Ārpus visa tā, kas šobrīd notiek izglītības sfērā, kad skolotājus, studentus un bērnus cenšas piespiest injicēt toksisko substanci un izraisīt organisma fizisko un smalko plānu sabrukumu, jautājums par to, kas vispār ir šī izglītības sistēma un ko tajā māca, kļūst aizvien aktuālāks.
Un tas jau nesākās tagad. Skolu programmas ir apzināti degradētas visus pēdējos 30 gadus, par aizvien sliktākajiem rezultātiem vidusskolas eksāmenos skolotāji cēla trauksmi gandrīz katru gadu. Vai kaut kas mainījās? Nē, kļūst aizvien sliktāk. Atcerieties nesenos kadrus no Afganistānas, kur cilvēki ķērās klāt lidmašīnas riteņiem, fizelāžai un tad krita nost no liela augstuma, kad riteņus ievilka iekšpusē?Kā jūs domājat, kā kaut kas tāds varēja notikt?
Nerunājot par to, ka ASV šeit veica kārtējo neganto noziegumu, vispār pieļaujot ko tādu, kad vajadzēja apturēt šādas lidmašīnas pacelšanos un atbrīvot lidostu no cilvēkiem, kas ir absolūti obligāts noteikums jebkurā lidostā. Bet šeit tas notika tīšām, lai visai pasaulei parādītu to, ka viņi savus ‘sabiedrotos’ neuzskata par cilvēkiem vispār. Un tā notiek visu laiku un vienmēr. Bet tā ir politika.
Savukārt attiecībā uz vietējo cilvēku saprašanas līmeni, kuri tur skrēja līdzi tai lidmašīnai – arī te parādās baisas lietas. Tas ir tieši tas pats, kas drīzumā sagaida arī mūsu sabiedrību, ja turpināsies izglītības degradācija un skolas būs tikai špricētiem zombijiem. Kāpēc – jo Afganistānā kopš ASV okupācijas tur netika būvētas nekādas skolas vai vispār jebkāda infrastruktūra. To darīja tikai PSRS laikos, par ko šo valsti lamā katrs liberālis, kam naids pret to iezīsts ar mātes pienu.
Tad tur bija gan skolas, gan normāla valsts arī pēc PSRS aiziešanas. Amerikāņi tikai bombardēja, apšāva veselas kāzu ceremonijas un par to, ka pasaulei to parādīja Asanžs, viņš tagad sēž cietumā jau gadiem.Šajā sistēmā nav paredzēta izglītība. Afgāņiem tika rādītas Holivudas filmas. Bet Neiespējamās misijās taču cilvēki mierīgi lēkā pa braucošiem vilcieniem un lidmašīnām un nekas ar viņiem nenotiek. Ja to saskatās jaunieši un viņiem nav bijusi normāla izglītība un viņi nepārzina fizikas likumus, kuru šajās filmās vienkārši nav, tad re kur ir rezultāts.
Šāda bērnu psihes kropļošana sākas jau ar Disneja multenēm, kas pilnas ar sublimināliem ziņojumiem, seksuāla rakstura 25 kadriem un ir tīrs debilizācijas paraugs.Vai esat kādreiz padomājuši par to, kāpēc, piemēram, mums nekad nav tikušas mācītas lietuviešu un igauņu valodas? Vienmēr ciešākā sadarbība ir – vai tai būtu jābūt tieši ar kaimiņiem. Taču aizbraucot uz robežu un parunājot ar viņiem Baltijas ceļa vakarā, izrādījās, ka krieviski prot runāt tikai viena no visiem – nedaudzi prot angliski, bet kā pastāstīja šī konkrētā aktīviste, tad tā vispār ir liela problēma, ka igauņi ļoti maz zina kādu svešvalodu vispār, līdz ar to ir apgrūtināta saskarsme starp Baltijas valstīm arī tagad, kad nepieciešama komunikācija vairāk, kā jebkad.
Tiek visādos veidos apkarota tā pati krievu valoda, kura ir tik dziļa un izteiksmes bagāta, kā reti kura pasaules valoda. Bet tas tiek aizvietots ar anglicismiem, kur attiecīgā valoda daudz vairāk piemērota tehniskām instrukcijām, nevis dvēseles valodai. Skaldi un valdi klasisks piemērs, sēt nesapratni un naidu starp tuvākajiem un piebāzt galvu ar muļķībām, nevis pastāstīt par to, kā reāli strādā pasaule, bankas vai nodokļu sistēma – nekad skolās nedzirdēsiet patieso vēsturi vai to, kā strādā kontroles sistēmas.Vai šādas skolas ir vajadzīgas?
Ne velti ir tāds teiciens – ja gribi pazaudēt tautu un valsti, atļauj ienaidniekam skolot tavus bērnus. Mēs esam tieši tādā stadijā
0
0