevis lūdz, bet pieprasa..
0 0
13/08/2015 10:50
un vēl kas incanti, it ka nabagi bet par vietu laivā maksa 1000-3000 dolārus..
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 395

13/08/2015 10:58
Un vēl visiem ir smartfoni un iespēja pa tiem runāt.
0 0
13/08/2015 11:41
... es nezinu, kas notiek tur tajās Āfrikas valstīs, (neesmu bijusi), bet cik lasu, tad arī no Balkāniem it kā jau dodas pie mums kā bēgļi!
Fuck!Tur nu viņiem ar dzīvi kā tādu viss ir normālā kārtībā!
Reāli nav skaidrs, kāpēc te kādam būtu jānesas, un kāpēc kādam būtu viņi jāuzņem savā zemē!
0 0
13/08/2015 12:28
LZ, reliģiju sarīdīšana notiek jau no senseniem laikiem... nesen lasīju skaitļus par iznīcināto cilvēku skaitu reliģiju un citos "atšķirību" konfliktos - baisi, nesalīdzināmi lielāki par katastrofās, AIDS u.tml. bojā gājušo skaitu
Piekrītu LZ, kādam tas ir izdevīgi... bet tas kāds vai tie kādi taču arī ir tādi paši cilvēki, kas kaut kam tic. Vai varbūt citplanētieši 
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 18302

13/08/2015 13:36
Baro vilku kā gribi, vienalga uz mežu skatīsies:)Filmas Sēņu vīrs pēdējos kadros ļoti labi redzams ar ko beidzās gan pieradināšana, gan integrēšana-viens izdrāž un pamet-otrs pārplēš rīkli un atstāj:)Un bij tač no saķuma un visā filmas garumā žel tos nabaga sagūstītos-i cilvēku i dzīvnieku:)
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 8546

13/08/2015 14:04
Man gan nav lieku 3000 eiro, tātad nekur laiviņā nevaru emigrēt:(
0 0
13/08/2015 15:59
man ar nav
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 20:14
Tā nu ir ka 21. gadsimta sākumā Lībijā cilvēki dzīvoja kā nieres taukos NATO to visu iznīcināja. Tagad tur anarhija un bezpriģels. Kā teikt tika uzrīkots maidans. Kur gan tiem cilvēkiem tagad likties.
0 0

Tēmas: 34
Ziņas: 1644

13/08/2015 20:19
demokrātiju atnesa tautām, paši vainīgi-ja neprot izmantot.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 20:32
Jā skaļš sauklis tā demokrātija. Demokrātijas vārdā var visu. Izraksts no vikipēdijas< " bet 19. martā Francija, Lielbritānija, ASV un virkne citu Rietumu valstu bez oficiāla kara pieteikuma uzsāka militāru gaisa uzbrukumu stratēģiskajiem mērķiem Lībijas teritorijā, Lībijas pretgaisa aizsardzības sistēmai un armijas bāzēm jeb sāka militāro operāciju "Odiseja rītausma". Pirmos triecienus raidīja Francijas kara lidmašīnas, drīz pēc tam ASV kara flote raidīja vairāk nekā 110 Tomahawk raķešu. Lībijas militāros objektus ar raķetes apšaudījušas arī britu zemūdenes un reaktīvās lidmašīnas. Pret Lībiju tika noteikta arī lidojumu un kuģu satiksmes blokāde. Rietumvalstu vadītās operācijas pirmās fāzes mērķis bija iznīcināt Lībijas pretgaisa aizsardzības sistēmas."

Varbūt demokrātijai būtu labāks vārds teiksim slepkavošana, bombardēšana, resursu izzagšana, citu tautu labklājības nozagšana. Kā teikt visu šo mēs varam pateikt vienā vārdā- tā ir demokrātija.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 286

13/08/2015 21:27
varis, es principā piekrītu... savā ziņa Kadafi nodrošināja un neļāva visādiem kadriem sēsties laivās un airēties uz Eiropu, par to pieprasot Eiropai protams samaksu vairākus miljardus $. Protams skatoties tagad, maksāt viņam miljardus izskatītos izdevīgāk, nekā tagad ņemties ar visiem iebraucējiem, no kuriem tikai daļa tiešām ir "reāli" kara bēgļi. Āfrikā līdz 2100. gadam būs 3.5 miljardi iedzīvotāju, tagad tur ir 1.1 miljards... šī iebraucēju straume nebeigsies.

Starpcitu, tur nebija tikai Nato valstis, kuras veica uzbrukumu Lībijai, šim uzbrukumam bija atbalsts arī no Arābu līgas, kuri pašī arī piedalījās(pimēram Jordānija, Katāra, Arābu Emirāti utt.) un pat sākumā viņi mudināja veikt uzlidojumus.

Te murminators prātuļoja par to, ka mums vajag augstāku dzimstību... protams Latvijas mērogā varbūt tas ir derīgs arguments, bet skatoties pasaules mērogā, tad tagad jau daudzu konfliktu iemesls ir dabas resursu trūkums. To jau var redzēt arī mūsdienās, ka parasti augstā dzimstība ir raksturīga starp neizglītotākajām tautām un cilvēkiem. Bērnus saražot var, bet nodrošināt kvalitatīvu dzīvi ar veselīgu ēdienu un labu izglītību... to daudzi nevar.

Ja cilvēki tikai truli sekos savām "reliģjām" un dzīvos ar mērķi tik radīt vairāk bērnus, tad nevajag brīnities, ka cilvēki sāks aizvien vairāk karot par dabas resursiem, kuri atšķirībā no iedzīvotāju daudzuma vairāk nepaliek. Domāju 5 miljardi cilvēku uz zemes dzīvotu daudz kvalitatīvākas dzīves, nekā 20 miljardi un ar limitētiem dabas resursiem.

---

annijaa: "Smieklīgi lasīt, ka Murminators raksta par demokrātiju, kas lems vai Brīvības pieminekli saglabāt. Islāms noliedz gan cilveku, gan dzīvnieku attēlojumus. Tas nozīmē, ka visa eiropeiskā kultūra, māksla, kas gadu tūkstūšiem ir apjūsmojusi cilvēku, viņa prāta un ķermeņa skaistumu, tas viss viņiem ir naidīgs. To mēs varam redzēt Sīrijā un Irākā, kur tiek iznīcināts cilvēces kultūras mantojums. "

Redz, demokrātija un cilvēktiesības ir tikai tad, kad viņiem tas ir izdevīgi. Kā jau murminātors te "piedraudēja", mēs te varam prātuļot, bet "viņējie" paņems mūs ar laiku uz daudzumu/demogrāfiju. Šaubos, ka kādu tad interesēs mūsu tiesības piemēram uz dziesmu svētkiem(nereliģiska mūzika ir aizliegta/nevēlama Islāmā). Mūsu Mildas (mīles dieviete) piemineklis jau pats par sevi ir pret Islāma pamatiem un galīgi nepieņemams, tāpēc jau Muhameds pats personīgi deva uzdevumu iznīcināt pagānu dieviešu/dievu statujas Arābijā. Es nesaprotu, par kādu integrāciju te daži vispār fantazē, integrēt var cilvēkus ar līdzīgiem uzskatiem, nevar integrēt cilvēkus, kuriem praktiski viss mūsu sabiedrība ir nepieņemams tieši no viņiem tik ļoti nozīmīgā reliģiskā viedokļa. Pārspīlētā liberālisma un "cilvēktiesību" rezultātā integrēsies nevis viņi mūsu sabiedrībā, bet gan mēs viņu sabiedrībā.
0 0
13/08/2015 21:57
timber | 13.08.2015. - 21:27:27

Ja cilvēki tikai truli sekos savām "reliģjām" un dzīvos ar mērķi tik radīt vairāk bērnus, tad nevajag brīnities, ka cilvēki sāks aizvien vairāk karot par dabas resursiem, kuri atšķirībā no iedzīvotāju daudzuma vairāk nepaliek. Domāju 5 miljardi cilvēku uz zemes dzīvotu daudz kvalitatīvākas dzīves, nekā 20 miljardi un ar limitētiem dabas resursiem.
==========
Viss ir pareizi ko saki.
Bet par ļautiņu skaitu uz šīs "bumbeles", un dzīves kvalitāti piekrist īsti nevaru.
Es pieļauju ka reliģija kā tāda drīzumā nebūs prioritāte.Viņa izzudīs.
Un par dzīves kvalitāti...
Dabas resursi.Lasīju ka tai pašā Zviedrijā jau labu laiku valdība strādā pie atgāžu samazināšanas sab.transportā lielpilsētās.Meklē alternatīvas.Viņi kā arī mēs te LV par to aizdomājamies.
Bet ir valstis kuras dzīvo "vienu dienu".Neko jau citu nevajag ka tik bunkuru piestumt un ticēt kaut kādam mistiskam tēlam.
---------
Ja par diskusijas virsrakstu, tad man tie bēglīši nafig nav vajadzīgi.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 21:58
timber, no kurienes tu ņēmi tādu info par Kadafi? Re ko te pat latviešu saitēs raksta. Ak jā teiksi tie jau ir meli, tas nav TVnets.Ja gribi, varu vēl te daudz ko ievietot. Ja cilvēkam tai zemē ir labi, viņš no tās zemes nekur nebēgs.
Jā, taisnība bija arī uzbrukumi no Arābu līgas pēc tam kad tika iznīcināta Kadafi armija un pats Kadafi, vēl dzīvs būdams tika izvazāts aiz auto pa visu pilsētu. Interesanti ar kādu lepnumu to rādīja visās televīzijās. Nez kas sponsorēja šo uzvedumu.

http://nra.lv/viedokli/janis-kucinskis/59376-muamars-kadafi-xxi-gadsimta-gandijs.htm

http://www.irir.lv/en/blogs/ekonomika/libiju-izpostija-ne-tik-daudz-naftas-del-ka-udens-resursu-un-a
r-tiem-saistita-milzu-projekta-del-kas-visu-afriku-isa-laika-posma-vareja-padarit-par-lauksaimniecib
as-produktu-konkurentu-rietumu-valstim
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 286

13/08/2015 22:12
varis, kāds sakars uzreiz ar TVnet? Skaties, ko viņs pats ir teicis - PIRMAVOTS - 2010. gads pirms nogāšanas:

"Libyan leader Col Muammar Gaddafi says the EU should pay Libya at least 5bn euros (£4bn; $6.3bn) a year to stop illegal African immigration and avoid a "black Europe"."

"Tomorrow Europe might no longer be European, and even black, as there are millions who want to come in, " said Col Gaddafi, quoted by the AFP news agency.

He was speaking at a ceremony in Rome late on Monday, standing next to Italy’s Prime Minister Silvio Berlusconi.
"We don’t know what will happen, what will be the reaction of the white and Christian Europeans faced with this influx of starving and ignorant Africans, " Col Gaddafi said.

"We don’t know if Europe will remain an advanced and united continent or if it will be destroyed, as happened with the barbarian invasions."

http://www.bbc.com/news/world-europe-11139345

Nezinu, kā ar angļu valodu, varu mēģināt atrast latviski, ja ir vajadzība.

Viss ko es par viņu teicu, ir balstīts tikai un vienīgi uz viņa paša izteikumiem, nevis TVnet, IR, Delfi, CNN vai Diena.

Bet es pilnībā piekrītu, viņs kā savas valsts līderis nebija nemaz tik slikts.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 22:13
Palasīju te 2011. gada ziņas. Interesantus komentārus par rakstiem te atradu:

xsadas23.10.2011 19:00 Lībijas tauta vēl nožēlos, viņiem vairs nekad nebūs tik labas dzīves, kāda tā bija tieši Kadafi valdīšanas laikā, savukārt Amerika ir legalizējusi šāda veida vardarbību, protams ieguvēji būs tieši amerikāņi, angļi, kuri nu tiks klāt naftas un dabasgāzes krājumiem.Savukārt mums parastajiem mirstīgajiem ziņās iebaro faktus par to, cik viena puse - Kadafi ir drausmīgs utt. Mēs nekad neuzzināsim patieso patiesību, kas bija kas šajā karā!


Andris Orols says:
20 oktobris, 2011 at 21:19
Idioti… apmuļķotie nedomājošie plebeji… dzīvoja brīvā, pārtikušā valstī – tagad vergos korporācijām.

strelnieks says:
20 oktobris, 2011 at 23:16
visvairak patik, kad tie auni blauj-allah akbar!!!!vini nemaz nesaprot kad vini tagad bus cionistu kalpi :)))))))))))))))))))))))))))


giors says:
21 oktobris, 2011 at 08:55
Nu es tagad gribu redzēt tos Lībijas demokrātijas sasniegumus, tūlīt aizņemsies kādus 75 miljardus eiro valsts atjaunošanai. Šeit video kur redzams, ka KAdaffi bija vēl loti dzivs http://youtu.be/NVIkck02qao Protams ka ne NATO ne ASV nekāda tiesa nebūtu izdeviga, es domāju bija tieša pavēle viņu nogalināt. Lībijas bombardēšana vēl ilgi būs kauna traips NATO vēsturē. Tagad pat bērniem ASV māca, ka demokrātija ir bardaks un haoss un ir vajadzīga stingrā roka, nu ko tad stingro roku nogalinājāt?
Jēkabsons says:
22 oktobris, 2011 at 12:26
diez kur tie kādi 150 Lībijas miljardi aizceļos, kas atrodas ārvalstu bankās un fondos.
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 22:31
"Libyan leader Col Muammar Gaddafi says the EU should pay Libya at least 5bn euros (£4bn; $6.3bn) a year to stop illegal African immigration and avoid a "black Europe"." Cilvēks ar izteiktu humora izjūtu.

Nu re, vismaz tagad nebūtu problēmu un gan jau lētāk ar :)))
0 0

Tēmas: 3
Ziņas: 10271

13/08/2015 22:39
Un arī murminatora rakstītajā ir sava jēga. Izlasīju te rakstu kas mani tā mazliet nošokēja. Sakiet ka tā nav taisnība.

http://www.grani.lv/latvia/56121-komu-prodali-latviyu.html
0 0
1...345 6789...130
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas