visu iepazīst salīdzināumā - 3 mati uz galvas maz, zupā daudz. kāda/s ir alternatīva/s - neiet uz skolu nemaz, iet uz skolu ar pliku backsaidi, iet uz skolu specially pirktā klōzē, bet bez ziediem skolotājai, bez grāmatām, bez "parker" pildspalvas un / vai tukšā dūšā? 1. skolas diena var izvērsties par smagu sicholōģisku traumu, kuru var būt grūtāk pārdzīvot tukšā dūšā, bet ar javno humpalu klōzi var iedot pavadu* topošajiem kolēģiem uzbraucieniem.
- red. piezGenesis "Selling England By the Pound": "Young man says ’you are what you eat, eat well’, old man says ’you are what you wear, wear well. saprotama lieta, sīcis uz skolu 1X ejot varbūt arī par to nedomā.
piemērs iz dzīves - Didža (Didža Slapiņa muterīte huidožniece Gina Slapiņa† man pārkladzina, kā audzinātāja želabojusies par dēlu un pārkladzinājusi cietušā versiju: "es Didzim saku: "re, kada man jaka!", Didzis neko, es saku: "re, kada man jaka!", Didzis neko, es saku: "re, kada man jaka! man ir, bet Tev nav!" un tad Didzis man kā mēza!". tā gadās, kā saka vecais perdelis Kurts Vonnegūts.
________________________________
* kaļka no krievu valodas apzināti - in advance (засранее) dodu zināt, lai atņemtu to iespēju uzbraukt.
aldona - ... lai tik bērni ir motivēti mācīties, tad jau apģērbs nebūs noteicošais.
lai tik bērni ir motivēti mācīties vai lai tik bērniem ir motīvi mācīties? bērni piedzimst motivēti, interesi par lielām un parādībām nosit stulbie, kā stepanovi vecāki un / vai skolotāji. un - motīvi mācīties IR, bet IR arī motīvi neiet uz skolu (konkrētajā gadījumā tieši šādi, ne "nav motīvu iet uz skolu".
personāli man vienīgais motīvs iet uz skolu bija meitenes, kuras man patika kopš sevi atceros (un atceros es sevi, kopš mani tina autiņos - pagājušā gad-100-ta vidū to darīja lidz 3 mēnešu vecumam, tak mana mamma avangardiste būdama, mani tina tikai līdz mēneša vecumam). tie bremzes 1/2 gadu burtus mācījās, tak es jau 2 gadus kā lasīju tekoši un arī angliešu mēlē. tādēļ arī tik gudrs, ka uzmetu t°, izlikos par slimu govi un mājās izglītojos pašmācības ceļā. saprotams, ne vasarā, kad teniss jāspēlē un ne ziemā, kad bija jābrauc slēpot - katru svetdienu uz 1 dienu un marta brīdienās uz Kulitēniem pie Baltpurviņa.
Bet - motīvs neiet uz skolu var būt arī konapleksi dēļ nefirmīgas klōzes / firmīgas klōzes izpalikšanas - tas ir dabīgi tajā vecumā, jo bērniem ar saprašanu vēl tā tā un viņi makākojās pakaļ pieaugušajiem.
"sarežģītajā" vecumā identitātes krīzei uzglūnot klōze būs piederības zīme vai tas, ar ko atšķirties (nejaukt ar izcelties, kaut gan jau kāds doā arī izcelties, tak klīniskus gadījumus neaplūkojam!).
leduszieds7 ..valet... es par to, vajag, vai nevajag ražot bērnus, ja nevar par viņiem parūpēties ...
[lokācija: Akadēmijas (mākslas, ne lauksaimniecības!) karnevālā, laiks: pagājušā gadsimta 70. gadu sākums]
- iedzer, Kārli!
- es gan neesmu Kārlis, bet man arī garšo!
tā arī es neesmu Valets, bet. mēs par šhit’o varētu bazarēt vismaz viena maziņā Hennessy, nu, 0.7 l garumā un bez garantijas, ka nonāksim pie konsensuma - vienkārši apmainīties uzskatiem (Tu atnāc ar saviem, es ar saviem, Tu aizej ar maniem un es ar Taviem. joke! :D). ir daudz par un pret gan domājot uz konkrēto bērnu, gan domājot uz valsts pilsoņiem, gan uz planētas Zeme pasažieriem. skat.`arī Bernarda Šō slaveno runu, Veresajeva grāmatu "ārsta piezīmes" un ne tikai.
un - vai bazārs par to, ka ģimene plāno bērnu, par to, ka tas lamūra auglis vai par to, ka kontracepcijas līdzeklis devis osečku. skat. dabistisko izlasi un skat. sen ne dabistisko izlasi, skat. mātes un tēva mīļestību Fromma saprašanā, skat. apgalvojumus, ka tēvs mīl bērnu, kamēr mīl viņa māti, bet māte savu bērnu mīl neatkarīgi no tā, no kāda потомственный delinkventa viņa bērnu apzināti vai nejauši ieņēmusi.
bērnam nevar pajautāt, vai viņš grib, lai viņa dvēselīti ieceļ saulītē, tak identitātes krīze viņam garantēta, ja viņa prenatālā perioda reminiscensēs subsensorā līmenī figurēs apjausma par to, ka viņš ieņemts un / vai laists Pasaulē ar intenci viņu atstutēt pret Dievnama vai ЗАГС’a durvīm vai atdot dzīvu [ibioloģisko un ģenētisko] vecāku bāriņu patversmē, kur pastāv risks, ka viņam pie mātes piena aizstājēja dagrūdīs kādu tranku - duksi, demīdu, parķi vai "C vitamīnu" (seduksenu, dimedrolu, parkofānu vai ciklodolu (viņš arī Romparkīns maģāru izpildījumā - narkomātu slengā - red. piez), vai Dievs, nedod, ko no barbiturātiem - barbamilu, nembutālu vai luminālu (luminālu, par provi, lieto kriminalistikā un senāk lietoja deratifikācijas procesā - žurkas indēja - noindēt jau pagrūti, palēnina visus procesus organismā, ar to pašu nepaspēj uzņemt letālo dozjaku un, ja tiek pie ūdens, izdzīvo, bet kustās rapīdā un ar to pašu vieglāk apsitamas ar kuvaldu vai gvozdadjoru!). kādēļ dagrūdīs? elementāri Nikolsōn, lai bērni neķiukst un lai nakts dežuras laikā var gulēt kustoniskā miegā vai šķirstīt dāmu žurnālus.
jā - kāds pleciņš (plakanā, kabatā liekamā mini vai mikro pudelīte - 0.2 - 0.5 l) varētu iziet vienojoties par terminoloģiju.
un - very personal - "vajag, vai nevajag ražot bērnus" - pofig par vienu lieku komatu, bet ražot - nekas nepareizs formāli ņemot, bet. tas kā ziedus dēvēt par augu dzimumorgāniem - ražo ābeles dārzā, bites stropā, patafōnus, vešmašīnas, šūnammašīnas, uztura bagātinātājus, desas un "ceļojumu" kafiju (šķīstamkafiju, kā to dēvē ārzemu latvieši), OK, arī vistas, ja tās jau 100-jā paaudzē pārtiek no saviem sūdiem, bagātinātiem ar ko tur un ne Sauli, ne zaļu zālīti nav redzējušas un štrunts par to, ka perēšanu aizmirsušas - tak jau inkubātōros lētāk u.t.t., bet ja dzīvu gaili 100 paudzes nav redzējušas, arī ar dēšanu pārstāj aizrauties. rāda jau viņām gaiļus, bet pa Tv izpaliek prezenta efekts. karroče, bērnu rada / laiž Pasaulē, ieceļ vina dvēselīti saulītē.
skat. arī reciproko Laiusa konapleksu (Laijuss Jokastes vīrs un Oidipa batjka - personāži, kuri devuši nosaukumu Oidipa konapleksam - red. piez.) - "kaut kā jau viņiem [bērniem] jāatriebjās par to, ka viņi IR!
0
0