Nu, tas vēl ir liels jautājums. Es saprotu, ka uz braucamās daļas velosipēdists ir apdraudētais, bet kā ir, ja veloceliņu ierīko uz ietves? Vai neiznāk tā, ka velosipēdisti apdraudēs gājējus? Un vai ietves tiešām Kr. Barona ielā ir gana platas, lai, piemēram, vienlaicīgi viena otrai garām pabrauktu divas mammas ar ratiem un vēl divi velosipēdisti dažādos virzienos? Cik zinu, tad pirms kāda laika LV tika precizēta velosipēdistu vieta ceļu satiksmē, ja nav veloceliņa. Varat palabot, ja kļūdos, bet manuprāt bija tā, ka velosipēdista vieta ir uz braucamās daļas "pēc iespējas tuvāk labajai malai". Ka vienmēr, salīdzinot ar PSRS laikiem, LV likumos ir izplūdis un nekonkrēts formulējums. Atgādināšu. PSRS laikā bija konkrēti noteikts, ka velosipēdista/mopēdista vieta ir 1 m no braucamās daļas malas, nevis "pēc iespējas tuvāk", ko jebkurš ar lielummāniju sirgstošais un ar vezumu tiesību dzīvojošais šobrīd iztulko tā, ka var braukt pa pašu vidu. PSRS laikā bija noteikts, ka kreisos pagriezienus velosipēdists izdara, nokāpjot no velo un pārejot pāri kā gājējs, nevis kā viens otrs tagad. PSRS laikā bija konkrēti noteikts, ka gājēju pāreja nav velosipēdistu ceļš, un pa to nedrīkst pārvietoties braukšus. Galu galā nav arī normas, ka, ja ir veloceļš, tad velosipēdistam uz braucamās daļas nav ko darīt. Es pat nerunāšu par braukšanas kultūru ... ir mums satiksmes dalībnieki, kuriem ir atļauts CSN nezināt un neievērot - gājēji un velosipēdisti.
Par kabatām ... Es nerakstīšu (neapgalvošu) to, ko es nezinu. Rezultāts (tas, kā izskatās Rīga) ir smagi pašreizējai varai par sliktu, salīdzinot ar Ušakovu. Neredzu, ka tikti remontēti/siltināti bērnudārzi/skolas. Tiešām Nila laikā visu paspēja pabeigt?
0
0