Ielogoties
Reklāma

No kā cēlies cilvēks? / 20

22/09/2008 00:24 | Diskusija lasīta 10580 reizes
Kādreiz skolā, filozofijas stundā klase tika sadalīta trijās daļās. Un katra daļa pārstāvēja savu teoriju par cilvēku rašanos. Bija trīs varianti: no kosmosa, no dieva, no mērkaķa. Attiecīgi katrai grupiņai bija jāmēgina argumentēt sava patiesiba par cilvēka izcelsmi, un jāgrauj pārējo grupiņu teorijas. Bija interesanti.

Izmēģināsim ko līdzīgu. Kā jūsuprāt radies pirmais cilvēks uz zemes?
Atbildes (62)
1 234

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

22/09/2008 17:52
   mācamies viens otru izprast:)))
0 0
22/09/2008 18:16
Vēl varētu apsvērt iespējamību,ka esam kādas citas civilizācijas experiments,jo būtu pārāk augstprātīgi domāt,ka mēs,mazās planētiņas iedzīvotāji, esam vienīgā saprātīgā dzīvības forma Visumā... Mēs esam tikai puteklis,tāpēc visu notiekošu nevajadzētu izprast kā notiekošo ar mums un dēļ mums - mēs esam tikai sīks elementiņš...
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

22/09/2008 18:18
... - kā šūna alkaša aknā :))
0 0
22/09/2008 18:20
>geni
Tipa tavo :)
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

22/09/2008 18:26
Matadors<
Tad padomā... Ko tā šūna jēdz no augstākās matremātikas, šķiru cīņas teorijas un cūku audzēšanas. Toties viņai šķiet ka ir radības kronis, jo nekas pilnīgāks un pamatīgāks par viņu nevar būt radīts :)) Un to viņa klārē savām blakus esošajām, tādām pašām šūnām :))
0 0
22/09/2008 18:27
>geni
Ato    
Un jo tuvāk redz,jo uzstājīgāk klārē    
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

22/09/2008 18:34
Matadors<
Gan jau tur(aknās) arī ir kāds briļlu/teleskopu meistars( tik mēs- cits radības kronis, neesam līdz viņiem aizrakušies), kurš ir ieraudzījis vēdera plēvi un štuko, ka tur arī varētu, varbūt, būt kāds saprātīgais :))
0 0

Tēmas: 28
Ziņas: 12202

22/09/2008 18:37
Domaaju, ka cilveeka miesa veidota taa, kaa to paraadiijis Darvins, bet dveesele, gars, sapraats naacis no kosmosa vai dieva, tas viens un tas pats.
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7492

22/09/2008 18:44
Brūka<
Drosmīgs apgalvojums... Vai vari pakomentēt, kā līdz tam nonāci?
0 0

Tēmas: 8
Ziņas: 13337

22/09/2008 19:14
Nee nee nee - mees esam ceelushies no delfiiniem! Tikai mums taa mutaacija uz slikto pusi aizgaajusi, jo mees vairs nesaprotam, ko vinji mums saka - a vinji saprot. pat bez vaardiem. Un metas mums paliigaa.. kaa taadiem mazajiem braaljiem..
0 0
22/09/2008 19:24
... Darvina teorijai neticu.
Tur daudz neatbildētu un neloģisku un neizskaidrojamu detaļu.
..Dievs... man šķiet, ka Dievs varētu būt tas Visuma saprāts..
... risinot domu tālāk-piekrītu teorijai, ka vismaz uz zemes tomēr dzīvās būtnes tika no kaut kurienes attransportētas... ne tādas, kā tagad... bet kaut kādā citā formā..pēc tam attīstijās..piemērojās šejienes klimatam...
NU vārdu sakot..es piekrītu versijai Dievs(visuma saprāts)-kādu daļiņu saprātīgo radijumu piešķīra arī Zemei!
No kaut kurienes...
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 119

22/09/2008 19:27
rraganinj, tieši Darvina teorija ir tā, kura ir izskaidrota ar visvairāk reālajiem faktiem... Un tieši tā, kurai piekrīti Tu - ir vismīklainākā.
0 0
22/09/2008 19:33
... dellic... paskaties kaut populārzinātnisko filmu"Darvina kļūdas".
Tad sāks rasties jautājumi.
Bet par manu teoriju... protams ka tā ir vismīklainākā!
Ir teiciens :"ko mes nepazīstam-tas nepieder mums!"
Un šī nu ir pasaule, kas mums ļooti nepazīstama!
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 119

22/09/2008 19:41
Apstrīdēt jau var jebkuru no teorijām. Kāpēc gan neticēt tādai, kura ir reālistiskāk izskaidrojama, bet ticēt tādai, kura ir tik miglā tīta!? Nu, jā.   
0 0

Tēmas: 35
Ziņas: 7137

22/09/2008 19:46
   ir jau kam patīk migla ,ir kam mīkla:)))viena netaustāma ,otra taustāma:))bet paliek viens procents, ka dzīve aizsaulē ir ,bet varbūt 99%ka nafff.ja tā padomā būs kā būs... mēs to tak neietekmēsim visumu,kur iedalīs, tur būsim))
0 0
22/09/2008 20:00
Heh, ja ar lielo hadronu paatrinaataaju izdosies viss kaa iecereets, tad visas religjijas tiks noliktas pie vietas, rodot iisto zemes izcelsmes izskaidrojumu. Ne par velti dazhas bazniicas saaka satraukties, ka shie taisaas to LHC darbinaat :)
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 1364

22/09/2008 20:00
Labs jautājums,
lai cik pārsteidzoši tas neizklausās, bet cilvēks par Visumu zinot vairāk, nekā par pašu cilvēku. Cilvēks un cilvēka iespējas esot izpētītas tikai apmēram par 3%. Sliecos domāt, ka neesam mēs vienīgās saprātīgās būtnes Visumā. Nīls Ārmstrongs nesen uz jautājumu, kāpēc vairs neesot aktuāla Mēness apguves programma, izteicās, ka mēs tur neesam gaidīti viesi.
0 0

Tēmas: 0
Ziņas: 6318

22/09/2008 20:01
man liekas, ka nav nekā, kas būtu tik bezjēdzīgs un samudžināts kā darvinisms, ja nu vienīgi marksisms varbūt    
0 0

Tēmas: 9
Ziņas: 1364

22/09/2008 20:10
uz hadronu paātrinātāju lieku lielākas cerības, kā uz jaunu enerģijas ieguves veidu, a baznīc savu lielo ietekmi jau zaudējusi vismaz gadsimtu atpakaļ
0 0
22/09/2008 20:18
Nezinu kaa ar bazniicu, toties no visiem kaktiem saak spiesties musulmanji. Man brachkam bijushais sievasteevs (baltkrievs) jau entos gadus bazuunee, ka musulmanji atnaaks, visus apvaaks un ieviesiis savu kaartiibu, vai kaut kaa taa.
0 0
1 234
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas