"Sistēmas berni", manuprāt pamatu pamats vienmēr nostrādā pozitīvāk. Pieņemu, ka jāmācas tas, kas vislabāk padodas; nevis jāmoka tas - kas galīgi neiet pie sirds. Ja par krievu valodu (kā trešā svešvaloda), tad tā bija sistēmas kļūda - nespēja nodrošināt bērnu skaitu grupā bez priekšzināšanām vai pretēji izveidot grupu citai valodu saimei, piemēram spāņu, franču no kuras laika gaitā pat atsakās, un valodu tomēr turpina apgūt sistēmā nenoteiktai bērnu skaits - četras atšķirīgas lietas: nokomplektēt/nodrošināt personu skaitu; ar priekšzināšanām un bez; izvēle pasniedzamo valodu saimē; profesionāls pasniedzējs ar pedagoģisko izglītību vai bez.. . Būtiski apspriesti argumenti no vecāku padomes sēdes.
P.s. Torgelovā ir induvidualitāte (čempioni šahā, airēšanā, jāšanas sportā, utt. Kaut kas induviduāls, kaut kas kopējs - futbols, volejbols u.c. Reiz nodrošināja eiropas bērniem 2.ned. vasarā izbaudīt šīs skolas pasniedzējus un praksi, un attieksmi..) arī Gētes inst. vēlme ir, lai mācītos valodu.., tāpat vidusskolas laikā ļāvu Notinghemas koledžā paburzīties - Nekas uzspiests..
..
Sanāca palags, bet viena doma ..
0
0