Ielogoties
Reklāma

Paraksties par savu valodu, par latviešu valodu-savā zemē! / 600

26/05/2011 10:01 | Diskusija lasīta 29015 reizes
Paraksties par latviešu valodu valsts skolās!

Līdz 9.jūnijam mēs varam izmainīt Latvijas nākotni, lai pēc vienas paaudzes Latvijā runātu latviski, tāpēc ikviens tiek aicināts doties PARAKSTĪTIES par grozījumiem, kuri paredz no 2012.gada 1.septembra pakāpenisku pāreju uz valsts finansētu izglītību tikai latviešu valodā. Parakstīties var bezmaksas 622 vietās visā Latvijā un 45 vietās ārzemēs, līdzi ņemot derīgu PASI. Parakstīties var 18 gadus sasnieguši Latvijas pilsoņi.


ATRODI SAVU TUVĀKO PARAKSTA VIETU KARTĒ



Palīdzi savākt vēl nepieciešamos 126 000 parakstus: Palikušas 15 dienas.



Nepaliec malā, ja gribi, lai vēl arī Tavi mazbērni runātu latviešu valodā!
Vismaz šoreiz... neesi slinks un neuzticie domai, ka to jau tāpat bez Tevis izdarīs kāds cits!

Latvijai šoreiz vajadzigs TIEšI TAVS paraksts!
Varbūt vēl nav par vēlu...
Atbildes (698)
31/05/2011 19:25
ja cilvēks izsakās ne tiem vārdiem, kā Tu būtu gribējis, tad viņš ir neizglītots.
Nekad tā neesmu teicis !!! Par katru vārdu, ko rakstu varu atbildēt!
0 0
31/05/2011 19:25
viedoklis ir šeit. lasi.
čau.
0 0
31/05/2011 19:26
Vari ņemt par piemēru kaut šo pašu Tautas.lv vidi
0 0
31/05/2011 19:28
pie tam - Tava reakcija uz jebko manis teikto jau ir redzama ne tikai šajā diskusijā.
Haijam, nekā personīga - ne jau Tu man nepatīc, es vienkārši bieži nepiekrītu tam, ko Tu saki
Un runājot par elastību - mana pozīcija ir daudz elastīgāka par Tavu, vismaz šajā tēmā pilnīgi noteikti
0 0

Tēmas: 1
Ziņas: 1108

31/05/2011 19:28
matador, neņemies :)
galvenais, tajā bērnu dārzā nelaist savu bērnu, jo pamatot kāpēc zils ir zils un sarkans ir sarkans tur nez vai varēs :)
0 0
31/05/2011 19:31
Versij, labi, ka pieminēji Tautas vidi, jo man tūlīt pat ienāca galvā rīvēšanās ar un ap manu dārgo Axalinku, kura "uzdrīkstējās" rakstīt komentārus krieviski... Kur bija elastība, Haijam... ? Brēka ar patriotiski paranoisku nokrāsu nospiedošajā vairākumā, lai gan pēc būtības šis portāls ir uzskatāms par publisku vidi, kurā cilvēks var komunicēt kādā vien valodā vēlās, ja tiek saprasts... Vari nokomentēt... ?
0 0
31/05/2011 19:32
Haijam, arī Tavu viedokli gribētos šajā sakarā
Alegre, vismāz tēma saturīga
0 0
31/05/2011 19:33
alegre, tas jau atkal bija riebīgi un personīgi, bet es varētu uzrādīt linku, kur tieši krievu bērnu vecāki anonīmi pateicas par vidi tajā bērnudārzā, kurā netiek šķiroti bērni pēc tautības un visi vienādi labi apgūst gan valodu (valsts!), gan visu pārējo. bet lai jau paliek. pretīgi. tā jau ir, kad nevar citādi, tad apvainojumus. ne par vienu no jums nebrīnos. jau kuro reizi.
0 0
31/05/2011 19:36
ar piemeru par axalinku matadors nosava greizi..
es gan nekad nelasiju ko viņa tur raksta.tiesi tāpēc, ka krieviski..man slinkums..boksterēties
es te atpūšos
0 0
31/05/2011 19:37
Ļoti foršika apgūst, prieks par viņiem, tiešām. Un pēc šada paša plāna apgūst arī pārējie - pakāpeniski. Kur tad īsti ir tā problēma Haijam. Tajā, ka 5 latvieši ar vienu krievu runā krieviski. Nu tak paši vainīgi - tā ir viņu attieksmes problēma nevis krieva. Viņam tiek padosts signāls, ka var iztikt arī bez latviešu valodas. Kas pie tā vainojams? Viņš?
0 0
31/05/2011 19:38
man nenāktu prāta kāda vieta kur visi runā krieviski vai angliski bāzties ar tekstu latviesu valodā..
tas ir kultūras un attieksmes jautājums
0 0
31/05/2011 19:40
Anksu, Tev ir izvēle nelasīt, ko Tu arī izmanto, bet tie, kuri lasīja, ļoti labi saprata, un daudziem no viņiem tas netraucēja izteikt pārmetumus. Runa jau par to, Anksu, par pārmetumu pamatotību un Haijamas piesaukto elastību. Jaucat latvieši vienā putrā valodu ar vēsturi, lūk arī sākās rīvēšanās, lai gan pēc būtības viss jārisina pavisam no cita gala...
0 0
31/05/2011 19:43
Šoreiz piekrītu matadoram - gribēji varēji ignorēt un neatbildēt, tādā veidā dodot zīmi, lai runā savādākā valodā. Arī iepriekš tika teikts, ka ir jārada vide, kurā citā valodā runājošais saprastu, ka bez latviešu valodas neies cauri, nevis vienkārši burkšķēt pretim!
0 0
31/05/2011 19:43
anksu, tā jau būtu cita tēma un arī būtu daudz lapu pierakstīts... vispār nez ka’pēc nemākam smuki diskutēt, tikai apvainoties un apvainot perfekti mākam. cienīt pretējo viedokli, grūti nākas, bet vajag.paliekot pie sava, bet cienīt otru... jo tiesības ir katram.
0 0
31/05/2011 19:46
Anksu, valstī, kurā pārdesmit procenti iedzīvotāju komunicē "nelatviski", valstī, kura sabijusi n-tos gadus savienības sastāvā, kur valsts valoda bija krievu... ?! Nu tak nekur mēs neliksimies no tā mantojuma, mīlīši. Ar to ir jārod kompromiss, nevis jākaro - vējdzirnavas sanāks, dārgie... Ja lielākā daļa šeit nbezinātu to valodu, tad Tavs arguments būtu pamatots... Bet tā tak nav Te nav nekāds privāts klubiņš vai latviešu biedrība, Anksu - noteikumu par komunikācijas valodu arī nav (pat izvēlnē ir iekļauta krievu valoda) Tas, ka te vesturiski sanācis vairāk latviešu vēl neko neozīmē. Es teiksim esmu pārliecināts, ka Alanas teksti viņas dzimtajā valodā būtu daudz interesantāki un bagātāki, un nekas man netraucētu to izlasīt krieviski, lai pilnībā uztvert un saprast konkrēto cilvēku... Lūk tas ir attiekmes un kultūras jautājums, Anksu
0 0
31/05/2011 19:46
Redz, ja kāds rakstītu angliski vai franču valodā, vai igauņu, vai spāņu- tie, kuri saprastu, tie saprastu. Un tie, kuri ne- neliktos par to ne zinis. Gadījumā ar Axalinku arī taču bija tā, ka lieliski saprata gan viņas teikto, gan viņa izlasīja un saprata latviski teikto. Tad kur problēma? Kāpēc jāceļ tas nacionālisma pīķis uzbrukumam?
0 0
31/05/2011 19:47
matador, problēma tajā, ka pēc visa ieguldītā viņi aiziet uz krievu skolu. goda vārds, raudāt gribas. jo viņiem nav nevienas problēmas turpināt latviski. bet vecākiem bail, ka nevarēs palīdzēt.. tak - gudri visi, nekas nenotiktu! bet aiziet uz krievu skolu un pēc pāris gadiem tikai vairs - labdēn!
0 0
31/05/2011 19:50
Haijam, acīmredzot neredz motivāciju mācīties latviešu skolā... Un es vēl reizi saku, jau tagad ir likums, kurš regulē pakāpenisku pārēju uz mācībām latviešu valodā krievu skolās, un šis likums darbojās!
0 0
31/05/2011 19:53
motivācija ir, ja jau reiz uz latviešu dārziņu atveda. krievu dārzos mazākas rindas, būtu vieglāk tikt iekšā. jo uz tiem nestāv dubultā (gan latviski runājošie, gan krieviski). bet vecākiem bail, ka nespēs palīdzēt mācīties. un tas jau vairs nav riktīgi. skolai vajadzētu būt tādai, lai bērns tiek galā tikai ar morālo palīdzību. nevis mācīšanos viņa vietā. bet tas jau atkal ir cits jautājums.
0 0
31/05/2011 19:55
Vēl var paskaidrot to tā, ka vecāki vēlās lai bērns visu apgūst pakāpeniski, jo ārpusskolas vide viņam iespējams ir krieviska, tāpēc tūlītēja 100% latviska vide skolā varētu būt traucējoša zinību pilnvērtīgai apguvei... Krievu skolās tas notiek pakāpeniski.
0 0
Pašlaik mēs izmantojam tikai tehniskās sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu pareizu vietnes darbību. Vairāk informācijas